KostenKoper is pas na 4:00 leuk en dan slapen mensen van mijn leeftijd al lang.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:15 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Moet je dan niet naar de KostenKoper of Hofman?
Ik vond de aankondiging eigenlijk al een reden om niet te gaan "Nederlandse latin-trompettiste wereldberoemd in Colombia" (en ik denk dat het iets teveel old school naar mijn smaak is). Al is live salsa altijd wel leuk, dus heb nog wel even getwijfeldquote:Op zondag 18 december 2011 13:17 schreef zatoichi het volgende:
Ik was gisteren in rasa; salsa van maite hontele, utrechts product!
Tja ik weet bijna niets van salsa, was nog nooit in rasa geweest, maar maite was mijn beste vriendin van 0 tot 14 jaar oud. Daarna niet meer gezien tot gisteren. Dus ik was daar eigenlijk niet eens voor de salsa.quote:Op zondag 18 december 2011 13:37 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ik vond de aankondiging eigenlijk al een reden om niet te gaan "Nederlandse latin-trompettiste wereldberoemd in Colombia" (en ik denk dat het iets teveel old school naar mijn smaak is). Al is live salsa altijd wel leuk, dus heb nog wel even getwijfeld
Over dat ding gesproken, waarom doen ze er niet zoiets mee als met dat gebouw in Hilversum voor Beeld & Geluid:quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:23 schreef Neelix het volgende:
Het Beatrixtheater blijft nog steeds een schoolvoorbeeld voor het testen van een gebouwontwerp in de windtunnel.
Gisteravond probeerde ik naar huis te fietsen, kwam langs de hoek op de het Jaarbeursplein en het theater, het ging wat harder waaien, toen stond ik stil, stapte af en werd zelfs achteruit geblazen.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-verwarde-vrouw.htmlquote:Op woensdag 21 december 2011 09:18 schreef Neelix het volgende:
Vraag me af wat er gebeurd is op het singelpad tussen Ledig Erf en Sonnenborgh. Was vanochtend helemaal afgezet met politieagentjes bij de linten, maar vanaf de andere kant van de singel was er niets te zien.
Maak dan het hele plein autovrij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Nielsch het volgende:
Vorige maand is het definitief ontwerp van een (gedeeltelijk) autovrij Janskerkhof gepresenteerd. Het westen van het plein (waar kroegen zitten als Hofman, Filemon en 't Pakhuis) wordt autovrij zodat er ook ruimte komt voor terrassen. Na de winter gaan ze er beginnen, zodat je er waarschijnlijk al lente / zomer 2012 kunt zitten. Via deze site meer informatie + definitief ontwerp:
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=365463
Ad rem ben ik ook geen fan van. Volgens mij is Budget ook wel prima. Weet niet meer hoe duur Europcar precies is, maar heb daar ook wel goeie ervaring mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef Neelix het volgende:
Ik ga binnenkort wat spullen verhuizen, waar kan ik het beste een busje huren? Ik heb wat slechte verhalen over Ad Rem gehoord, of zijn jullie juist positief? Of andere verhuurders?
Deze, deden wij vroeger ook vaak met optredens.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:02 schreef okiokinl het volgende:
wij doen altijd adrem, geen klachten.
wel even goed de bus checken voordat je hem meeneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |