Welke is dat?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef dennis3d het volgende:
6vs6
Dennis3d
Jedi
Re.active
Sideshowbobbie
Vanruss
conquest
18 december.
Onze war serv
tussen 7 en 8
Uhm ja, zal wel. Snap er geen reet van maar goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Vraag het vanavond maar eens op teamspeak. Vind ik makkelijker uitleggen dan typen![]()
Ik heb geen LEquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:18 schreef Civilian het volgende:
Battlefield 3-DLC komt dinsdag
Nog 1.5 week wachten
Smiddags wel jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:31 schreef FireFox1 het volgende:
Sorry hoor, maar BoF #2 is echt een kut-server geworden met irritante kutnoobs
Admins mogen wel minimaal de helft van de spelers bannen
Inderdaad en s'avonds brengen wij het niveau op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Smiddags wel ja
Laat ze lekker spelen, beter dan een lege server.
Savonds hebben we soms ook wel een hoog n09b gehalte maar ik balance tegenwoordig ipv kicken zodat het voor iedereen leuk blijft. Die PoH clan matches waren een stuk leuker toen ik er een paar omgooide.
True that!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die PoH clan matches waren een stuk leuker toen ik er een paar omgooide.
Het wordt inderdaad steeds lastiger voor beginnersquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:11 schreef JK het volgende:
We zien je straks wel verschijnen, je hebt nog genoeg te unlocken, dus heel veel succes vanavond tegen de spelers die al vele unlocks hebben waardoor het wat makkelijker is.
Vraag dat maar aan DICEquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef Silv het volgende:
Ik word echt altijd van achteren neergeknald nadat ik spawn. Wat doen jullie daar aan.
Nu zijn er idd niet heel veel leuke maps, maar BTK.. ach, als je BF2 of BF1942 hebt gespeeld weet je wel wat er komt... en dat zijn leuke levels. Maarja, wel weer hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef Silv het volgende:
Ik hoop dat BTK een beetje leuk gaat worden. Vind de maps die er nu zijn behoorlijk ruk.
Je bedoeld Grand Bazaar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:37 schreef Silv het volgende:
Dat level met 1 zo'n straat waar iedereen gaat zitten campen is ook wel het grootste graflevel ooit gemaakt.
Inderdaad, met 650 uur bf2 met name op die mappen, ken ik werkelijk elke milimeter van die mappen..quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:32 schreef JK het volgende:
[..]
Nu zijn er idd niet heel veel leuke maps, maar BTK.. ach, als je BF2 of BF1942 hebt gespeeld weet je wel wat er komt... en dat zijn leuke levels. Maarja, wel weer hetzelfde.
Wake Island is dan nu voor de 3e keer gebruikt (eigenlijk 4e keer als je BF1943 mee telt).
Maar dat is wel een leuke map.. volgens mij ken ik daar elke zandkorrel uit m'n hoofd.
2000 uur bf3 (A)quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad, met 650 uur bf2 met name op die mappen, ken ik werkelijk elke milimeter van die mappen..
switch naar handgun en terug naar main weapquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn crosshair kan terugkrijgen? Ik ben hem kwijt
Echter zullen ze nu net ff iets uitgebreider zijn en kan je waarschijnlijk ook meer gebouwen in die dan ook weer kapot kunnen etc.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad, met 650 uur bf2 met name op die mappen, ken ik werkelijk elke milimeter van die mappen..
Yupz, dat wordt inderdaad wel weer een ontdekkingsreis.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Echter zullen ze nu net ff iets uitgebreider zijn en kan je waarschijnlijk ook meer gebouwen in die dan ook weer kapot kunnen etc.
Niet klakkeloos spawnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef Silv het volgende:
Ik word echt altijd van achteren neergeknald nadat ik spawn. Wat doen jullie daar aan.
Waarom altijd zo schelden als het niet zo lukt? Gewoon op TS komen en dan samen spelen in een quad! Dan kan je veel meer bereiken!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:31 schreef FireFox1 het volgende:
Sorry hoor, maar BoF #2 is echt een kut-server geworden met irritante kutnoobs
Admins mogen wel minimaal de helft van de spelers bannen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Die hekjes via links in karkand zul je nu ook wel kapotkunnen schieten dan.
In dat gat daarzo stonden ook echt altijd claymores
Zeg, je gaat toch niet zeggen dat je met je 14 jaar nu, 6,5 jaar geleden BF2 bent gaan spelen?quote:
Faalquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:59 schreef BurnaBoy het volgende:
Er staat toch bf3 ?
Of ben ik nu blind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |