ja zou ik ook gestoord van worden denk ik, maar ik ga daar dus ook niet tussenin wonen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Ha op zich wel eens, maar die kerken deden het er ook wel een beetje om. Het is echt een beetje piemels vergelijken (ik heb ook een kerk in de straat, komt nooit iemand, dus de pastoor heeft wat te compenseren wat ie dan ook elke dag uitgebreid doet). Alle kerkklokken in de binnenstad slaan na elkaar, in plaats van tegelijkertijd. Als je daar precies tussenin woont, wat ik dus even gedaan heb, dan hoor je elke zondagochtend driekwartier lang bijna onafgebroken klokkengelui. Daar word je lichtelijk gestoord van.
Ik mis die locatie nog steeds, heb lang op de Koningsweg gewoond.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef The6thgate het volgende:
[..]nee dit is dichter bij Ledig Erf
Ik heb ook bij een kerk gewoond (Bible beltquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Ha op zich wel eens, maar die kerken deden het er ook wel een beetje om. Het is echt een beetje piemels vergelijken (ik heb ook een kerk in de straat, komt nooit iemand, dus de pastoor heeft wat te compenseren wat ie dan ook elke dag uitgebreid doet). Alle kerkklokken in de binnenstad slaan na elkaar, in plaats van tegelijkertijd. Als je daar precies tussenin woont, wat ik dus even gedaan heb, dan hoor je elke zondagochtend driekwartier lang bijna onafgebroken klokkengelui. Daar word je lichtelijk gestoord van.
Buurman!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef The6thgate het volgende:
[..]nee dit is dichter bij Ledig Erf
t wordt mooiquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe situatie rondom het Vredenburg.
Je bedoelt "Utrecht" ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
t wordt mooi![]()
Nu nog die lelijke wrat op het midden van de foto wegslopen...
Ziet er goed uit. Ik hoop eigenlijk wel dat er wat terrasjes komen op het Vreeburg, vanuit de plint van het entreegebouw. Of een mooie fontein op het midden van het Vreeburg, zou ook niet verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
cool..quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Vet! Wat is dat gebouw op de singel? Doet me een een beetje denken aan de creatie van het F1 circuit in Abu Dhabiquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf? Nee dank jequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:49 schreef WD.40 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die vandaag of morgen naar De Club gaan?
Not sure if serious...quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:49 schreef WD.40 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die vandaag of morgen naar De Club gaan?
En waarom is dat slecht? 't Vreeburg is nu juist veeeeeeeeel te groot om ook maar enige sfeer uit te kunnen stralen. Straks heeft het teminste nog enige potentie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef okiokinl het volgende:
[..]
cool..
blijft wel erg weinig over van het vredenburg alleen... had niet gedacht dat dat ene gebouw dat in plats komt van peek & kloppenburg, zo groot zou worden. bijna de helft van het plein is dan weg.![]()
dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:14 schreef Specularium het volgende:
Op het eerste gezicht leek het een EO-meeting ofzo, maar blijkbaar was dat een te snelle conclusie.
Ze zijn net als de EO wel een beetje in de war aan de site te lezen.
ligt er maar net aan wat je met zo'n plein doet, denk ik dan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En waarom is dat slecht? 't Vreeburg is nu juist veeeeeeeeel te groot om ook maar enige sfeer uit te kunnen stralen. Straks heeft het teminste nog enige potentie.
Dat wordt de Stadskamerquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:37 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Vet! Wat is dat gebouw op de singel? Doet me een een beetje denken aan de creatie van het F1 circuit in Abu Dhabi
quote:Als men vanuit het nieuwe entreegebouw richting het station loopt via één van de twee hoofdroutes, zal men eerst in de ‘city room’ (stedebouwkundigenjargon: stadskamer, stadserf) komen: een grote, open en glazen ruimte boven de singels. Vanuit hier kan men kiezen om naar buiten te gaan (langs de singel) of de roltrap te nemen naar de eerste verdieping, alwaar men één van de twee hoofdroutes vervolgt door het tussengebouw en over de weg heen, het huidige Radboudkwartier in. Het is echter ook mogelijk om de ‘City Hall’ over te steken via één van de twee luchtbruggen, al zal men dan wel in het entreegebouw al de roltrap naar niveau 1 moeten hebben genomen. Het tussengebouw, dat zo’n 8 verdiepingen telt en 42 meter hoog zal zijn, bevat naast winkels ook woningen, een museum, kantoorruimte en conferentieruimtes. Het is de bedoeling dat dit gebouw, in tegenstelling tot de omgeving, een soort van ‘iconische’ uitstraling krijgt.
ook vanavond?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:21 schreef Paul het volgende:
Jullie kunnen mij geregeld zien in " Aus der reihe Derrick"
haha nee.. is ook wel een voordeel van grote pleinen, dat je dan lekker naar de omringende gebouwen kunt kijken. daar ben je op het vredenburg wel snel mee klaar..quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:46 schreef Nielsch het volgende:
Er staan mooie gebouwen omheen, maar het is niet alsof het plein zelf erg gezellig is...
dat mag toch niet van onze burgemeester...quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef okiokinl het volgende:
[..]
haha nee.. is ook wel een voordeel van grote pleinen, dat je dan lekker naar de omringende gebouwen kunt kijken. daar ben je op het vredenburg wel snel mee klaar..
en je kan er nog eens een feestje geven, op zo'n groot plein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |