Dit. Achter je laten en niet meer omkijken, dit is sowieso gedoemd om te mislukken.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef nikky het volgende:
Een week meid, een week. Jullie hebben nog niet eens gedate.
Just move along.
Ja en? Wat is nu het probleem?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef joellexx het volgende:
maar nu wil hij me vast niet meer ontmoeten
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef Strani het volgende:
Als het na een dag of tien al zo'n drama is, hoef je hem ook maar een dag of twee de tijd te geven. Blijkbaar doet ie alles lekker snel, da's een meevaller.
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Een kwartier lijkt me ook voldoende voor hem gezien het verloop...
Ga nou eens slapen. Volgens je Twitter moet je om 6 uur al werken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:05 schreef joellexx het volgende:
hij reageerde de hele avond niet op iets wat ik zei.. nu stuur ik hem net slaaplekker, krig ik wel iets terug :s
Er valt soms geen peil te trekken op mensen als er gevoelens bij komen kijken. Ik ben ook wel eens afgewezen door een chick juist na een heel gezellige avond. De klik was ongekend en vanaf het begin. Bij afsluiten van die avond was ze helemaal in dr nopjes en wilde ze nog zoenen en de keer erop zakelijk en afstandelijk met als reden dat 'andere keren dat ook zo snel klikte met iemand liep het elke keer niet goed af'quote:Op donderdag 1 december 2011 23:24 schreef joellexx het volgende:
anderhalve week geleden heb ik via internet een jongen leren kennen. Het klikte al meteen, we hadden de hele gesprekken, het verveelde geen moment. Paar keer gebelt, paar geen gecamt enzo. en toen liet hij doorschemeren dat hij wel weer opzoek is naar een liefde in zijn leven. We vinden elkaar erg leuk en hebben dus ook afgesproken om aankomende zaterdag te gaan daten. Hij was helemaal weg van me en hij stuurde elke seconde van de dag een berichtje op whatsapp. Ook tijdens zijn werk. hij zei elke keer dat hij het zonde zou vinden als het bij internet contact bleef enzo. Omdat hij mij leuk vond.
hij had een bijnaampje voor me verzonnen alles. We hebben vragen spelletjes gedaan, en aan zijn vragen te merken wilde hij weten hoe ik ben tijdens een relatie, vragen zoals: zou jij trouw zijn als je iemand leuk vind? flirt je veel? en dat soort vragen.
Maar eergister gebeurde er iets raars, ik ben van mezelf een heel enthousiast persoon, maar we zouden het rustig aan doen omdat we elkaar pas net kennen. Maar rustig aan doen, was voor ons beide moeilijk, omdat het zo goed klikt. Ik zei dat ik wel hoopte dat het meer zou worden (een zin die hij mij ook al eens had gezegd) maar ineens deed hij heel raar.. hij zei dat ik rustig moest doen enalles.
savonds heeft hij vrij weinig van zich laten horen en gister zou ik in dagje naar amsterdam met mn vriendin, ik zou hem dan na zijn werktijd kunnen zien want hij werkt daar, maar hij heeft mij niks gevraagt of gezegd, of laten weten dat hij mij wilde zien.
hij deed ineens heel afstandelijk, en inplaats van mijn bijnaampje, noemde hij mij elke keer bij mijn voornaam. Ik vroeg hem een paar keer waarom hij ineens zo anders deed.
en gisteravond kreeg ik antwoord.. hij beklemde hem allemaal. hij heeft nooit echt geluk gehad in de liefde en zijn ex deed ook zo... terwijl ik niet weet wat ik fout heb gedaan, heb hem alleen gevraagt waarom hij zo anders deed ineens.
nu wil hij tijd om na te denken en hij zegt ook bijna niks meer op whatsapp enzo. ik wil hem die tijd best geven, maar is hij het wel waard? eerst brengt hij mij hoofd op hol en vervolgens zegt hij zoiets. ik snap er gewoon niks van.
ging ik dan echt zo snel of vind hij mij gewoon niet leuk genoeg?
Als ik zo d'r foto zie in FB dan kan het ook nog faalangst zijn van die jongen. Via internet wel durven maar te knap voor 'm om IRL ook maar mee te pratenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Adrenalini het volgende:
Hij vindt het via internet en alles wel leuk maar heeft geen zin om je irl te ontmoeten. Zo simpel is het.
Heb je hem dit ook verteld? Waarom hij in het begin zelf zo hard van stapel liep, jou hoop gaf voor een serieuze liefde en nu ineens afhaakt? Zal ie vast niet al te zelfreflecterend mee omgaan en je gewoon vertellen dat het tussen je oren zat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:46 schreef joellexx het volgende:
hij heeft me net gebeld.. en hij zegt dat hij nog ff gen behoefte heeft aan iets serieus of iets in die richting..
nou fijn, en bedankt dan.. leuke jongen, eerst helemaal zo doen en dan zeggen dat ie er geen behoefte aan heeft
maar idd, ik ga nu slapen.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 03:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als ik zo d'r foto zie in FB dan kan het ook nog faalangst zijn van die jongen. Via internet wel durven maar te knap voor 'm om IRL ook maar mee te praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |