Tja limburgers he zijn ook buitenlanders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:42 schreef Allrounder het volgende:
Ik versta hier dus geen enkel woord van..
Dit is nog vrij makkelijk te verstaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Tja limburgers he zijn ook buitenlanders.
Gekommen om zu bleibenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, één van de andere vele hits
quote:
En dat zeg jij als Grunnigerquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Tja limburgers he zijn ook buitenlanders.
Mwoah, eigenlijk zijn alle provincies Nederland behalve noord en zuid-Holland dat zijn eigenlijk de buutnlanders en zo gedragen ze zich ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat zeg jij als Grunniger![]()
Ik heb geen moeite met het dialect, lijkt veel op Duits, net als het Nedersaksisch. Zeeuwen versta ik dan wel weer heel slecht...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Mwoah, eigenlijk zijn alle provincies Nederland behalve noord en zuid-Holland dat zijn eigenlijk de buutnlanders en zo gedragen ze zich ook
Dat overleeft NIEMANDquote:
Zie je dit bedoel ik Minthy kijk ons eens verstaanbaar zijn EINZ!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat overleeft NIEMAND
De randstad is juist de enige plek waar mensen verstaanbaar pratenAmsterdams, Haags, Utrechts, Rotterdams, allemaal prima verstaanbare dialecten
. Limburgs, Drenths, Fries (oke da's ECHT geen Nederland) en Groningen is toch niet te verstaan man
Woei!! En ik zat al in zo'n goede vibequote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Zie je dit bedoel ik Minthy kijk ons eens verstaanbaar zijn EINZ!!
Toch heb ik hem weleens beter horen zingen, of het was playbackquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:27 schreef alors het volgende:
ik vind dit een leuk nummer van Jan Smit!
Ja hij klonk een beetje verkouden ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Toch heb ik hem weleens beter horen zingen, of het was playback
Bij een tentfeest met 20 bier achter de kiezen brul ik em ook mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:27 schreef alors het volgende:
ik vind dit een leuk nummer van Jan Smit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |