Een keer met alt-tab terug naar het venster, dan als het venster zwart is weer alt-tab naar skyrim en het werkt weer. Werkt nooit in 1 keer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:40 schreef Thornado het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen, en ik merk dat een tweede start het spel meer duidelijkheid geeft en ik beleef er meer plezier aan
Heeft iemand anders trouwens ook zoveel problemen met Alt-Tab?
Het is lastig om weer terug in het spel te komen.
Ja ik moet ook twee keer alt tabbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:40 schreef Thornado het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen, en ik merk dat een tweede start het spel meer duidelijkheid geeft en ik beleef er meer plezier aan
Heeft iemand anders trouwens ook zoveel problemen met Alt-Tab?
Het is lastig om weer terug in het spel te komen.
Dit. Wat er voor mij nog is bij komt is dat ik ongeveer 1 op de 5 keer dat ik dit doe een crash heb. Verder nooit crashes, alleen als ik terug tab naar Skyrim...quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:41 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Een keer met alt-tab terug naar het venster, dan als het venster zwart is weer alt-tab naar skyrim en het werkt weer. Werkt nooit in 1 keer.
Ik dacht dat de dunmer waren gevlucht omdat die vulkaan was uitgebarsten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lees ik het volgende op http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Fact_List:
[..]![]()
Motherfuckers!
Volledig terecht, deze wraakactie van de Argonians. Eeuwenlang zijn ze ontvoerd uit hun thuisland om als slaaf te werken op de plantages van de Dunmer. Als ik hen was zou ik hetzelfde gedaan hebben; wachten tot het misgaat en dan keihard binnenvallen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lees ik het volgende op http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Fact_List:
[..]![]()
Motherfuckers!
De vulkaan richtte de grootste schade aan, alleen in het zuiden van Morrowind kon nog geleefd worden en op Solstheim. De Argonians zijn vervolgens datzelfde zuiden binnengevallen, waardoor de overgebleven Dunmer naar Solstheim moesten of naar andere provinciėn van Tamriel - zoals Skyrim bijvoorbeeld, dat toch dichtbij ligt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:44 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de dunmer waren gevlucht omdat die vulkaan was uitgebarsten?
Alftand ofzoiets? Dan ben je daar nog wel een aantal uurtjes zoetquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Godsamme ben je op weg om de Silver Hand uit de moorden vanwege hun aanval op Jorvaskrr, loop ik even ergens naar binnen. Anderhalf uur verder loop ik daar nog rond... Alfhorn nog iets...
Dat laat ik je liever zelf uitvinden in de mainquestquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Alftand ja... Haha geen idee, wat is daar verder te vinden dan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef NorthernStar het volgende:
Wel handig dat die ouwe grey beard telkens een locatie van een woord weet. Ben nu op woordenjacht.
Beter dan sommige andere dingen die je gevraagd wordt te verzamelenHet is makkelijk om gewoon in een stad of dorp te shouten. Dan krijg je ook dezelfde tipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ondertussen nog zoveel te doen. DB nog niet aan begonnen, Fighters en Thieves guild nog maar net. Alleen wat voortgang bij de MQ en mages guild. Wel al een heleboel verkend
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
iemandquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:47 schreef KrentebolHooft het volgende:
Mag je nou meerdere enchants van hetzelfde type hebben of niet? Want ik had eerst 20% one handed op handschoenen en 25% op een ring. En als ik ze alle twee droeg dan stond er bij active effects alleen de 25%.
Dus i.a.w. werkt alleen de sterkste?
He fuck, dan kan ik nu dus nog niet eens alles doen... Dan ga ik morgen maar eens rechtsomkeerts maken...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat laat ik je liever zelf uitvinden in de mainquest
Om helemaal erin te gaan moet je ook items van de mainquest hebben, dus dat vind je nog wel uit
Ja dat kan welquote:
Zeker een fijne plek jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
He fuck, dan kan ik nu dus nog niet eens alles doen... Dan ga ik morgen maar eens rechtsomkeerts maken...
Zijn wel leuke items te vinden daar trouwens!
Met enchantments valt wel meer te overpowerenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:37 schreef KrentebolHooft het volgende:
Best wel OP dan, one handed kan op 4 of 5 soorten armor. Heb je al gauw 100%+ extra schade
Gewoon the Thieft Guild in ere herstellen (dmv missie's voor Vex en die andere gast) dan komen er allemaal merchants in Raggon flagon te zitten en je kan ook voor 4k Gold dumpen bij je fence.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:15 schreef Seam het volgende:
Ik bewaar alleen speciale wapens (quest rewards) en toffe items. Alleen die jewelry is vervelend ja, moeilijk te verkopen als je veel dure sieraden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |