Een zakenvrouwquote:Op donderdag 1 december 2011 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als jij 20 bolletjes coke in je hol duwt.
Nee maar wat denk je dat een koffer niet gescanned word voor het een vliegtuig in gaatquote:Op donderdag 1 december 2011 14:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
stond je daar op het vliegveld je peuken in je koffer te proppen of zo?
HAHA zie het al voor mequote:Op donderdag 1 december 2011 14:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
stond je daar op het vliegveld je peuken in je koffer te proppen of zo?
Die villeroy? ik vond het best duur voor 6 borden en 6 dessert bordenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:18 schreef RockabeIIa het volgende:
oh ik zie nu dat ik die borden gemist heb... dat vind ik jammer
half 5 vannochtendquote:
Dang... Toen sliep ik nogquote:
hihihihihihihihiquote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef CamelNLD het volgende:
motiverende hartslag meter...hhehe
onder het rennen ; KOM JE KUNT HET HARDER TOE DAN TOE DAN!!!!! GO GO GO *plons* horloge in water
en voor bambino:quote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef CamelNLD het volgende:
onder het rennen ; KOM JE KUNT HET HARDER TOE DAN TOE DAN!!!!! GO GO GO *plons* horloge in water
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef CamelNLD het volgende:
Zometeenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef OhNoes het volgende:
[..]
en voor bambino:
rook er nog eentje!
Tis wel Villeroy he! Kwaliteitjeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 december 2011 14:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Die villeroy? ik vond het best duur voor 6 borden en 6 dessert borden
'Ik zou even gaan liggen.'quote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef CamelNLD het volgende:
En daarna, doe maar rustig. Kom op, adem in, adem uit. Je hebt even rust verdiend. Push jezelf niet te erg. *waarde normaal* kom op en we gaan weer rennen! SNELLER!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef CamelNLD het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |