abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105206493
En het is niet zo heel goed dat veel mensen voetbal leuk vinden. Het is een simpel spelletje bedacht voor simpelen. Daar wonen er veel van in Nederland.
  maandag 5 december 2011 @ 13:44:09 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105206939
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:33 schreef Nielsch het volgende:
En het is niet zo heel goed dat veel mensen voetbal leuk vinden. Het is een simpel spelletje bedacht voor simpelen. Daar wonen er veel van in Nederland.
En in andere landen blijkbaar, aangezien het de populairste sport ter wereld is. :')

Het voetbal levert ontzettend veel geld op, denk alleen al eens aan de belasting die een betaald voetballer afdraagt. Of wat voor omzet er wordt gedraaid bij een EK/WK.

Ik denk dat Nederland rijker wordt van voetbal dan van een sport als eh....rugby. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_105207296
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

En in andere landen blijkbaar, aangezien het de populairste sport ter wereld is. :')

Het voetbal levert ontzettend veel geld op, denk alleen al eens aan de belasting die een betaald voetballer afdraagt. Of wat voor omzet er wordt gedraaid bij een EK/WK.

Ik denk dat Nederland rijker wordt van voetbal dan van een sport als eh....rugby. :')
Volgens mij levert voetbal meer op dan alle andere sporten bij elkaar opgeteld....
pi_105210174
Op basis van het aantal kijkers naar de WK finale is cricket populairder dan voetbal.
pi_105210192
Britney Spears is trouwens ook populair. Dat iets populair is maakt het nog niet goed.
  maandag 5 december 2011 @ 15:10:05 #156
141482 Q.
JurassiQ
pi_105210322
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:06 schreef Nielsch het volgende:
Britney Spears is trouwens ook populair. Dat iets populair is maakt het nog niet goed.
:')
For great justice!
  maandag 5 december 2011 @ 15:14:36 #157
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_105210518
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 08:19 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat niet; maar als de burgemeester nou wel had ingezien dat het hier wel degelijk om een risico wedstrijd ging (wat iedereen wist behalve hij). Dan had hij gezorgd voor genoeg politie en op het moment dat het mis ging gewoon de relschoppers linea recta opgepakt. Nu was de politie aanwezig na de wedstrijd waar alle echt supporters (die graag bleven zitten om de wedstrijd verder te kijken) opgevangen werden. Stonden we daar; mag ik mijn fiets pakken? "Nee niemand komt er langs!" :')

En de echte relschoppers stonden verderop stoeptegels in stukken te breken om zodra het donker werd te gaan gooien...
Net of alleen de burgermeester dat beslist
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  maandag 5 december 2011 @ 15:49:01 #158
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_105211877
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

En het kost ook bakken met geld. Politieinzet, "supporters" die dingen slopen, clubs die van de afgrond gered moeten worden, stadions die voor nop neergezet worden.

Ik zou de eindafrekening wel eens willen zien. Ik durf niet zomaar te zeggen dat die positief uitvalt.
pi_105212086
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:33 schreef Nielsch het volgende:
Voetbal O+
Ben ik nou een eencellige Tokkie?
  maandag 5 december 2011 @ 15:56:20 #160
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105212186
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:49 schreef Neelix het volgende:

[..]

En het kost ook bakken met geld. Politieinzet, "supporters" die dingen slopen, clubs die van de afgrond gered moeten worden, stadions die voor nop neergezet worden.

Ik zou de eindafrekening wel eens willen zien. Ik durf niet zomaar te zeggen dat die positief uitvalt.
Natuurlijk wel. :') Alleen een cluppie als Ajax zet al ruim 90 miljoen euro om en heeft ruim 300 FTE's onder contract. En wat denk je hoeveel miljoen euro de horeca omzet als Nederland zich kwalificeert voor een EK/WK?

"Supporters" die dingen slopen komen maar een paar keer per jaar voor. Nu toevallig twee keer bij FC Utrecht, misschien nog eens bij Feyenoord of Ajax maar voor de rest zitten er niet elk weekend tienduizenden mensen complete binnensteden te slopen hoor.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 5 december 2011 @ 17:08:35 #161
141482 Q.
JurassiQ
pi_105215121
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:54 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Voetbal O+
Ben ik nou een eencellige Tokkie?
Ja.
For great justice!
  maandag 5 december 2011 @ 17:14:19 #162
141482 Q.
JurassiQ
pi_105215346

Wow, gezellige boel daar!
For great justice!
pi_105216162
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Net of alleen de burgermeester dat beslist
Nee, maar hij is wel eindverantwoordelijk.
pi_105218933
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2011 17:14 schreef Q. het volgende:

Hersenloos tuig.
pi_105220406
Waarom schieten we dat soort mongolen niet gewoon af? Maatschappij is beter af zonder die apen.

En moet je ze daarna eens huilie huilie horen doen: "ja het was echt allemaal de schuld van de politie en de burgemeester, wij konden er echt niets aan doen dat we als een stel debiele bavianen tekeer gingen...."

:') :') :') :') :') :') :') :') x 1000

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 19:28:44 ]
  maandag 5 december 2011 @ 19:41:26 #166
141482 Q.
JurassiQ
pi_105221068
Volgende keer gewoon met scherp schieten. Dat lost een boel problemen op.
For great justice!
  maandag 5 december 2011 @ 20:21:46 #167
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_105223478
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2011 17:14 schreef Q. het volgende:

Daar heb ik vroeger ook wel eens gezeten dat vak, nou, mensen met kinderen wisten niet hoe snel ze naar boven moesten komen, door een paar debielen...
pi_105226634
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Balen!
dure grap of niet?
Niet voor mij, zit buiten het pand en is eigendom van de verhuurder :) Blijft wel irritant natuurlijk.

Voetbal is elke twee jaar een paar weken leuk, dat gedoe met die clubs hoeft voor mij niet :{w
pi_105227381
Ik hoorde dat de politie zaterdagavond de 4 inbrekers van die avond al opgepakt heeft. Hoop dat het tuig nu een tijd van de straat is.
pi_105229142
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde dat de politie zaterdagavond de 4 inbrekers van die avond al opgepakt heeft. Hoop dat het tuig nu een tijd van de straat is.
Parkje schoffelen...
pi_105231313
Ze zijn in elk geval minderjarig, maar zo gemakkelijk komen ze er gelukkig niet vanaf.
  maandag 5 december 2011 @ 22:31:31 #172
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_105231398
Zal dit de verklaring zijn voor die heli's elke keer???

UTRECHT - Permanente inzet van een politiehelikopter en politiehonden in de winter moeten woninginbraken en overvallen in de regio Utrecht terugdringen. Dit 'donkere dagen offensief' duurt tot en met februari.

Omdat overvallen en inbraken meer voorkomen in de winter, vergroot de politie de controle. Er wordt meer gesurveilleerd en er worden ook meer verkeerscontroles gehouden. Volgens de politie worden overvallers en inbrekers daarbij vaak aangehouden.

Hiero
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:29:41 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_105241263
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

"Supporters" die dingen slopen komen maar een paar keer per jaar voor. Nu toevallig twee keer bij FC Utrecht, misschien nog eens bij Feyenoord of Ajax maar voor de rest zitten er niet elk weekend tienduizenden mensen complete binnensteden te slopen hoor.
En zou dat ook het geval als we niet miljoenen zouden uitgeven aan preventieve inzet van politie?
pi_105242028
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef Ireth het volgende:
Zal dit de verklaring zijn voor die heli's elke keer???

UTRECHT - Permanente inzet van een politiehelikopter en politiehonden in de winter moeten woninginbraken en overvallen in de regio Utrecht terugdringen. Dit 'donkere dagen offensief' duurt tot en met februari.

Omdat overvallen en inbraken meer voorkomen in de winter, vergroot de politie de controle. Er wordt meer gesurveilleerd en er worden ook meer verkeerscontroles gehouden. Volgens de politie worden overvallers en inbrekers daarbij vaak aangehouden.

Hiero
Dat, in combinate met het feit dat die heli vaak boven criminele wijken vliegt...
pi_105242112
Met al die inbraken had ik de heli hier ook wel verwacht, maar niks te zien/horen hoor.
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:05:13 #176
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_105242921
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 15:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. :') Alleen een cluppie als Ajax zet al ruim 90 miljoen euro om en heeft ruim 300 FTE's onder contract. En wat denk je hoeveel miljoen euro de horeca omzet als Nederland zich kwalificeert voor een EK/WK?

Ik heb het ook niet alleen over dingen slopen, maar ook over een flink aantal clubs die de afgelopen jaren van de afgrond gered moesten worden.

Maar als die clubs zoveel geld omzetten dan moeten ze de politieinzet ook maar gaan betalen. Reken het maar door naar de bezoekers, die zorgen er immers zelf voor dat dat nodig is.
pi_105243020
Ik hield m'n hart vast toen ik laatste hoorde dat FC Utrecht 9 miljoen verlies heeft gemaakt. Waarschijnlijk gaat het erop uitdraaien dat de gemeenteraad (lees: burger van Utrecht) via een of andere truc weer voor het financiele wanbeleid van zo'n omhooggevallen bedrijf mag opdraaien. En dat zou niet de eerste keer zijn. We zijn al voor 25 miljoen de boot ingegaan met dat stadion, die gaan we waarschijnlijk ook nooit meer terugzien.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2011 10:11:08 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:37:09 #178
141482 Q.
JurassiQ
pi_105249836
Wat een smerig kutbedrijf is dat Corio toch: eerst HC bouwen en daarmee de stad gijzelen en nu alternatieve routes voor HC dwarsbomen. :r

quote:
CORIO VERZETTE ZICH TEGEN TRAPPEN RABOBRUG

Een schets van de Rabobrug.

Heel veel redenen gaf het college, waarom de aan te leggen Rabobrug voorlopig geen trappen krijgt. Eén reden noemde het college niet. Vastgoedonderneming Corio lag dwars, blijkt uit onderzoek van DNU.

De bouw van de Rabobrug is een drama in veel delen. Omdat de Rabobank een nieuw hoofdkantoor mag bouwen aan de Croeselaan krijgt de gemeente in 2001 20 miljoen gulden voor 'investeringen in de kwaliteit van de inrichting van de omgeving'.

In overleg met de Rabobank (en na een raadsmotie) wordt het bedrag in 2006 bestemd voor 'het bouwen van een voetgangers- en/of fietsverbinding over het spoor'. In juli 2007 wordt bepaald dat deze verbinding moet komen tussen de Croeselaan en Mariaplaats (later Moreelsepark).

De bedoeling is dan nog om de brug in 2009 feestelijk te openen. Maar er komt al gauw een kink in de kabel. In 2008 ontstaat vertraging, omdat het project wordt overgedragen van de gemeentelijke dienst Stadsontwikkeling (DSO) naar de Projectorganisatie Stationsgebied (POS).

Voor Rabobank is de moeizame voortgang in 2008 en 2009 aanleiding om te dreigen met het terugtrekken van de financiën. Maar zover komt het niet. Begin 2010 wordt een procesmanager aangesteld en er ontstaat opnieuw momentum.

Maar dan rijst een conflict over de vraag of de brug trappen moet krijgen naar de perrons van station Utrecht Centraal. In februari 2009 ontstaat hierover ook al onenigheid als wethouder Harm Janssen over trappen begint tijdens een persgesprek over het stationsgebied.

In december 2010 is het dus opnieuw raak, als de woordvoerder van verantwoordelijk wethouder Victor Everhardt de trappen te duur noemt en zegt dat de bouw van de brug jaren moet worden uitgesteld als de trappen er meteen moeten komen.

Wat in december 2010 meespeelt, maar waarvan de raad niet op de hoogte wordt gebracht, is dat Corio dwars gaat liggen. Corio is de eigenaar van winkelcentrum Hoog Catharijne. In die hoedanigheid zit het niet te wachten op een 'bypass' van hun winkels.

Een Rabobrug mét trappen betekent dat perrons op een andere wijze toegankelijk worden dan via de winkelroutes van Hoog Catharijne. Dat maakt de trappen tot een gevoelig onderwerp, want waar Rabobank de trappen juist wél wil, omdat het personeel dan sneller van en naar de perrons kan, wil Corio ze juist niet.

Op 25 januari 2011 ontstaat - opnieuw - een conflict, waarvan de oplossing dan maar op de lange baan wordt geschoven. De trappen komen er, zo wordt gesteld, maar 'door technische problemen' worden ze voorlopig niet gerealiseerd. Hiermee is de patstelling, in ieder geval tijdelijk, van tafel. De planning is nu dat de Rabobrug in 2014 klaar is. Zonder trappen. Die komen over een paar jaar. Misschien.
http://dnu.nu/artikel/560(...)gen-trappen-rabobrug

:r Corio :r
For great justice!
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:09:28 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_105251092
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:37 schreef Q. het volgende:
:r Corio :r
Geciteerd voor de moederneukende waarheid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_105251933
Je kan er in feite niet vanuit gaan dat een dergelijk bedrijf nobele motieven heeft.

De manier waarop ze de hele zooi in de bips nemen is wel weer bewonderenswaardig.
Termen als tering en kanker zouden zeker op hun plek zijn.
Maar griep ook, gewoon omdat dat vervelend is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')