Waarom verplicht?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
TrueMaar ik moet verplicht malphiten ^^
Je kan toch ook gewoon support spelen in de bot lane?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Link heeft Sion gekocht en nog wat AP , die gaat nu ap mid, ik moet malphite
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
We dont do supportWe kill shit ^^
En dan is Malphite de enige optie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
We dont do supportWe kill shit ^^
Nu ben ik dus inderdaad van plan om Swain te spelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef d1ce het volgende:
Voor iedereen die van plan is om Swain te spelen.
Meeste ken ik niet echt. Wat doen die ulti's precies waardoor dit tof is tezamen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:05 schreef nyny83 het volgende:
Doet me denken aan een leuk theme team, de Mighty Morphin Power Rangers:
- Swain
- Nasus
- Renekton
- Shyvana
- Udyr
Totaal niet viable, maar wel hilarisch als iedereen (behalve udyr) zijn ult popt voor een teamfight.
Ze veranderen qua uiterlijk allemaal. Swain wordt die 'vogel', Nasus/Renekton veranderen in een andere versie van zichzelf, Shyvana wordt een draak en Udyr wordt Phoenix Udyr(niet echt verandering maar ja)quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:15 schreef znarch het volgende:
[..]
Meeste ken ik niet echt. Wat doen die ulti's precies waardoor dit tof is tezamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |