Wie is die gastquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Was deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
SPOILER: Curse tribe QuestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ie dan dood op de grond ligt omdat hij is aangestampt door een Giant
Children of the night. What music they make.
Hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik maak telkens iron daggers.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:09 schreef forumnerd het volgende:
Wat is de beste manier om smithing te trainen jongens? En enchantments?
jawel, maar het is verschil in hoeveel skill je erbij krijgt + kosten is zo ongebalanceerdquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik maak telkens iron daggers.
Volgens mij maakt t geen drol uit qua voortgang of je een iron dagger maakt of een dragon armor
kopen voor praktisch niets bij blacksmithsquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:14 schreef forumnerd het volgende:
Ok en hoe kom ik aan ontzettend veel iron ignorres en leather strips?
Er zijn behoorlijk wat iron mines in skyrimquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:14 schreef forumnerd het volgende:
Ok en hoe kom ik aan ontzettend veel iron ignorres en leather strips?
Ik heb er tot nu toe 76quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ik blijf screenies maken met dit spel
DA DOEJE GOE, KUT!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
76 maar? Ik zit al boven de 200
vinden?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wanneer krijg ik nieuwe wapens etc? Ik kan nu maximaal de steel armor in de winkels kopen overal
welk level ben je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wanneer krijg ik nieuwe wapens etc? Ik kan nu maximaal de steel armor in de winkels kopen overal
nou dan, je komt net kijken, hup je best doenquote:
Haha okee ik zal wel even levelen dan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:38 schreef leeell het volgende:
[..]
nou dan, je komt net kijken, hup je best doen
op level 15 had ik full ebony, dus alles kan
smithing kan ook helpen, heb je alle armors dubbel zo snel als dat de winkels ze beschikbaar stellenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Haha okee ik zal wel even levelen dan.
En Magelight voor Alteration.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:42 schreef leeell het volgende:
[..]
smithing kan ook helpen, heb je alle armors dubbel zo snel als dat de winkels ze beschikbaar stellen
quote:I used to fight with the stormcloaks, then i took a sword through the chest.
SPOILER: Rule 34Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door NJ op 04-12-2011 21:19:33 ]Children of the night. What music they make.
quote:
Die heb ik net gedaanquote:Op zondag 4 december 2011 01:39 schreef BoerBert het volgende:
Die quest dat je met een orcbaasje een giantcave ingaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit me al een tijdje iets af te vragen over die Letters from a friend:Waarom krijg ik geen reactie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 4 december 2011 00:24 schreef DeHovenier het volgende:
SPOILER: Rule 34Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Imagine what her Shout is gonna be like as she cums."
Oh, en ik ben weer eens opnieuw begonnen, gewoon even voor de afwisseling. Raad eens wat ik als eerste deed toen ik Whiterun binnenliep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door NJ op 04-12-2011 21:20:17 ]Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
I used to answer questions. Then I took an arrow to the knee.quote:Op zondag 4 december 2011 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen reactie?
quote:Op zondag 4 december 2011 05:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[..]
Oh, en ik ben weer eens opnieuw begonnen, gewoon even voor de afwisseling. Raad eens wat ik als eerste deed toen ik Whiterun binnenliep?Nazeem ligt bij mij onder het bruggetje, naast de 'curved swords' dudesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nou eindelijk proudspire manor gekocht. Riften is half uitgestorven na de riot, overal liggen dode thiefs en het huisje is ook niet je-van-het.
Inmiddels 16 van die stones of nog-wat gevonden. Ben benieuwd wat je er mee kan als je ze alle 24 hebt. (en nee wil het nog niet weten)![]()
Bug?quote:Op zondag 4 december 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:
In een hofje in Solitude, in de buurt van de Blue Palace, zag ik een vrouwenhoofd uit het gras steken. Ik dacht: "bijzonder..." en besloot eerst iets af te maken waar ik mee bezig was en later terug te komen. Nu is het hoofd weg. Iemand enig idee wat dat was?
I was once a shouter like you, untill i ............quote:Op zondag 4 december 2011 11:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het trouwens kanker irritant dat mijn shouts het meer dan de helft van de tijd het niet doen.
Nu net ook weer. Moet ik tegen zo'n grafkanker dragon draugr vechten, ik mega veel op de Z toets rammen voor een unrelenting force shout. Doet ie echt HE-LE-MAAL niks. Fix die kk bugs nou es een keer.
Bij mij doen ze het wel altijd, maar soms vallen het tweede en derde woord weg. Of soms alleen het tweede woord. Dus dattie wel het eerste en het derde zegt maar verder niksquote:Op zondag 4 december 2011 11:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het trouwens kanker irritant dat mijn shouts het meer dan de helft van de tijd het niet doen.
Nu net ook weer. Moet ik tegen zo'n grafkanker dragon draugr vechten, ik mega veel op de Z toets rammen voor een unrelenting force shout. Doet ie echt HE-LE-MAAL niks. Fix die kk bugs nou es een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |