Zelfde met Lee Sin, zonder Q hit komen ze altijd weg bij me (maar ik ben ook nog een noob wat junglen betreft).quote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
GP ranged permaslow + dmg + steriod. Die ganks komen altijd door, met amumu is het zo dat als je je Q mist je gank voorbij is.
Dat is waar, eigen ervaring is echter dat ik meer ganks succesvol heb met Amumu. Kan ook komen door het verschrikkelijk lage niveau waar ik speelquote:Op woensdag 7 december 2011 14:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
GP ranged permaslow + dmg + steriod. Die ganks komen altijd door, met amumu is het zo dat als je je Q mist je gank voorbij is.
net een potje nid gespeeld.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef tdrone het volgende:
net soraka support gespeeld, zit ik met een caitlyn die op zich goed speelt maar iedere keer als ik er even niet ben (dragon warden of base) gaat ze dood
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
en deze is ook leuk: http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1564691
Als je dit al troll vindquote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ehhh het internet? maakt het iets uit waar in het vandaan heb? Incase so, niet van reddit, also troll less.
Rage quit ?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik kom iets leuks tegen, deel dat, en jij zegt Reddit... Wat probeer je nou te zeggen dan? Ja, dat is behoorlijk troll. Who fucking cares waar het vandaan komt, incase ur wondering, van tl. blij? of kom je nu met een betoog dat reddit beter is? leave it out , ga lekker ergens anders tegenaan trappen.
ik had het over real-life-fittie. Een gevecht tot de dood erop volgt. Mano-a-manoquote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef Cornelis83 het volgende:
Een 1 vs 1 in custom game? Alleen jammer dat de champions daarvoor niet gemaakt zijn
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Cornelis, volgens mij noemde znarch je daarnet een laffe eikel. Ik wil echt niet stoken, maar ik had hem allang een klap verkocht.
Kom maar! Make my day! Ik heb vandaag nog niemand ge KO'd dus het komt erg goed uit.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Cornelis, volgens mij noemde znarch je daarnet een laffe eikel. Ik wil echt niet stoken, maar ik had hem allang een klap verkocht.
Haha nu doe je net alsof je normaal gesproken elke dag wel een paar mensen KO slaatquote:Op donderdag 8 december 2011 15:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Kom maar! Make my day! Ik heb vandaag nog niemand ge KO'd dus het komt erg goed uit.
Is ook zo, brillies, nerds, hipsters ik lust ze rauw.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Haha nu doe je net alsof je normaal gesproken elke dag wel een paar mensen KO slaat
Yup, iedereen wil haar gelijk stunnen in die ult. Als ze dan een spellshield op heeft kun je die ulti niet tegenhoudenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spellshield toevoegen is eigenlijk wel een enorme buff hoor, dat lijkt me een beetje OP.
Was de troll niet obvious genoeg?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup, iedereen wil haar gelijk stunnen in die ult. Als ze dan een spellshield op heeft kun je die ulti niet tegenhouden
Nope, ben er volledig ingetuindquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Was de troll niet obvious genoeg?
Twitch is in de handen van iemand die weet hoe hij moet positioneren de sterkste AD carry.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Komt nog bij dat dan combo's kan onderbreken en veel ulti's voorkomt. Ze is gewoon niet zwak genoeg om zo'n buff te krijgen. Misschien een leuk idee voor Twitch o.i.d., maar Katarina zeker niet naar mijn mening.
lolquequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:24 schreef Keselo het volgende:
[..]
Twitch is in de handen van iemand die weet hoe hij moet positioneren de sterkste AD carry.
Doublelift zegt ook dat twitch de beste 6-item ad carry isquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
idd, wait whut, misschien rond lvl9, daarna... naaah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |