Toen ie tegen de kastdeur aanliepquote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joh!
Wat ik al zei, hij is al dood, maar hij weet het zelf nog niet ;')
Er zit waar in de TTquote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hoeveel TT's met ipad en/of spees moeten er nog komen? Geef mij maar de waar.. mensen die... review.. pallets etc-TT's
En dit wou ik nog posten:
[..]
Toen ie tegen de kastdeur aanliep![]()
Mooi moment was dat.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hoeveel TT's met ipad en/of spees moeten er nog komen? Geef mij maar de waar.. mensen die... review.. pallets etc-TT's
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi moment was dat.
Hiephoi, volgende trein in. Gelukkig iets minder erg dan de vorige trein.
Ach, hij eet nog nog goed, gaat nog graag mee wandelen, slaapt lekker, hij mag hier nog wel even stinken hoorquote:
Heul nooitquote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SCOOOORRREEEEEE
(hoevaak hadden we dat nou gezegd? loller)
hoe lang doe jij er nou over IJs?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi moment was dat.
Hiephoi, volgende trein in. Gelukkig iets minder erg dan de vorige trein.
Vaak.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SCOOOORRREEEEEE
(hoevaak hadden we dat nou gezegd? loller)
Mooi zo!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, hij eet nog nog goed, gaat nog graag mee wandelen, slaapt lekker, hij mag hier nog wel even stinken hoor
Ik had de trein van kwart voor 9, rij nu net weg uit Utrecht, reken maar uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe lang doe jij er nou over IJs?
En? Was het het waard?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had de trein van kwart voor 9, rij nu net weg uit Utrecht, reken maar uit.
Wel stoer hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had de trein van kwart voor 9, rij nu net weg uit Utrecht, reken maar uit.
quote:
Datquote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel stoer hoorEven heen en weer
Wel driekwart slekten film gezienquote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En och, beetje trein ga ik niet dood aan.
wat doe je in de trein nu, behalve fokken. Beetje lezen, of lekker tukken tussendoor?quote:
Hahaha, en dan duikt Sien er opquote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik blijf hier kwijlen over den palette whaoo... tze prettyness![]()
Ahhh dikkie is kneusje; maar wel een schat !! Gaat stiekem in de spurt als sien haar kussen verlaat whihihii baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |