abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105284031
Vorige keer?
pi_105284397
Gisteravond nog echt een leuk potje gehad. Draft pick normal game, stonden met Annie, Garen, Caitlyn/Taric, Warwick, tegen Anivia, Rumble, Soraka/Vayne en Lee Sin.

First blood duurde echt een eeuwigheid, maar die was uiteindelijk van ons. Potje ging heel lang redelijk gelijk op, maar uiteindelijk moesten we toch het onderspit delven ;)

Na 45 minuten waren er in totaal maar 11 kills! Naderhand zeiden beide teams ook tegen elkaar dat het een spannend potje was enzo, ipv dat "noobs, easy" gezeur dat je tegenwoordig vaak tegenkomt. Zo is het een stuk minder erg om te verliezen ;)
pi_105284666
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt erg als le blanc versie 2 atm. Maar eerst maar es kijken wat haar abilities worden.
pi_105284736
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:30 schreef Cornelis83 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt erg als le blanc versie 2 atm. Maar eerst maar es kijken wat haar abilities worden.
pi_105284980
Phreak is weer op dreef, hoor. In die Cho'Gath spotlight "Cho'Gath is a burst caster" en vervolgens is zijn build volledig tanky.
pi_105285037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Phreak is weer op dreef, hoor. In die Cho'Gath spotlight "Cho'Gath is a burst caster" en vervolgens is zijn build volledig tanky.
Denk dat hij dat zegt alleen door ze R of zo :P
  woensdag 7 december 2011 @ 10:36:54 #132
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_105286386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik zie cho gewoon als een utility tank. Zijn silence, en knockup. is gewoon handig. En niet om de damage die het doet.
Zijn R true damage is leuk, echter zie ik het meer als een hulpmiddel om iemand snel neer te krijgen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_105286610
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:17 schreef Tjado het volgende:
Gisteravond nog echt een leuk potje gehad. Draft pick normal game, stonden met Annie, Garen, Caitlyn/Taric, Warwick, tegen Anivia, Rumble, Soraka/Vayne en Lee Sin.

First blood duurde echt een eeuwigheid, maar die was uiteindelijk van ons. Potje ging heel lang redelijk gelijk op, maar uiteindelijk moesten we toch het onderspit delven ;)

Na 45 minuten waren er in totaal maar 11 kills! Naderhand zeiden beide teams ook tegen elkaar dat het een spannend potje was enzo, ipv dat "noobs, easy" gezeur dat je tegenwoordig vaak tegenkomt. Zo is het een stuk minder erg om te verliezen ;)
Ik kon mij ook nog wel redelijk staande houden tegen die Rumble op top. Het gerape viel aardig mee van zijn kant. Maar als nog kut dat we verloren hebben. Tijd voor verandering. :P
pi_105286861
Gister jungle Riven geprobeerd. Ik ging zelf wel lekker, maar mijn team wat minder. Wat is dat toch met Shaco dat niemand daartegen kan spelen? In het begin countergankte ik hem bot waarbij ik een double kill en een assist oppikte, maar ze bleven iedere keer maar in de val van Shaco lopen waardoor die zijn team naar de overwinning kon carryen.

Denk dat Riven in ieder geval wel mijn volgende aankoop wordt. Leuk om te spelen met die Q-skill, behoorlijke damage, redelijk tanky en een vrij aardige ganker. Als solo top kan het ook wel, maar in bepaalde matchups denk ik dat je gebrek aan sustain je parten gaat spelen.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 7 december 2011 @ 11:57:04 #135
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_105289055
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:52 schreef nyny83 het volgende:
Gister jungle Riven geprobeerd. Ik ging zelf wel lekker, maar mijn team wat minder. Wat is dat toch met Shaco dat niemand daartegen kan spelen? In het begin countergankte ik hem bot waarbij ik een double kill en een assist oppikte, maar ze bleven iedere keer maar in de val van Shaco lopen waardoor die zijn team naar de overwinning kon carryen.

Denk dat Riven in ieder geval wel mijn volgende aankoop wordt. Leuk om te spelen met die Q-skill, behoorlijke damage, redelijk tanky en een vrij aardige ganker. Als solo top kan het ook wel, maar in bepaalde matchups denk ik dat je gebrek aan sustain je parten gaat spelen.
gisteren inderdaad zelf ook Riven geprobeerd. Het echt leuke aan haar skills vind ik dat je de boel kunt afwisselen.

Dus je kunt Q Q Q W E Q
maar ook Q E Q W Q
of zoals ik gisteren een kill maakte
R: E Q R Q Q W

Dat is het toffe ervan. Je kunt onvoorspelbaar blijven met haar en dat vind ik gewoon tof
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:11:19 #136
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_105289561
ik speel de laatste tijd wat meer amumu jungle

Ook heel leuk. Op het begin is het wel moeilijk om die Q goed te plaatsen maar na een tijdje krijg je dat door en is het een hele fijne jungler. en die ulti is zo ongeveer de beste in teamfights :D .
Wat doe ik hier?
pi_105290179
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:43 schreef Kijana het volgende:

[..]

Ik kon mij ook nog wel redelijk staande houden tegen die Rumble op top. Het gerape viel aardig mee van zijn kant. Maar als nog kut dat we verloren hebben. Tijd voor verandering. :P
wat stel je voorn verandering voor :)
pi_105290301
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

wat stel je voorn verandering voor :)
Winnen?
pi_105290360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:33 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Winnen?
Dit.
pi_105290779
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:11 schreef tdrone het volgende:
ik speel de laatste tijd wat meer amumu jungle

Ook heel leuk. Op het begin is het wel moeilijk om die Q goed te plaatsen maar na een tijdje krijg je dat door en is het een hele fijne jungler. en die ulti is zo ongeveer de beste in teamfights :D .
Bijna altijd standaard ban in ranked helaas:( Een van de fijnste junglers die er is!
pi_105291573
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:46 schreef Affendart het volgende:

[..]

Bijna altijd standaard ban in ranked helaas:( Een van de fijnste junglers die er is!
Weet niet welke elo jij speelt maar amumu zie ik niet vaak gebanned worden. Hij valt niet echt onder de fijnste junglers, tuurlijk, zijn ult is goed, maar daar blijft het haast ook bij. Een GP, Lee Sin, Nocturne en dergelijke zijn qua ganks en dergelijke beter.
pi_105291999
Hoe dan noz :) Katarinapenta? Misschien speel ik vanavond nog even, haal ik van mn laatste rp die mooie skin :)

gisteravond was echt te laat

[ Bericht 7% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 07-12-2011 13:39:53 ]
pi_105293083
Edit: nvm.

Ik vind katarina niks. Kut champ
pi_105293156
Vertel, wat is er mis met katarina?
pi_105293228
Vind hem simpelweg gewoon nutteloos. Leuk om in normal games te spelen, maar in ranked geen enkele waarde
pi_105293378
want... vroeger gepest door iemand die katarina heette of wat?
pi_105293459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
want... vroeger gepest door iemand die katarina heette of wat?
Geen cc niks? Hmmkaaai.

quote:
Van feralPony
While I understand you are frustrated having a statement like "Does LoL have its head that far up its ass that it still believes that in this genre every hero needs to be equally as good as every other hero?" is a fantastic way to not be taken seriously. It's hyperbole, ragey, and a bit silly. It made me seriously consider ignoring this post.

Removing champion specific mechanics that is not an overall design goal. There are many champions that have specific mechanics, (heat/rage, Rivens comboing, pyromania, the list goes on) that we have no plans on removing and we will continue to add new champion specific mechanics and abilities, however they need to not be toxic for gameplay. There are a LOT of mechanics we could add to our game purely for the sake of adding mechanics but we want to ensure they are fun, and don't negatively impact the overall fun and health of the game.

As for Atmogs, warmogs is getting a small nerf next patch which should help this.

http://euw.leagueoflegend(...)hp?p=5456234#5456234

pi_105294010
Mocht ook wel, atmogs is best sterk atm. Zeker als je daar nog iets als een Sunfire Cape, FoN en/of Frozen Mallet aan toe voegt dan zijn die champions niet meer te killen.
pi_105294072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:12 schreef Cornelis83 het volgende:
Mocht ook wel, atmogs is best sterk atm. Zeker als je daar nog iets als een Sunfire Cape, FoN en/of Frozen Mallet aan toe voegt dan zijn die champions niet meer te killen.
Lees die hele discussie maar is. Het klopt wel allemaal. En warmogs + atmas is zeeeer sterk.

Gooi een warmogs op 50% van de champions en het werkt ook nog goed.
pi_105294774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:06 schreef jespertje het volgende:

[..]

Weet niet welke elo jij speelt maar amumu zie ik niet vaak gebanned worden. Hij valt niet echt onder de fijnste junglers, tuurlijk, zijn ult is goed, maar daar blijft het haast ook bij. Een GP, Lee Sin, Nocturne en dergelijke zijn qua ganks en dergelijke beter.
Ik speel zelf rond de 1200... Daar word die bijna altijd geband, ook random draft pick bijna nooit de mogelijk om hem te spelen.

Voor de rest is het natuurlijk eigen keus, ik vind bijvoorbeeld GP afschuwelijk met ganken. De 2xstun van Amumu is gewoon heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')