Lief dagboek,Eindelijk eens een lekkere ranked game, na 3 op rij verloren te hebben.
Ik mocht bannen en had ook first pick. Mijn bans waren er puur op gericht zodat ik een AP mid kan spelen die op mid elo erg goed is (Morgana of Kass). Enemy bant meteen Morgana, dus ik richt me op Kass; ik ban daarom GP (geweldige Kass counter) en Sion (ook een vrij goede). Enemy bant Akali, ik ga dan maar voor Rammus gezien niemand in ons team Rammus ging spelen en ik een goede jungle rammus ook erg hard vind carryen omdat hij overextenders heel hard kan punishen. 3e ban van enemy was Amumu ofzo.
Ik firstpick dus Kass, speel tegen Swain (met skin, dus kans is klein dat hij hem speelde omdat hij free was). Eindscore met Kass: 15/3/21. We hadden nog bijna verloren omdat onze Zilean pas na een minuut of 25 doorkreeg dat hij een ult had en het handiger was om mij of Caitlyn te ulten dan zichzelf, én omdat onze eerste baron attempt heel pro gestolen werd door enemy lee sin, maar gelukkig kwam het goed
Ik en Riven moesten zelfs op een gegeven moment met z'n 2en verdedigen, in onze base, met 2 inhibs down, tegen 5 man (wel op half HP allemaal) van het enemy team. Ik kill er 1, Riven killt er 2, ik kill er weer 1, ik ga dood, Riven killt de laatste met nog zo'n 200 hp over..
Tsja, daarom blijf je LoL spelen, zelfs als je nog zoveel trolls in je games krijgt.