Chanant, dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zou hij ook imum zijn voor aids? test dat eens dan.
erg sjenant iddquote:
Want stoer natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:52 schreef Bromfiets het volgende:
Waarom zou hij het roken als ie er immuum voor is ?
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef Abed het volgende:
Immuun. Zo, heeft iemand dit woord tenminste juist geschreven in dit topic.
Imum is de engelse versie van de Imam, een portable moeder, het laatste product van Apple.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Jajong het volgende:
Imum? Is dat een speciale soort imam?
Zoek eens wat echte doorgewinterde smokers op (dus mensen die al een paar jaar vrijwel dagelijks blowen) en zeg tegen hun "Ik heb nu al een paar keer geblowd, maar ik voel er telkens niks van. Kunnen jullie mij niet helpen een keer echt stoned te worden?". Gegarandeerd dat jij stoned gaat worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:19 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb ook al meerdere malen geblowd maar merk er ook niet heel erg veel van eigenlijk. Ik heb geblowd toen ik nuchter was, toen ik wat op had en toen ik goed aangeschoten was, altijd over mn longen maar nooit echt een merkbaar verschil gevoeld...
En misschien denkt die kerel 't zelf zelfs wel, omdat 'ie niet beter weetquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:00 schreef MT-SJEEZER het volgende:
Die gozer doet dan gewoon niet over z'n longen, simpel zat. Ook al denk jij van wel.
Helemaal gekeken. Ik heb het net zelf ook geprobeerd en het viel niet tegen!quote:Op zondag 4 december 2011 15:16 schreef Dimac het volgende:
hier. Techniek uit je hoofd leren enzo.
Het is superlastig, succes!
quote:nice inhales.
zenistic 5 dagen geleden
@zenistic thanks
xDimethyltryptaminex 5 dagen geleden
Dan hadden jullie 't langer binnen moeten houden.quote:Op donderdag 8 december 2011 04:11 schreef paplepel123 het volgende:
Nou ja, ik heb geen idee of het er ook maar iets mee te maken heeft, ik heb ADD, en heb 2 keer in mijn leven een joint gerookt, 1 keertje zelfs 2, en voelde er ook bar weinig van.
Mijn zus heeft ook ADD, en heeft precies hetzelfde.
Van een paar plakjes spacecake werd in daarentegen wel hartstikke stoned, dus ik weet het ook niet
Nog niet eerder heb ik dit plaatje zo terecht gepost zien worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
3 hele joints in 5 dagen? poepoe
[ afbeelding ]
Je bent zelf 'n stakkerquote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef erwinf18 het volgende:
je kan niet eens type...het is immuun!
Drugs is voor stakkers.
Je kan zelf ook niet typen stakker.quote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef erwinf18 het volgende:
je kan niet eens type...het is immuun!
Drugs is voor stakkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |