Pessimistquote:Op zondag 4 december 2011 09:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Engelaar in de 10e minuut. Maar serieus, het kwaliteitsverschil is wel enorm hoor.
Misschien als ze echt geen zin hebben, zoals die joden in de arena. Als ze er op klappen ben je kansloos.
Ik ben niet zenuwachtiger maar heb er wel VEEL meer zin in.quote:Op zondag 4 december 2011 08:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben zenuwachtiger dan bij een Fey - ajax
quote:Op zondag 4 december 2011 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pessimist![]()
Gewoon vol vertrouwen. Of de zooi nou klote is of tof.
3-0.
Ben je getikt man?quote:Op zondag 4 december 2011 09:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]wanneer gaan wij eens biertje doen dan_O_?
Ja echt een zestienjarig kutrukkertje die alleen maar boerah boerah kan scanderenquote:Op zondag 4 december 2011 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy komt maar een enkele keer naar een wedstrijd van PSV. Zit liever te trollen achter zn PC op zolder.
Als ik zeg dat hij een troll is, dan post hij standaard:quote:Op zondag 4 december 2011 09:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja echt een zestienjarig kutrukkertje die alleen maar boerah boerah kan scanderen
Die boeren zijn echt veel beter dan ajax op dit moment. En zelfs daar pakten we slechts een puntje.quote:Op zondag 4 december 2011 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pessimist![]()
Gewoon vol vertrouwen. Of de zooi nou klote is of tof.
3-0.
Ajax pakte ook een punt tegen PSV,quote:Op zondag 4 december 2011 09:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die boeren zijn echt veel beter dan ajax op dit moment. En zelfs daar pakten we slechts een puntje.
Ik verwacht dat de euforie omslaat in wanhoop voor de 30e minuut.
1-4quote:Op zondag 4 december 2011 09:08 schreef Stokstaart het volgende:
We gaan er gewoon keihard af, let maar op.
Wat ga je er dit keer opzetten? Goed kratje pils?quote:Op zondag 4 december 2011 09:08 schreef Stokstaart het volgende:
We gaan er gewoon keihard af, let maar op.
Krijg nog steeds pizza van jou dus niet lullenquote:Op zondag 4 december 2011 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ga je er dit keer opzetten? Goed kratje pils?
Jij hebt gelijk. We verliezen. Dik.quote:Op zondag 4 december 2011 09:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg nog steeds pizza van jou dus niet lullen
Ik stuur je wel 10 euro op.quote:Op zondag 4 december 2011 09:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg nog steeds pizza van jou dus niet lullen
Nee oprotten, jij zou pizza trakteren en dat kan gewoon via IDEAL. Tamelijk flauw, maar als je weer wilt wedden bring it on.quote:
Een grote troll, Net als jij.quote:Op zondag 4 december 2011 10:08 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik weet niet wat jullie haten op Dj hoor, maar die gast djoekt jullie moeders achter de station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |