Het sneeuwt alleen niet...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:34 schreef Specularium het volgende:
Is toch heerlijk man, overal op je bek kunnen glijden?
Omdat ik nu pas zie dat ik 'm op slot gooidequote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Nielsch het volgende:
The6thgate, faalhaas, waarom opende je geen nieuw topic?
Raadsbrief:quote:UTRECHT - Het afgelopen jaar zijn twee homoseksuelen in de stad Utrecht verhuisd vanwege pesterijen door buren. Dat blijkt uit een raadsbrief van burgemeester Wolfsen over één jaar Gay Alert. Deze telefoonlijn (030-2866700) werd ingesteld na de landelijk ophef over het weggepeste homostel Hans en Ton in Leidsche Rijn.
In een jaar tijd zijn 27 meldingen binnengekomen bij Gay Alert. Vier zaken lopen nog. In negen gevallen was sprake van discriminatie of pesten in de openbare ruimte door jongeren. Bij de overige meldingen ging het om discriminatie of pesten als gevolg van burenconflicten.
In twee gevallen heeft de politie de daders van pesterijen in de openbare ruimte kunnen aanhouden. Ook zijn twee daders uit hun huis gezet,
Ondanks dat het gemeentebeleid erop gericht is dat bij burenruzie de daders verhuizen, kon in twee gevallen niet worden voorkomen dat de slachtoffers verkasten. Zij vonden hun woonomgeving niet meer prettig.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)homos-weggepest.html
quote:Laat zien dat u achter ons staat en de helikopterherrie boven uw hoofd ook zat bent. Stort 1 euro (meer mag) op onze ING rekening 5230811. Zo kunnen wij aantonen dat we een betrokken achterban hebben. En het helpt om onze juridische kosten te betalen.
Ik erger me er wel aan. Ik vind het irritant als een helikopter een kwartier lang buiten blijft hangen rond een uur of 11 's avonds. Het wordt nog irritanter als ie de week erna weer komt, en de week erna weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:48 schreef Blik het volgende:
Hoe kansloos ben je als je je daar zo enorm aan gaat ergeren...
Wel toffe lokatie!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef The6thgate het volgende:
Volgende week kijken bij een appartementje in de Gansstraat. Ben benieuwd
Dat bedoel ik ook, ik snap best dat het irritant is en dat je je er aan ergert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik erger me er wel aan. Ik vind het irritant als een helikopter een kwartier lang buiten blijft hangen rond een uur of 11 's avonds. Het wordt nog irritanter als ie de week erna weer komt, en de week erna weer.
Maar om er nou een heel platform voor op te zetten gaat me ook wat ver.
Wel een raar idee om ineens onder het centrum te wonen i.p.v. in het noordenquote:
Dat bouwen gaat best snel. Is nu even kut maar ook wel eindig. Wel dicht bij Ledig Erf, de Kades en Oudegracht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Wel een raar idee om ineens onder het centrum te wonen i.p.v. in het noordenMaar moet het sowieso even afwachten, grenst aan de bouwplaats helaas.
Je gaat in het Pieter Baan Centrum wonen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:38 schreef The6thgate het volgende:
Volgende week kijken bij een appartementje in de Gansstraat. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |