Schuld van de burgemeester.quote:Op zondag 4 december 2011 18:02 schreef MissHobje het volgende:
lekker zooitje weer #Galgenwaardtjek
Stom
http://www.rtvutrecht.nl/(...)j-voetbalrellen.htmlquote:De Utrechtse supportersvereniging vindt dat burgemeester Wolfsen medeverantwoordelijk is voor de rellen. De vereniging heeft tijdens de wedstrijd gevraagd om op de treden tegen de vuurwerkgooiers en om desnoods het hele vak schoon te vegen. Die zou zijn geweigerd omdat er onvoldoende manschappen beschikbaar waren.
Met de lift gaan is blasfemie. Behalve bij kanker in je benen ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 22:59 schreef Goddelijker het volgende:
2x, 1x met de lift in 2000? En 1 keer lopend.
Dat zal ook wel, maar het blijft van de zotte dat de "supporters" van twente vijf keer achter elkaar vuurwerk kan blijven gooien zonder dat er wordt opgetreden.quote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Specularium het volgende:
Wat zijn het ook een stelletje moslims af en toe.
De vermoorde onschuld spelen.
Wolfsen kun je als eindverantwoordelijke werkelijk alles kwalijk nemen wat hij doet.
Maar dit net niet.
steppen -> http://utrecht.domstadeve(...)n-steptocht-steptourquote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Schunckelstar het volgende:
ik moet volgend jaar ons jaarlijks vriendenweekend organiseren, en we gaan een weekend in een huisje zitten in de omgeving van utrecht.
wat zijn een beetje leuke activiteiten die je er in de buurt kunt doen?
we hebben voor dag 1 een soort van kanalentocht of iets staan, en we zoeken nog wat voor de andere dag![]()
tips iemand?
Tuurlijk, omdat een paar rasmongolen zich niet kunnen inhouden is het de schuld van de burgemeesterquote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef zwelgje76 het volgende:
[..]
Schuld van de burgemeester.
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)j-voetbalrellen.html
Zolang Wolfsen burgemeester van Utrecht is is alles zijn schuld.quote:Op maandag 5 december 2011 07:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat een paar rasmongolen zich niet kunnen inhouden is het de schuld van de burgemeester
Dat niet; maar als de burgemeester nou wel had ingezien dat het hier wel degelijk om een risico wedstrijd ging (wat iedereen wist behalve hij). Dan had hij gezorgd voor genoeg politie en op het moment dat het mis ging gewoon de relschoppers linea recta opgepakt. Nu was de politie aanwezig na de wedstrijd waar alle echt supporters (die graag bleven zitten om de wedstrijd verder te kijken) opgevangen werden. Stonden we daar; mag ik mijn fiets pakken? "Nee niemand komt er langs!"quote:Op maandag 5 december 2011 07:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat een paar rasmongolen zich niet kunnen inhouden is het de schuld van de burgemeester
Blijkbaar is de burgemeester dan dus niet goed ingelicht door de verschillende partijen, waaronder de supportersvereniging van FC Utrecht.quote:Op maandag 5 december 2011 08:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat niet; maar als de burgemeester nou wel had ingezien dat het hier wel degelijk om een risico wedstrijd ging (wat iedereen wist behalve hij). Dan had hij gezorgd voor genoeg politie en op het moment dat het mis ging gewoon de relschoppers linea recta opgepakt. Nu was de politie aanwezig na de wedstrijd waar alle echt supporters (die graag bleven zitten om de wedstrijd verder te kijken) opgevangen werden. Stonden we daar; mag ik mijn fiets pakken? "Nee niemand komt er langs!"
En de echte relschoppers stonden verderop stoeptegels in stukken te breken om zodra het donker werd te gaan gooien...
Natuurlijk wel. Hij is eindverantwoordelijke voor de orde en veiligheid in de stad. Hij had moeten en kunnen weten wat de verhouding was tussen Utrecht en Twente.quote:Op maandag 5 december 2011 08:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Blijkbaar is de burgemeester dan dus niet goed ingelicht door de verschillende partijen, waaronder de supportersvereniging van FC Utrecht.
Ik vind de burgemeester ook een idioot, maar je kunt hem niet van alles de schuld geven.
Typisch een reactie van iemand die het Engelse voetbal niet kent.quote:Op maandag 5 december 2011 09:14 schreef speknek het volgende:
Wat was ook alweer het argument om de Britse voetbalwet niet in te voeren? Ik gok zo dat het argument niet zo heel sterk meer is.
ach, als het voetbal er niet was, zaten dat soort gasten waarschijnlijk wel op rugby tribunes.quote:Op maandag 5 december 2011 09:12 schreef Nielsch het volgende:
Wolfsen is een idioot, maar hem de schuld geven van volstrekt achterlijke acties van debiele voetbalsupporters gaat zelfs mij een stap te ver. Waarom kunnen die idiote voetbaltokkies zich niet gewoon een keer gedragen?
Ik voel wel wat voor een langdurige staking van politieinzet tijdens voetbalwedstrijden. Dan maar eens een hele tijd geen voetbal. Wat een mongolensport is het ook zeg. Ik heb rugbywedstrijden bezocht waar er 90.000 man in het stadion zaten. Van tevoren dronken supporters van beide teams gezellig een aantal pints in de kroeg, tijdens de wedstrijd zaten ze gewoon door elkaar in het stadion en na de wedstrijd gaven ze elkaar een hand, dronken ze nog een biertje of wat en stapten ze met elkaar in dezelfde bus naar huis. Nog nooit maar dan ook echt nog nooit wat gebeurd.
Dat is een argument dat ik wel vaker hoor, maar ik zou het wel eens willen zien. In de zomerstop hoor ik nooit over supportersrellen. Die achterlijkheid wordt ergens door gevoed en meestal zijn dat de resultaten van hun club op het veld. Laten we maar eens kijken of die lui dan echt ergens anders heen gaan. Ik wil het wel eens zien. Gewoon een tijdje kappen met dat voetbal.quote:Op maandag 5 december 2011 12:51 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ach, als het voetbal er niet was, zaten dat soort gasten waarschijnlijk wel op rugby tribunes.
voetbal verbieden is dan ook geen oplossing, dan gaan ze ergens anders vechten. die hoolies zijn een soort gang, die gaan echt niet thuis zitten breien als het voetbal ophoudt, hoor...
misschien helpt het ook wel hoor..quote:Op maandag 5 december 2011 12:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is een argument dat ik wel vaker hoor, maar ik zou het wel eens willen zien. In de zomerstop hoor ik nooit over supportersrellen. Die achterlijkheid wordt ergens door gevoed en meestal zijn dat de resultaten van hun club op het veld. Laten we maar eens kijken of die lui dan echt ergens anders heen gaan. Ik wil het wel eens zien. Gewoon een tijdje kappen met dat voetbal.
Waarom niet? Zo'n boeiende sport is het absoluut niet. Sterker nog, 99% van alle gespeelde minuten is vaak behoorlijk slaapverwekkend.quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Silenus het volgende:
Ja, laten we een sport waar miljoenen mensen plezier aan beleven gewoon afschaffen om voor de grap eens te kijken wat die paar honderd hooligans dan gaan doen.
Dat vind jij. En gelukkig ben jij niet de enige persoon in dit land, want blijkbaar vinden veel andere mensen voetbal wél leuk. Maar ik weet dat je aan het trollen bent hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 13:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo'n boeiende sport is het absoluut niet. Sterker nog, 99% van alle gespeelde minuten is vaak behoorlijk slaapverwekkend.
Okee, laten we het anders doen. De clubs gaan - net als bijvoorbeeld festivals - gewoon betalen voor de politieinzet. De kosten verhalen op de fans. Eens kijken of ze het dan nog steeds leuk vinden.quote:Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat vind jij. En gelukkig ben jij niet de enige persoon in dit land, want blijkbaar vinden veel andere mensen voetbal wél leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |