abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105295816
GP ranged permaslow + dmg + steriod. Die ganks komen altijd door, met amumu is het zo dat als je je Q mist je gank voorbij is.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:42:16 #152
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105297457
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
GP ranged permaslow + dmg + steriod. Die ganks komen altijd door, met amumu is het zo dat als je je Q mist je gank voorbij is.
Zelfde met Lee Sin, zonder Q hit komen ze altijd weg bij me (maar ik ben ook nog een noob wat junglen betreft).
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_105297779
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Dat is waar, eigen ervaring is echter dat ik meer ganks succesvol heb met Amumu. Kan ook komen door het verschrikkelijk lage niveau waar ik speel O-)
pi_105298634
pi_105307383
Goh, vandaag eens een game gehad waarin het de moeite was om een Sword of the Occult te kopen _O-
  woensdag 7 december 2011 @ 19:49:38 #156
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_105307991
net soraka support gespeeld, zit ik met een caitlyn die op zich goed speelt maar iedere keer als ik er even niet ben (dragon warden of base) gaat ze dood :')
Wat doe ik hier?
  woensdag 7 december 2011 @ 23:03:29 #157
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_105320908
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef tdrone het volgende:
net soraka support gespeeld, zit ik met een caitlyn die op zich goed speelt maar iedere keer als ik er even niet ben (dragon warden of base) gaat ze dood :')
net een potje nid gespeeld.

samen met een ad sion top. Tegen een solo Cho Gath.
Na 7 mins doet hij /all
everyone report me, im leaving!
ik: why ?
cho: cuz this is BS all i do is eat spears n stuns
cho: and our jungler is shit (shaco)

maar hij bleef toch. Iets later begint hun leblanc te huilend dat ik luckte met mijn spears.
op het eind toch een complimentje van leblanc met een dikke skillshot toen ze die " copy" deed and mij dacht te juken, en ik toch nog net haar raakte :P

tof
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_105331111
Hoe kun je nou lucken met speren. Je loopt er zelf in! Ik vind het vooral luck als iemand met 10 HP ofzo wegkomt. Dat kun je van tevoren gewoon niet berekenen dus daar komt geen skill aan te pas.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_105331978
Nouja, kan wel :) Maar moet je al behoorlijk LoL-savant zijn ^^ smiten op precies # hp doe ik wel zo precies mogelijk.
pi_105332658
Nah gewoon smiten wanneer je denkt dat het nodig is :>
pi_105333113
Lijkt me heerlijk om tegen jou te counterjunglen :)
pi_105333756
Lief dagboek,

Eindelijk eens een lekkere ranked game, na 3 op rij verloren te hebben.
Ik mocht bannen en had ook first pick. Mijn bans waren er puur op gericht zodat ik een AP mid kan spelen die op mid elo erg goed is (Morgana of Kass). Enemy bant meteen Morgana, dus ik richt me op Kass; ik ban daarom GP (geweldige Kass counter) en Sion (ook een vrij goede). Enemy bant Akali, ik ga dan maar voor Rammus gezien niemand in ons team Rammus ging spelen en ik een goede jungle rammus ook erg hard vind carryen omdat hij overextenders heel hard kan punishen. 3e ban van enemy was Amumu ofzo.

Ik firstpick dus Kass, speel tegen Swain (met skin, dus kans is klein dat hij hem speelde omdat hij free was). Eindscore met Kass: 15/3/21. We hadden nog bijna verloren omdat onze Zilean pas na een minuut of 25 doorkreeg dat hij een ult had en het handiger was om mij of Caitlyn te ulten dan zichzelf, én omdat onze eerste baron attempt heel pro gestolen werd door enemy lee sin, maar gelukkig kwam het goed :P
Ik en Riven moesten zelfs op een gegeven moment met z'n 2en verdedigen, in onze base, met 2 inhibs down, tegen 5 man (wel op half HP allemaal) van het enemy team. Ik kill er 1, Riven killt er 2, ik kill er weer 1, ik ga dood, Riven killt de laatste met nog zo'n 200 hp over..

Tsja, daarom blijf je LoL spelen, zelfs als je nog zoveel trolls in je games krijgt.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_105334373
Ehhh het internet? maakt het iets uit waar in het vandaan heb? Incase so, niet van reddit, also troll less.
pi_105335694
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ehhh het internet? maakt het iets uit waar in het vandaan heb? Incase so, niet van reddit, also troll less.
Als je dit al troll vind
pi_105335917
Ik kom iets leuks tegen, deel dat, en jij zegt Reddit... Wat probeer je nou te zeggen dan? Ja, dat is behoorlijk troll. Who fucking cares waar het vandaan komt, incase ur wondering, van tl. blij? of kom je nu met een betoog dat reddit beter is? leave it out , ga lekker ergens anders tegenaan trappen.
pi_105336053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik kom iets leuks tegen, deel dat, en jij zegt Reddit... Wat probeer je nou te zeggen dan? Ja, dat is behoorlijk troll. Who fucking cares waar het vandaan komt, incase ur wondering, van tl. blij? of kom je nu met een betoog dat reddit beter is? leave it out , ga lekker ergens anders tegenaan trappen.
Rage quit ?
pi_105336274
ga weg hipster
pi_105336670
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ga weg hipster
Ja dus.
pi_105336993
Lekker kerstsfeertje hierzo.

Voor zover ik het doorheb is die vos de volgende champion die uitkomt; is dat zeker? Of proppen ze er eerst nog die Yordles bij?
pi_105337515
Dit wordt vechten idd. Heeft er iemand toch een probleem aangezien ik omnoms kant kies. Ik + wat matties en mijn pipa. Dat wordt een enkeltje ic met de lifeliner. Met deze neger moet je niet fokken (haha die woordgrap).

:D y so serious?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105337808
Een 1 vs 1 in custom game? Alleen jammer dat de champions daarvoor niet gemaakt zijn :P
pi_105337933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef Cornelis83 het volgende:
Een 1 vs 1 in custom game? Alleen jammer dat de champions daarvoor niet gemaakt zijn :P
ik had het over real-life-fittie. Een gevecht tot de dood erop volgt. Mano-a-mano :P leuke besteding van een vrije zaterdag.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105338073
Mijn idee is legaler :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')