Los daarvan, zijn er dan wel genoeg tenten waar je naar binnen kan zonder 'kaarten'?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Heeft er iemand nog leuke plannen voor oud & nieuw. Ik wil sowieso in Utrecht blijven dit jaar maar heb geen zin om teveel geld uit te geven om in een tot de rand afgeladen tent rond te schuifelen.
Zijn er wel maar alles is afgeladen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:25 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Los daarvan, zijn er dan wel genoeg tenten waar je naar binnen kan zonder 'kaarten'?
was ik vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef WD.40 het volgende:
Tot twaalven zit ik met Oud&Nieuw bij vrienden, daarna ben ik hier te vinden (voor degenen die mij een gelukkig nieuwjaar willen wensen)
Ik zal zwaaien.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:42 schreef Paul het volgende:
Ik ben vanavond te vinden in Derrick op de voorstraat
Ben je al zo oudquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Q. het volgende:
Tja, waar in Utrecht kan je als 30-plusser nog meer lekker uitgaan dan? Ik bedoel maar.
Moet je dan niet naar de KostenKoper of Hofman?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Q. het volgende:
Tja, waar in Utrecht kan je als 30-plusser nog meer lekker uitgaan dan? Ik bedoel maar.
KostenKoper is pas na 4:00 leuk en dan slapen mensen van mijn leeftijd al lang.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:15 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Moet je dan niet naar de KostenKoper of Hofman?
Ik vond de aankondiging eigenlijk al een reden om niet te gaan "Nederlandse latin-trompettiste wereldberoemd in Colombia" (en ik denk dat het iets teveel old school naar mijn smaak is). Al is live salsa altijd wel leuk, dus heb nog wel even getwijfeldquote:Op zondag 18 december 2011 13:17 schreef zatoichi het volgende:
Ik was gisteren in rasa; salsa van maite hontele, utrechts product!
Tja ik weet bijna niets van salsa, was nog nooit in rasa geweest, maar maite was mijn beste vriendin van 0 tot 14 jaar oud. Daarna niet meer gezien tot gisteren. Dus ik was daar eigenlijk niet eens voor de salsa.quote:Op zondag 18 december 2011 13:37 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ik vond de aankondiging eigenlijk al een reden om niet te gaan "Nederlandse latin-trompettiste wereldberoemd in Colombia" (en ik denk dat het iets teveel old school naar mijn smaak is). Al is live salsa altijd wel leuk, dus heb nog wel even getwijfeld
Over dat ding gesproken, waarom doen ze er niet zoiets mee als met dat gebouw in Hilversum voor Beeld & Geluid:quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:23 schreef Neelix het volgende:
Het Beatrixtheater blijft nog steeds een schoolvoorbeeld voor het testen van een gebouwontwerp in de windtunnel.
Gisteravond probeerde ik naar huis te fietsen, kwam langs de hoek op de het Jaarbeursplein en het theater, het ging wat harder waaien, toen stond ik stil, stapte af en werd zelfs achteruit geblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |