Leuk! Elkaar door dit topic leren kennen dus? Mooi hoorquote:
Zo wil ik het horen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ben in ieder geval een stuk minder een rampgeval dan toen jij hier vroeger nog zat.
Klopt, en nu zo'n twee maanden samen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Leuk! Elkaar door dit topic leren kennen dus? Mooi hoor
Ik hoop dat jouw ervaring met Fok!relaties beter uitpakt dan bij mij
Klopt; maar weinig mensen zoeken een vervelende, saaie man/vrouwquote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
In veel contactadvertenties staat: 'Ik zoek een leuke, spontane man/vrouw.'
Y u no like Techno no more?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoop dat jouw ervaring met Fok!relaties beter uitpakt dan bij mij
Ik heb via hier een date gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Owh.Niemand erop vooruitgegaan dus?
Ja best wel. Vooral die actie met die printer was heel spontaanquote:Op donderdag 1 december 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat jij er misschien wel over kan oordelen Tijn, vind je mij spontaan?
Twee maanden is in ieder geval een prima basis voor toekomstplannen, hartstikke mooi!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, en nu zo'n twee maanden samen.
Nog niet lang, maar dat komt hopelijk nog wel
Vertel eens over jouw ervaringen, als je het tenminste kwijt wilt?
Sorryquote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja best wel. Vooral die actie met die printer was heel spontaan
Ook al! Vruchtbaar topic zeg!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik heb via hier een date gehad.
Het was heel leuk.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook al! Vruchtbaar topic zeg!
En hoe was het?
Of vraag ik nu iets gevoeligs
Nou ja, goede basis valt te betwisten, hier werd nogal eens gezegd van niet de eerste weken, maar nu het nog steeds zo leuk is denk ik dat het nog wel even gaat durenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Twee maanden is in ieder geval een prima basis voor toekomstplannen, hartstikke mooi!
En tja, bij mij is het niet geslaagd maar dat komt niet doordat ik ze van Fok! kende hoor!
De eerste ben ik veel te snel mee gaan samenwonen dus dat liep af op een fiasco toen bleek dat hij toch wel trekjes had waar ik echt niet mee kon leven en de tweede was fantastischMaar ik heb nogal last van bindingsproblemen dus dat liep na vier maanden al stuk.
Ik helemaal nietsquote:Op donderdag 1 december 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook al! Vruchtbaar topic zeg!
En hoe was het?
Of vraag ik nu iets gevoeligs
Ahh dat is wel jammer maar herkenbaar hierzoquote:Op donderdag 1 december 2011 19:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Twee maanden is in ieder geval een prima basis voor toekomstplannen, hartstikke mooi!
En tja, bij mij is het niet geslaagd maar dat komt niet doordat ik ze van Fok! kende hoor!
De eerste ben ik veel te snel mee gaan samenwonen dus dat liep af op een fiasco toen bleek dat hij toch wel trekjes had waar ik echt niet mee kon leven en de tweede was fantastischMaar ik heb nogal last van bindingsproblemen dus dat liep na vier maanden al stuk.
Wiequote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het was heel leuk.
Het was afgelopen weekend, dus nog erg kort geleden.
Goede mentor ben je, mijn meisje weg stelen!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk wel grappig waarom dit topic in MyAt is gekomen en waarom ik hier sporadisch post. Als mentor van heloef.
Jouw meisje? Ik zou nog eens navragenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede mentor ben je, mijn meisje weg stelen!
Je kwam hier trouwens toen ik bezig was te hosselen, je weet wel als wingman.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk wel grappig waarom dit topic in MyAt is gekomen en waarom ik hier sporadisch post. Als mentor van heloef.
Je begrijpt mijn punt.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw meisje? Ik zou nog eens navragen.
Diekennikniequote:
Klopt. Lokasenna die toen nog anders heette.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kwam hier trouwens toen ik bezig was te hosselen, je weet wel als wingman.
Wie probeerde je te hosselen dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Voorlopig geen nieuwe hosselpoging toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet hoe het afliep met Barney toen hij wingman was van Marshall xDquote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Lokasenna die toen nog anders heette.
Ow! Dus het kan nog alle kanten opquote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Het was heel leuk.
Het was afgelopen weekend, dus nog erg kort geleden.
Tof hoor dat het goed gaatquote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, goede basis valt te betwisten, hier werd nogal eens gezegd van niet de eerste weken, maar nu het nog steeds zo leuk is denk ik dat het nog wel even gaat duren
Wel jammer dat je relaties al zo snel gestrand zijn, maar je vindt vast wel weer iemand, en dan gewoon alles niet overhaasten.
En wat doe je eraan, behalve hierquote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik helemaal nietsja een date half jaar terug
Hoe is het met jou verder??quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ahh dat is wel jammer maar herkenbaar hierzo
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Lokasenna die toen nog anders heette.
Heloef. Maatje. Je doet iets foutquote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie probeerde je te hosselen dan?
Leer je vanzelf wel kennen, want ze komt regelmatig in dit topic. Bedankt.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Diekenniknie
Maar wel heel tof voor je
Beantwoord jij mijn vraag eens eerst?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie probeerde je te hosselen dan?
Toen je een paar dagen depri was omdat je mij niet had gehosseld, mijn ego vierde hoogtij die dagen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies.
Grote God die goede oude tijd.
Ik werd vandaag gehosseld.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voorlopig geen nieuwe hosselpoging toch?
Daar is heloef voor. Egoboosts geven aan andere mensen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen je een paar dagen depri was omdat je mij niet had gehosseld, mijn ego vierde hoogtij die dagen.
Het gaat altijd fout man.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Heloef. Maatje. Je doet iets fout
Jouw vraag?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Beantwoord jij mijn vraag eens eerst?
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Trouwens Loka, vind je het erg als ik een dagje bij je langskom in januari?
Ik ga treinen zodra ik mijn OV kaart heb en ben nog nooit in Enschede geweest.
Dat is mij nou nog nooit gebeurd volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gehosseld.
Ook wel eens fijn.
I fail het lukt mij zelfs online niet om in contact te komen met leuke vrouwenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow! Dus het kan nog alle kanten opLeuk en spannend!
[..]
Tof hoor dat het goed gaatHoop voor je dat het nog lang zo blijft, heerlijke tijd samen
En wat zal ik zeggen, ben nooit van de lange relaties geweest dus het went wel een beetje, intussen ook alweer aan de manMaar geen idee hoe serieus ik dat moet nemen.
[..]
En wat doe je eraan, behalve hier?
Dank je wel! Ja, zeker spannend.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meer dan uitstekend, kan niet beter eigenlijk! Laatst naar de kapper geweest trouwens, daarvoor moet je maar ff mijn fobo checken.quote:
Vind ik niet erg hoor, je kan wel langskomen als Newbie er ook isquote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Trouwens Loka, vind je het erg als ik een dagje bij je langskom in januari?
Ik ga treinen zodra ik mijn OV kaart heb en ben nog nooit in Enschede geweest.
Van mij had dat van vandaag anders ook niet gehoeven hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is mij nou nog nooit gebeurd volgens mij
Omdat je man bent.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I fail het lukt mij zelfs online niet om in contact te komen met leuke vrouwen
Mij gaat het in het echt beter af. Radiohoofd, jeweetzquote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan stop met proberen en maak het leven leuk voor jezélf?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd vandaag gehosseld.
Ook wel eens fijn.
Momenteel ruzie met Martin dus niet on speaking terms meer. Hij vond het nodig om terwijl mijn ma ziek was en ik daar goed over in de rats zat een berichtje te sturen in de trant van het boeit me niet wat je schrijft. Hij heeft heel erg geluk gehad en met ma is het beter maar als er dus wat met ma gebeurd was dan was Wormerveer echt even te klein voor hem.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Tof hoor dat het goed gaatHoop voor je dat het nog lang zo blijft, heerlijke tijd samen
En wat zal ik zeggen, ben nooit van de lange relaties geweest dus het went wel een beetje, intussen ook alweer aan de manMaar geen idee hoe serieus ik dat moet nemen.
[..]
En wat doe je eraan, behalve hier?
[..]
Hoe is het met jou verder??
Klasgenote.quote:
Ah neeee, je lange manen!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meer dan uitstekend, kan niet beter eigenlijk! Laatst naar de kapper geweest trouwens, daarvoor moet je maar ff mijn fobo checken.
Leuk dat je weer eens komt buurten
Mwah dat is ook niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:Op donderdag 1 december 2011 19:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan stop met proberen en maak het leven leuk voor jezélf?
Da's klote om te horen, zeg. Maar misschien ergens ook wel goed, het was allang hoog tijd om die vent te vergeten, vond ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Momenteel ruzie met Martin dus niet on speaking terms meer. Hij vond het nodig om terwijl mijn ma ziek was en ik daar goed over in de rats zat een berichtje te sturen in de trant van het boeit me niet wat je schrijft. Hij heeft heel erg geluk gehad en met ma is het beter maar als er dus wat met ma gebeurd was dan was Wormerveer echt even te klein voor hem.
Ik heb hem geneerd en daar ben ik eigenlijk nog steeds mee bezig.
Newsflash! Dat is niet alleen op internet zoquote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah dat is ook niet zo makkelijk.
Lukt sporadisch.
En dan vind je er een moet ze je niet.
Internet is gewoon te onevenwichtig.
We sommen op wie wat het afgelopen jaar bereikt heeft via dit topic.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal. Wat is hier zoal gaande?
Ik vraag me nog steeds af wat een capstan nu eigenlijk is.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef Capstan het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mij gaat het in het echt beter af. Radiohoofd, jeweetz
En dat faalt gelukkig nog harderquote:Op donderdag 1 december 2011 19:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan stop met proberen en maak het leven leuk voor jezélf?
En?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Newsflash! Dat is niet alleen op internet zo
Geen idee, er werd me verteld dat het topic veel langzamer is geworden dan een half jaar terug, maar ik merk er niets van.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef Capstan het volgende:
Hoe kan dat? Het is toch geen China? Hier zijn toch ongeveer evenveel mannen als vrouwen?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niks, ze vroeg me op date. Ik heb haar afgewezen.quote:
Gelukkig had je wel een toffe verjaardagquote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dat faalt gelukkig nog harder
[..]
En?
Oh. Je kan mij bij die opsomming buiten beschouwing latenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
We sommen op wie wat het afgelopen jaar bereikt heeft via dit topic.
Ik vraag me af wanneer die grap niet meer leuk isquote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat een capstan nu eigenlijk is.
Dat heb ik dus ook. Bijna niet bij te houden, zoquote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, er werd me verteld dat het topic veel langzamer is geworden dan een half jaar terug, maar ik merk er niets van.
Nu opeens gaat het weer snel, toen jij kwam.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, er werd me verteld dat het topic veel langzamer is geworden dan een half jaar terug, maar ik merk er niets van.
Ik vraag me eerder altijd af hoe het kan dat er zoveel mensen elkaar gevonden hebben. Echt van kleins af aan al vind ik dat bijzonder. Want hoe groot is nou de kans dat je die ene, die ene uit duiiiizenden mensen zó leuk vindt, en diegene jou óók?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Het is toch geen China? Hier zijn toch ongeveer evenveel mannen als vrouwen?
Ik heb serieus in het echt meer aanspraak dan op internet anders. Nouja, aanspraak, ik krijg meer fatsoenlijke reacties terugquote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mensen die niet gemaakt zijn om op tv te komen, zeg maar, heten ook wel een radiohoofd te hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dat faalt gelukkig nog harder
[..]
En?
Het is opzich ook vrij wonderbaarlijk ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder altijd af hoe het kan dat er zoveel mensen elkaar gevonden hebben. Echt van kleins af aan al vind ik dat bijzonder. Want hoe groot is nou de kans dat je die ene, die ene uit duiiiizenden mensen zó leuk vindt, en diegene jou óók?
Partystarter. That's me.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nu opeens gaat het weer snel, toen jij kwam.
Ach, Mera is lang een beetje de mater familias geweest van de reeks, dus dan mag het ook wel. Bovendien altijd iets zinnigs in te brengen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nu opeens gaat het weer snel, toen jij kwam.
Tja, ik snap het zelf ook niet, ook niet bij mezelf eigenlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder altijd af hoe het kan dat er zoveel mensen elkaar gevonden hebben. Echt van kleins af aan al vind ik dat bijzonder. Want hoe groot is nou de kans dat als je die ene, die ene uit duiiiizenden mensen zó leuk vindt, en diegene jou óók?
Zelfs als je weet hoe vervelend het is om afgewezen te worden?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
Oh dat is trouwens zo'n heerlijk gevoel, iemand afwijzen.
Je krijgt een soort van overmatig gevoel van importantie er door.
Ik las impotentie.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
Oh dat is trouwens zo'n heerlijk gevoel, iemand afwijzen.
Je krijgt een soort van overmatig gevoel van importantie er door.
IRL lukt het helemaal nietquote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah dat is ook niet zo makkelijk.
Lukt sporadisch.
En dan vind je er een moet ze je niet.
Internet is gewoon te onevenwichtig.
Waarom?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, ze vroeg me op date. Ik heb haar afgewezen.
Nee niet echt. En dat maakt het niet makkelijkerquote:
Zekerquote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig had je wel een toffe verjaardag
Zo zie ik het ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder altijd af hoe het kan dat er zoveel mensen elkaar gevonden hebben. Echt van kleins af aan al vind ik dat bijzonder. Want hoe groot is nou de kans dat je die ene, die ene uit duiiiizenden mensen zó leuk vindt, en diegene jou óók?
Het is een egoboost dat is alles.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs als je weet hoe vervelend het is om afgewezen te worden?
Jullie moeten echt een keer samen gaan winkelen, dan kun je laarzen voor hem uitzoeken enzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
mylifeisgrey belde mij vanmiddag onverwacht en ik moet zeggen dat hij een goed stemgeluid heeft. Hij klonk een beetje als zo'n hippe medewerker van een telefoonzaak of zo. Juist heel sociaal.
Echt zonde dat hij dit leven heeft met zo'n stem.
Ze is dik en dan niet een lekker buikje dik, nee gewoon zwaar obesitas.quote:
Medewerkers in een telefoonzaak zijn altijd hipquote:Op donderdag 1 december 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
mylifeisgrey belde mij vanmiddag onverwacht en ik moet zeggen dat hij een goed stemgeluid heeft. Hij klonk een beetje als zo'n hippe medewerker van een telefoonzaak of zo. Juist heel sociaal.
Echt zonde dat hij dit leven heeft met zo'n stem.
Op een bijna sadistische manier zou ik het wel eens leuk vinden, eindelijk ook zelf eens iemand afwijzen. Maar de kans dient zich nooit aanquote:Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind iemand afwijzen echt verschrikkelijk. Kan me er ook echt kut om voelen.
Dan moet dat zijn omdat je je als een kneus gedraagt of de lat heel hoog legt. Je ziet er namelijk wel goed uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
IRL lukt het helemaal nietdus daar praat ik niet eens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |