Daar is het niet veel anders.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:41 schreef Thanatos45 het volgende:
*zucht* daarnet weer queue gehad en 10 keer in de champion select gestaan voordat ik eindelijk een potje dominion kon doen... als dit inderdaad komt door een transfertsunami verhuis ik naar de east server.
Gisteren ook weer verschillende potjes mensen die gingen 'omg this is not normal hur dur?'quote:
dit dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef Lamabal het volgende:
Wat een fucking bullshit. Hier een morgana die instant lockt en gaat junglen. Terwijl ik met gp ga junglen. Gtfo
Vind van niet, zelfs als ze gefeed wordt earlygame, waar ze wel sterk is, scalet ze slecht voor teamfights.quote:
Ik vind haar niet viable als AD Carry als je ook kan kiezen uit Graves/Kog/Vayne/Cait/Corki/Trist/Ashe/Ez/MF, that's allquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tis nog geen trist lategame, maar sterk is ze zeker
Vanwege de spellshield voor de Q ofzo? Ik zie niet echt in waarom Sivir zo'n counter voor Cait is. Die heeft toch nog altijd een langere range?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sivir is een goede keuze tegen bijv een Cait als counter. Die lane win je dan 100% Tegen corki, mf, graves is het al lastiger
Ligt eraan wie tegen wie speelt, heb aantal keer met MF tegen caitlyn en graves en dergelijke gespeeld en gewonnen. MF is op zich best viable, mits je een goeie laning partner hebtquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef ems. het volgende:
Ik vind MF ook niet viable als je kan kiezen uit graves/kog/vayne/trist/ashe/ez
Dat klopt, ik noemde dan MF ook puur voor de vergelijking. Ze kan, net zoals sivir nu, vrij makkelijk ownen maar dat neemt niet weg dat er als je gaat mierenneuken dat er hardere AD carries zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:05 schreef jespertje het volgende:
[..]
Ligt eraan wie tegen wie speelt, heb aantal keer met MF tegen caitlyn en graves en dergelijke gespeeld en gewonnen. MF is op zich best viable, mits je een goeie laning partner hebt
Alledrie zijn ze weinig gespeeld tegenwoordig omdat er sterkere alternatieven zijn. Neemt niet weg dat vooral Anivia en Lux heel erg leuk om te spelen zijn en je er alsnog goed mee kan pwnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:17 schreef d1ce het volgende:
Heb weer eens wat IP bij elkaar gesprokkelt. Welke champion valt nog redelijk te spelen? Anivia, Lux of Twitch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |