Zet pc aan ---> pakt tablet ---> opent [My Cloud] --> start [Splashtop HD] --> Start [Evererst/PKR/Pokerstars] ---> RobertNL plaatst voetjes op de bank ---> WIN!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is nu al mogelijk hoor.Genoeg pokerapps.
Tenzij je graag/alleen op een bepaalde site speelt die een applicatie heeft die alleen op Windows werkt en ze geen apps voor mobiele apparaten (gaan) maken, dan is het gewoon vette pech. Android is geen Windows en andersom. Verder is flash gewoon ondersteund dus online spelen zou altijd nog moeten kunnen zou je denken.
Kunnen daar dan ook tips en trucs bij?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Waar maak ik zo'n aftel timer bewegend plaatje? Ik wil m in de op zetten tot 6 januari
http://www.google.nl/sear(...)+countdown+generatorquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Waar maak ik zo'n aftel timer bewegend plaatje? Ik wil m in de op zetten tot 6 januari
Test de TF1 een keer, laat hem testen door de te overtuigen persoon. Zeg dat de TFP nog beter is enquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Kunnen daar dan ook tips en trucs bij?
Bijvoorbeeld: hoe overtuig ik mijn vrouw dat ik 'm écht nodig heb...
ja leuk, maar inmiddels gebruikt mijn meisje de iPad vaker dan ik... leuk zon tabletquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Kunnen daar dan ook tips en trucs bij?
Bijvoorbeeld: hoe overtuig ik mijn vrouw dat ik 'm écht nodig heb...
Mooie gelegeheid voor jou om een Transformer Prime te kopenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja leuk, maar inmiddels gebruikt mijn meisje de iPad vaker dan ik... leuk zon tablet
WiFi is opgelost, zie ook gebruikers in tweakers topic. GPS heeft Asus aangegeven dat het software matig is en wordt opgelost (zie ook tweakerstopic, gebruiker heeft Asus gebeld) maar GPS is ook de reden dat ik nog even een maandje wacht. Backlightbleeding geen ideequote:Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik twijfel ineens best wel. Lees een hoop nare verhalen over GPS dat niet lekker werkt, backlightbleeding en matige WiFi...
Dit zijn ook de modellen van de eerste batch! De nieuwe (2e) batch wordt in 7 januari in Nederland verwacht.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
WiFi is opgelost, zie ook gebruikers in tweakers topic. GPS heeft Asus aangegeven dat het software matig is en wordt opgelost (zie ook tweakerstopic, gebruiker heeft Asus gebeld) maar GPS is ook de reden dat ik nog even een maandje wacht. Backlightbleeding geen idee
Waar ga je in godsnaam GPS voor gebruiken op een tablet?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik twijfel ineens best wel. Lees een hoop nare verhalen over GPS dat niet lekker werkt, backlightbleeding en matige WiFi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |