Paul, gedraag je toch eens normaal man idioot...quote:Op zondag 4 december 2011 18:02 schreef MissHobje het volgende:
lekker zooitje weer #Galgenwaardtjek
Stom
Dikke care, zijn toch geen Marokkanen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:02 schreef MissHobje het volgende:
lekker zooitje weer #Galgenwaardtjek
Stom
Paul?quote:Op zondag 4 december 2011 18:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Paul, gedraag je toch eens normaal man idioot...
Paul gaat vaak naar Galgenwaard / FC Utrecht. Als hij in het echt net zo'n relnicht is als op FOK! dan zal hij er vast wel iets mee te maken hebben gehad.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en wat heeft dat te maken met mijn quote dan! ?
Balen!quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef TMan het volgende:
Kom je thuis van gezellig sinterklaas vieren, is je brievenbus opgeblazen! Redelijk irritant.
Dom beklimmen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Schunckelstar het volgende:
ik moet volgend jaar ons jaarlijks vriendenweekend organiseren, en we gaan een weekend in een huisje zitten in de omgeving van utrecht.
wat zijn een beetje leuke activiteiten die je er in de buurt kunt doen?
we hebben voor dag 1 een soort van kanalentocht of iets staan, en we zoeken nog wat voor de andere dag![]()
tips iemand?
kan dat ja?quote:
Kroegentochtquote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Schunckelstar het volgende:
ik moet volgend jaar ons jaarlijks vriendenweekend organiseren, en we gaan een weekend in een huisje zitten in de omgeving van utrecht.
wat zijn een beetje leuke activiteiten die je er in de buurt kunt doen?
we hebben voor dag 1 een soort van kanalentocht of iets staan, en we zoeken nog wat voor de andere dag![]()
tips iemand?
jup, tot in de topquote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kan dat ja?
dat zou ik eigenlijk wel geweldig vinden![]()
effe googlen
Bijnaquote:
Is het technisch gezien wel mogelijk? Als in, is daar een trappetje ofzo?quote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
BijnaHet laatste topje groene dak mag niet
Van de 112 meter kom je tot 100 meter als ik me niet vergis
110 meter. Het topje is 2,5 meter ongeveer.quote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
BijnaHet laatste topje groene dak mag niet
Van de 112 meter kom je tot 100 meter als ik me niet vergis
Volgens mij wel. Je hebt dat groene puntdakje en daarop de weer'haan'(Sint Maarten dus) en dat is samen 12 meter. Volgens mij kan je idd nog wel hoger komen voor werkzaamheden aan Sint Maarten.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is het technisch gezien wel mogelijk? Als in, is daar een trappetje ofzo?
Ja, voor onderhoud. Niet voor publiek.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is het technisch gezien wel mogelijk? Als in, is daar een trappetje ofzo?
112quote:Op zondag 4 december 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
110 meter. Het topje is 2,5 meter ongeveer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panorama_2000quote:
quote:Het evenement duurde van 5 juni tot en met 3 oktober 1999, en werd op initiatief van (destijds) directeur Sjarel Ex van het Centraal Museum Utrecht georganiseerd ter ere van het nieuwe millennium.[1]
Bezoekers werden met een tijdelijke lift langs de zijkant van de Domtoren omhoog gebracht tot de tweede trans (±95m), vanwaaruit een zicht werd geboden op door 20 verschillende kunstenaars door de stad verspreidde kunstwerken. Na afloop zijn de meeste kunstwerken weer verwijderd, met uitzondering van de nog steeds aanwezige UFO op het dak van De Inktpot, gemaakt door Marc Ruygrok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |