de bio peren zijn afgelopen week de pan in gegaan. en voor zondag staan de appels reeds klaar om een puur natuur appelmoes te worden zonder toevoegingen.quote:
lekker herfstig bezig Z.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef z80 het volgende:
[..]
de bio peren zijn afgelopen week de pan in gegaan. en voor zondag staan de appels reeds klaar om een puur natuur appelmoes te worden zonder toevoegingen.
iets teveel herfst. bijna 4 KG appels.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker herfstig bezig Z.
Oh bijna al!!quote:
Maak je de buren blijquote:Op donderdag 1 december 2011 22:47 schreef z80 het volgende:
[..]
iets teveel herfst. bijna 4 KG appels.
dan zal ik een taart van moeten maken. dat is meer gewild bij Duitsers.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh bijna al!!
Ja ik lag krom toen het gebeurde
[..]
Maak je de buren blij
4 kg is zo op toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:47 schreef z80 het volgende:
[..]
iets teveel herfst. bijna 4 KG appels.
dat gaat niet in mijn grootste pan passen. en daarbij vind ik 2KG appels jassen ook wel genoeg.quote:
B. kan heel goed buikspreken hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:56 schreef AnneX het volgende:
Nog even voor het slapengaan...
Bluessie: vertellen uit je buik![]()
Het klinkt zo plastisch en tgl héel terecht.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
B. kan heel goed buikspreken hoor.
Appelsquote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef AnneX het volgende:
Appeltje door de zuurkool, door de rode kool, door de bietjes.
Op een koele plek bv kelder of bijkeuken kun je prima appels bewaren.
De buren links en rechts hebben kisten met appels in de schuur liggen waar ik de verdere winter ook van pakken.
Alleen zorgen voor vorstvrij, vanzelfsprekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |