Aangezien ik bij FOK!kers graag een sociaal leven stimuleer, vroeg ik mij af of iemand chimi's kent in de omgeving Rotterdam.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ik allemaal chimi's krijg als ik met fok stop dan stop ik meteen
Wie?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Beach het volgende:
Dordrecht is toch vlakbij Rotterdam? Ik weet daar wel een fokster.
BLIJF UIT DORDRECHT.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Beach het volgende:
Dordrecht is toch vlakbij Rotterdam? Ik weet daar wel een fokster.
Walgelijke aantijging, verworpen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen FOK!ster, straks gaan jullie nog FOK!ken tijdens het neuken ofzo
Pertinent onwaar, Flippiee faalt nooit.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Awhh, wel lief van ts dat ze hem helpt
Maar het gaat falen...
Ik zeg ook niet dat ts faalt, maar een meisje zoeken voor jou...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Pertinent onwaar, Flippiee faalt nooit.
Wie?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ts faalt, maar een meisje zoeken voor jou...
Maar ik weet ook nog wel een leuk sletje in de omgeving Amsterdam
tjokolattjik, alleen moet je wel utopie djoekenquote:
Voor geld zekerquote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is geen FOK!ster, maar ze neukt iedereen...
DM haar ping maar.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is geen FOK!ster, maar ze neukt iedereen...
Jmr ik zat fout.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar ping nou weer wtn
[..]
Nein
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef Rodawa het volgende:
Ik woon vlak bij Rotterdam, misschien weet ik nog wel wat adresjes.
In welke leeftijdcategorie zoeken we?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Minimale leeftijd: 16
Maximale leeftijd: 45
Zie post #11.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef Rodawa het volgende:
Zet wel even OPquote:Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef Rodawa het volgende:
Oja, bedankt. Helaas wordt iemand binnen deze leeftijdscategorie vrij moeilijk om te vinden.quote:
12-16 is ook goed hoor ik net van P_zquote:Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja, bedankt. Helaas wordt iemand binnen deze leeftijdscategorie vrij moeilijk om te vinden.
Top, dat vergroot de kans op succes. Tevens dit:quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Beach het volgende:
[..]
12-16 is ook goed hoor ik net van P_z
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
En op wat voor soort types(qua uiterlijk en innerlijk) valt P_z op?
Uiterlijk: donker haar, mooie ogen, niet te dun niet te dikquote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
En op wat voor soort types(qua uiterlijk en innerlijk) valt P_z op?
Aha, en wil je alleen maar seks of ook een relatie?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Uiterlijk: donker haar, mooie ogen, niet te dun niet te dik
Innerlijk: lief maar niet saai
Buitenlanders toegestaan?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Klinkt als Dromenvangertje.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is flipsels die je nu beschrijftquote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kijk om je heen kerel, heel Rotterdam zit vol met Turkse en Marokkaanse meisjes die aan je omschrijving voldoen.quote:
Relatiequote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aha, en wil je alleen maar seks of ook een relatie?
Ik ben zijn wingwoman, dus dat gaat niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is flipsels die je nu beschrijft
Maar ik krijg altijd ruzie met hun broersquote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kijk om je heen kerel, heel Rotterdam zit vol met Turkse en Marokkaanse meisjes die aan je omschrijving voldoen.
verboden liefde tussen flipper en plastic_bagquote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zijn wingwoman, dus dat gaat niet.
Maar die kan je niet neukenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kijk om je heen kerel, heel Rotterdam zit vol met Turkse en Marokkaanse meisjes die aan je omschrijving voldoen.
je was mijnes ook al ja toch ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zijn wingwoman, dus dat gaat niet.
Die kunnen nogal hardnekkig zijn ja. En een lief innerlijk kan ik ook niet beloven.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar ik krijg altijd ruzie met hun broers
Ja liefje, ook die van jou, alleen heb jij geen topic nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je was mijnes ook al ja toch ja.
Bakkesquote:Op donderdag 1 december 2011 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
flipsels heeft ook een voorliefde voor rotterdam aangezien haar feyenoordfanzijngebeuren
Maar ze zijn toch heel netjes en geloven in Allah? Dus geen seks voor 't huwelijk?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mijn hele klas zit er vol mee.
en andersquote:Op donderdag 1 december 2011 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja liefje, ook die van jou, alleen heb jij geen topic nodig.
[..]
Bakkes
Niet allemaal hoor, sommige van hun zitten er ook alleen aan vast vanwege hun ouders.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch heel netjes en geloven in Allah? Dus geen seks voor 't huwelijk?
ze is toch kaaskop?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
flipsels heeft ook een voorliefde voor rotterdam aangezien haar feyenoordfanzijngebeuren
ALLAH IS GROOT ALLAH IS MACHTIGquote:Op donderdag 1 december 2011 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch heel netjes en geloven in Allah? Dus geen seks voor 't huwelijk?
echt?quote:
ja. Wij als kakkerlakken willen haar kaasgeur nietquote:
je bent een chimi voor P_Z dus zeur nietquote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja AZMaar laten we ontopic blijven.
Ik wil een chimi voor P_Z.
flipsels is een halve kakkerlakquote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja. Wij als kakkerlakken willen haar kaasgeur niet
nee man, ze komt nou niet echt bepaald uit een kakkerlakken stadquote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flipsels is een halve kakkerlak
haar hele familie is voor fc kakkerlakquote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee man, ze komt nou niet echt bepaald uit een kakkerlakken stad
AZ?! Maar je kwam toch uit Amsterdam?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja AZMaar laten we ontopic blijven.
Ik wil een chimi voor P_Z.
Flipsels klinkt als een amsterdammer, dat is het enigequote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
AZ?! Maar je kwam toch uit Amsterdam?
Ajax
menend? goede familie dan. Jammer dat overgeving is mislukt.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haar hele familie is voor fc kakkerlak
De stad zegt niks. Ik kom uit de buurt van Rotterdam, maar ik ben absoluut niet voor Feyenoord.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
AZ?! Maar je kwam toch uit Amsterdam?
Ajax
dit is ontopicquote:
kom op zeg, dit topic is gedoemd te mislukken flipsie. Het is een goed topic alleen je bent vergeten dan de meeste fokkers niet buitenkomen.quote:
Srry te jongquote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit is ontopic
jij en platisc_bag
O jmmr wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom op zeg, dit topic is gedoemd te mislukken flipsie. Het is een goed topic alleen je bent vergeten dan de meeste fokkers niet buitenkomen.
Das waar, maar jij bent gewoon slimquote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De stad zegt niks. Ik kom uit de buurt van Rotterdam, maar ik ben absoluut niet voor Feyenoord.
Ajax
alsof vrouwen iets in te brengen hebbenquote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar, maar jij bent gewoon slim
lekker boeiendquote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb al een TR gemaakt op steven.
PLaats anders in fokkers helpen fokkers. Zit vast wel een huppelkut die hem wilt helpen.quote:
Steven wordt mod, dus je maakt weinig kans.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
TR gemaakt op jouw avatar. Te groot licht.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
een slotje op al zijn topics maakt ie kans opquote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Steven wordt mod, dus je maakt weinig kans.
P_Z is geen helder lichtje dus hij moet welquote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
TR gemaakt op jouw avatar. Te groot licht.
ik ben geen modquote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
PLaats anders in fokkers helpen fokkers. Zit vast wel een huppelkut die hem wilt helpen.
jongere jongens kan ik niets meequote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ts, leeftijd is maar een getal hea, geef die jongen is een kans
Maak jij die jongen zeker danquote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben geen mod
[..]
jongere jongens kan ik niets meeonzeker alles
Dan moet je hem zelfverzekerd maken door zijn vriendin te wordenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ben geen mod
[..]
jongere jongens kan ik niets meeonzeker alles
Ik zie Flippiee meer als een soort grote zus die goed voor haar broertje zorgtquote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moet je hem zelfverzekerd maken door zijn vriendin te worden
Aha, maar dromenvangertje? Of Meloewa? Uhm... Ik weet niemand meerquote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zie Flippiee meer als een soort grote zus die goed voor haar broertje zorgt(dus chimi's regelen
)
Dromenvangertje is iets te ver, Meloewa ook(woont in Limburg volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aha, maar dromenvangertje? Of Meloewa? Uhm... Ik weet niemand meer
quote:chimi
street food similar to hamburger (Dominican Slang)
Ik wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee man, ze komt nou niet echt bepaald uit een kakkerlakken stad
Waarom denk je dat Flippiee dit topic heeft geopend?quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel.
En toch Ajacied![]()
Kwestie van smaak hebben![]()
Heeft P_z al een chick? Kan het me niet voorstellen maar ja
je kent vast wel veel sjimmy's jij battieboiquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik ken wel chimi's in Rotterdam, maarja, die bewaar ik voor mijzelf.
Zo rol ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je kent vast wel veel sjimmy's jij battieboi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |