SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
Mijn topiquequote:
Amateur, je moet echt al ingelogd zijn wil je iets kopen. Anders kan je het op je buik schrijven bij producten die snel gaan:)quote:Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef JDx het volgende:
WTF, dacht die kussens zijn wel handig, maar een accountje aanmaken. Was ik klaar met aanmaken, weg.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef mootie het volgende:
Ik heb heel geen toestemming gegeven voor die tt
wat dan wel ?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat het geen Cinderella kussens zijn alleen.Eikels
There is no US in MINEquote:
Volgens Ibood en Cinderella wel een OEM-product van Cinderella dus zonder labels enzo, alleen de specs klopte helemaal niet vergeleken met wat er op de site stond.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:40 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dan niet, dan zijn ze vanaf nu MINE
Retourtje ibood danquote:Op donderdag 1 december 2011 14:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens Ibood en Cinderella wel een OEM-product van Cinderella dus zonder labels enzo, alleen de specs klopte helemaal niet vergeleken met wat er op de site stond.
Wat zeik je dan. Daar gaat het om.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij ligt wel lekker dus dat scheelt.
Ohquote:Op donderdag 1 december 2011 14:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij ligt wel lekker dus dat scheelt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cinderella kussens overkopen?
Zal best, maar je krijgt toch een ander product...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat zeik je dan. Daar gaat het om.
Enige wat ik jou wil verkopen is een klap voor je hassesquote:
no problem.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zal best, maar je krijgt toch een ander product...
quote:
Dan had je voor dat racestuur in elk geval tijd genoeg gehad..quote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Amateur, je moet echt al ingelogd zijn wil je iets kopen. Anders kan je het op je buik schrijven bij producten die snel gaan:)
Jij welquote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
het volgende ga ik sowieso kopengewoon omdat het kan
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cinderella kussens overkopen?
tv van 800 euroquote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoop dat het een spongebob televisie is.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Enige wat ik jou wil verkopen is een klap voor je hasses
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een spongebob televisie is.
dan krijg jij hemquote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Past mooi bij de DVD speler <3quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Past mooi bij de DVD speler <3
dealquote:Op donderdag 1 december 2011 14:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan krijg jij hemkom hem maar ophalen morgenavond 20:00 zuidplein
Veel plezier met je besteksetquote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
spoonquote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ork ork ork soep eet je met een?
gefeliciteerd met je nieuwe besteksetquote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Plastic_zak het volgende:
maagquote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ork ork ork soep eet je met een?
Mijn hemelquote:Je begint met Rouleau Rouge, een klein, lekker koud voorgerechtje met kreeft in de hoofdrol, hierna serveer je een klein soepje, om toch in de 'kreeft sfeer' te blijven: ongebonden Bisque met daarnaast klein fingerfood. Als hoofdgerecht vanwege het weer een lekker stukje rundervlees: sukade gestoofd in bokbier met daarnaast een klein ovenschoteltje met prei, laurier, nootmuskaat en spinazie. Als desert vlam je weg met een huisgemaakt bolletje mango en koffie ijs geserveerd met een gelei van bosbessen én een kleine petit fours gevuld met bosbessen. Niet alleen goede smaak, ook wijsheid komt met de jaren en dus ga je je al snel beseffen dat je niet zonder deze 70-delige Bestekset voor 8 Personen van Sola kunt! Genoeg bestek voor alle gelegenheden en met een kwaliteit en uitstraling die bij iedere gelegenheid en gang past. Een etentje voor vrienden, gezamenlijk eten op de vereniging of een uitgebreid kerstdiner voor de hele familie: nergens misstaat deze Sola set. Natuurlijk is al het gebruikelijke bestek aanwezig, maar je kunt ook rekenen op de extra's als een serveerlepel en een sauslepel. Na een Bourgondisch festijn waarbij je alle registers van deze bestekset opengetrokken hebt, kan de afwas een taak van jewelste zijn. Gelukkig hoef je daar bij deze Sola set niet bang voor te zijn. Het zilverwit edelstaal waarvan deze uitgebreide bestekset is gemaakt kan prima in de vaatwasser (mits de onderhoudsvoorschriften worden gevolgd). Met deze set haal je een perfecte combinatie van schoonheid, bruikbaarheid en veelzijdigheid in huis. Stop niet zomaar wat in je mond, maar besteed er wat aandacht aan met deze Sola Luciana 70-delige Bestekset voor 8 Personen!
Ik koop hem wel voor jequote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vind zo'n simpele set wel tof, en niet eens duur.
nee hoorquote:
Vind je jezelf niet wat kansloos?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef bambino het volgende:
[..]ik zit nu bijna 15 uur naar een pagina te kijken, wil er iig wat leuke dingen uit zien te halen
Neequote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vind je jezelf niet wat kansloos?
Dat deden ze bij die borden ook al.quote:
/carequote:
Hoe duur was die wel niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef bambino het volgende:
Ik heb toen deze gekocht bij iBood
http://www.ibood.com/nl/n(...)vrijstaal_cromargan/
Geweldige set!
googlen naar ibood demotivationalquote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef OhNoes het volgende:
[ http://img141.imageshack.us/img141/323/ibood.jpg (copy/paste deze link) ]
Sola is beterquote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef bambino het volgende:
Ik heb toen deze gekocht bij iBood
http://www.ibood.com/nl/n(...)vrijstaal_cromargan/
Geweldige set!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |