Wat moet er gebeuren? Ik heb het maar ik ben er niet erg actief meequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef Qwea het volgende:
Van van jullie heeft twitter en helpt me ff?
quote:Vrouw verkracht in Rotterdamse bos
ROTTERDAM - Een 46-jarige Rotterdamse vrouw is donderdagochtend op brute wijze verkracht in het Lage Bergse Bos.
Volgens de politie was het slachtoffer rond tien uur in het Rotterdamse bos aan het joggen toen een man haar met een mes bedreigde en haar mee naar zijn auto sleurde.
In de auto werd ze verkracht. De vrouw wist te ontsnappen en rende naar huis. De Rotterdamse politie zet alles op alles om de verdachte aan te houden en is op zoek naar getuigen.
De verdachte is een slanke negroïde man met kort zwart kroeshaar en bruine ogen. Hij is 35/45 jaar en 1.80 lang. Hij heeft plukje haar onder zijn onderlip en spreekt gebrekkig Nederlands.
Goede omschrijving ook, op die manier is half Rotterdam verdacht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:45 schreef Greys het volgende:
Oh dit is het bos waar Maes en ik altijd afspreken![]()
Kijk nou, gewoon op klaarlichte dag
[..]
Nouquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Toch maar voortaan de waakhonden meenemen daaro
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook als eerste dachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede omschrijving ook, op die manier is half Rotterdam verdacht.
Gewoon ff iemand volgen tijdelijk. De lokale AH hier. Ik heb Mo en mijn account, dan moeten er nog 2 volgen.. als ik met mijne of mo de 50ste ben krijg ik boodschappen pakketquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren? Ik heb het maar ik ben er niet erg actief mee
Ooh wacht, je moet naar de orthopeed in DLD? Ik dacht in nijmegen weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de praktijk gebeldWachttijden doen ze hier zowat niet aan.
HA! BIJNA GOED!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
Nee, vier kefferige dwergpinchers formaat rat.
Ohquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
Nee, vier kefferige dwergpinchers formaat rat.
DM of PM maar evenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:49 schreef Qwea het volgende:
Gewoon ff iemand volgen tijdelijk. De lokale AH hier. Ik heb Mo en mijn account, dan moeten er nog 2 volgen.. als ik met mijne of mo de 50ste ben krijg ik boodschappen pakket
Ze heeft kiespijn.quote:
Nee, ik wil naar DLD. Heb eens even gegoogled en in DLD zijn ze veel rapper met nieuwe heupen, dus ga ik hier maar eens informeren. Ik wil NU goed lopen en niet nog jaren moeten doorstrompelen tot ik in NL in aanmerking kom voor een nieuwe heup. Dat stellen ze daar zo lang mogelijk uit omdat je (zoals de medische wetenschap nu is) maar twee keer een heup kunt krijgen en daarna niet meer. Dan zijn we wel 30 jaar verder dus boeie. Dan ben ik bijna 80.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:49 schreef Qwea het volgende:
Ooh wacht, je moet naar de orthopeed in DLD? Ik dacht in nijmegen weer.
Ja gaat lekker daar. Ligt boven oud mijncomplex begreep ik?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:56 schreef Ynske het volgende:
t word steeds erger. tis niet of 't loon instort, maar wanneer
idd, liever nu lopen en dan in een rolstoel als nu strompelen en straks de energie niet meer hebben om te lopenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik wil naar DLD. Heb eens even gegoogled en in DLD zijn ze veel rapper met nieuwe heupen, dus ga ik hier maar eens informeren. Ik wil NU goed lopen en niet nog jaren moeten doorstrompelen tot ik in NL in aanmerking kom voor een nieuwe heup. Dat stellen ze daar zo lang mogelijk uit omdat je (zoals de medische wetenschap nu is) maar twee keer een heup kunt krijgen en daarna niet meer. Dan zijn we wel 30 jaar verder dus boeie. Dan ben ik bijna 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |