Ook Komplett meldt:quote:Internetmagazijn, geen voorraad, voorraad verwacht over 1 dag
Paradigit filialen, geen voorraad, voorraad verwacht over 4 dagen
Zal niet zo heul lang duren.quote:0 stuks op voorraad.
Nieuwe voorraad over 1 dag(en).
Thnx voor de infoquote:Op maandag 9 januari 2012 08:36 schreef shiznuts het volgende:
Ben je opeens niet meer de man met de Mediamarkt-info?Belletje naar je contactpersoontje daar?
Volgens mij hebben o.a. Dixons & Dynabyte 'em op voorraad. Je kunt er eentje als 'direct' (niet als 'later') in je mandje leggen om af te halen ( -> 'Afhalen' ) bij een filiaal naar keuze...
Bij Paradigit is 'ie niet op voorraad ook, daar staat bij de beschikbaarheid als je 'em in je mandje legt het volgende:
[..]
Ook Komplett meldt:
[..]
Zal niet zo heul lang duren.
Dan is dat toch je contactpersoonquote:Op maandag 9 januari 2012 08:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar ik heb geen contact persoon hoor
Ik heb gewoon gebeld naar de Mediamarkt vorige keer.
Windows 8 krijgt (als eerste Windows) ondersteuning voor ARM-processoren, dus dat zou technisch moeten kunnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef RichardHammond het volgende:
Kan er eigenlijk Windows op geïnstalleerd worden?
De prime zal ook met windows 8 voorgeinstalleerd geleverd worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef RichardHammond het volgende:
Kan er eigenlijk Windows op geïnstalleerd worden?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 schreef Asus Nederland op twiiter het volgende:
Vandaag is de uitrol gestart voor VS & TW, later deze week start WW, waar ook Nederland toe behoort. ^CD
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 schreef Asus Singapore op facebook het volgende:
ASUS Singapore Hi all, for SG, we will be getting it via FOTA on 12 Jan 2012. Thanks.
SPOILER: Voor de ''normale'' transformer:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 schreef Asus Singapore op facebook het volgende:
Hi Gabriele Gab, are you referring to TF101? If so, it will be getting the update as well tomorrow. Thanks.
Als er volgende week leveringen zijn kan het nog best van de oude lading zijn lijkt mequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef Manco043 het volgende:
Dus we kunnen stellen dat de Prime's die na volgende week geleverd worden voorzien zijn van 4.0?
Tenzij iemand nog een restvoorraad heeft liggen
Paupersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij de Mediamarkt zeiden ze dat ik mijnes binnen nu en 2 weken krijg
Dat was afgelopen vrijdagmiddag.
Wat heb je in vredesnaam aan Full-HD op een 10.1" scherm?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
PaupersWelke MM?
Zit nu te twijfelen, wachten op de 700HD versie of deze binnenkort kopen
http://www.everythingabou(...)fice-android-market/quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef totalvamp het volgende:
Weet iemand of er al een volwaardig office pakket is voor android? Dus eigenlijk een kloon van excel en word? Ik weet dat het via google documents kan, maar ik doel echt op een App.
Dan zou dit tablet makkelijk kunnen dienen als laptop voor mij.
dankuquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://www.everythingabou(...)fice-android-market/
Ik cancel mijn pre order niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
PaupersWelke MM?
Zit nu te twijfelen, wachten op de 700HD versie of deze binnenkort kopen
Dat is dan ook nog het grootste gemisquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:09 schreef shiznuts het volgende:
Volwaardig zeker niet. Is allemaal wel heel erg kaal; vind ik jammer.
Verschillende (betaalde) apps geprobeerd, nergens echt tevreden mee.
Enige wat ik nog niet gehad heb zo'n beetje is wat er met de nieuwe Archos-tabs wordt meegeleverd: https://market.android.co(...).tgv.app.smartoffice
Inderdaad, daarnaast lijkt het ook nog eens dat hij duurder gaat worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik cancel mijn pre order niet.
Als je zo bezig blijft kan je altijd wel naar een nieuwer type uitkijken
Bij de iPad snap ik het nog wel, daar komt er elk jaar hooguit 1 van uit
MediaMarkt Bijlmer ArenA.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is dan ook nog het grootste gemis. Polaris lukt wel aardig (met excel), ken de meeste basic formules wel uit mijn hoofd waardoor 80% van het werk ondertussen wel lukt
Die app die je linkt ga ik eens proberen, ziet er wel goed uit
[..]
Inderdaad, daarnaast lijkt het ook nog eens dat hij duurder gaat worden.
Welke MM had je hem besteld?
Niet meer dan logisch dat ze op volgorde van bestelling liggen hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Naaiers bij de Mediamarkt
Ik was er net even, had nog iets nodig, dus meteen maar ff vragen of ze de primes al binnen hadden.
Zegt hij "ja, ik heb ze achter op voorraad liggen, maar die zijn alleen voor pre-orders"
Dus ik laat mijn bon zien en zeg dat ik een pre order heb.
Zegt hij "ja die heb je vrijdag besteld, dus krijg je hem vrijdag waarschijnlijk pas"
Eerst zei die bats nog wie het eerst komt wie het eerst maalt (diezelfde gast).quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch dat ze op volgorde van bestelling liggen hoor.
Hij is al beschikbaar via de officiële weg heb ik begrepen. (gelezen op Tweakers)quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Eierbal het volgende:
Hier ook een Prime eigenaar. Erg fijn dingetje.Nu nog ff wachten op de ICS update van deze week.
Is er al hoor, alleen de melding komt niet vanzelf, gewoon in het settings menu naar update zoeken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Eierbal het volgende:
Hier ook een Prime eigenaar. Erg fijn dingetje.Nu nog ff wachten op de ICS update van deze week.
Hoe bevalt de prime bij jouquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef Eierbal het volgende:
Heb hem nu inderdaad! BedanktUpdate ging lekker snel.
De TF101 past perfect in een 10'' sleeve, aangezien de TF201 dunner is moet deze makkelijk passenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe bevalt de prime bij jou?
En past hij gewoon in een sleeve voor een 10" notebook?
Jamaarrrr, ik neem de 64GB versie, stop er een 64GB microsd in, en een 64GB SD in de dock later, dus heb totaal 192GB.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:57 schreef Catch22- het volgende:
je hebt toch maar 2 modellen nu (in 2 kleuren)?
32 Gb mét dock en 64Gb zonder dock?
een 32Gb geheugenkaartje kost minder dan 100 euro dus ik zou de versie mét dock nemen
Waarom koop je zo'n ding als je zoveel opslag nodig hebt? Wil je full hd films gaan kijken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jamaarrrr, ik neem de 64GB versie, stop er een 64GB microsd in, en een 64GB SD in de dock later, dus heb totaal 192GB.
Dat zal je met de andere versie nooit halen, dus wil ik de 64GB
uhh, jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Waarom koop je zo'n ding als je zoveel opslag nodig hebt? Wil je full hd films gaan kijken?
Lekker mee zeulen, nee, slecht plan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:24 schreef shiznuts het volgende:
Knal er gewoon een paar op en stop de rest op een 1TB 2.5" USB-drive.
Ik ga ze echt niet eerst omzetten naar een lagere resolutie voordat ik ze op me Prime zet hoor. Niet moeilijk doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
1280x800, lijkt mij dat die films niet zo veel ruimte innemen.
dan moet dus eerst de 64Gb versie met dock uitkomen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jamaarrrr, ik neem de 64GB versie, stop er een 64GB microsd in, en een 64GB SD in de dock later, dus heb totaal 192GB.
Dat zal je met de andere versie nooit halen, dus wil ik de 64GB
Laat me nou lekker verdommequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan moet dus eerst de 64Gb versie met dock uitkomen...
Voor die 32Gb die je mist kan je net zo goed een USB stick of HD meeslepen.. Voor 100 euro koop je een 1,5Tb 2,5" externe schijf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |