abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 15:51:06 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105055568
Ik heb het asiel gebeld voor info, de OP van TS klopt iig niet :')

De hond is niet weggedaan, maar in beslag genomen :') omdat er klachten waren dat er niet goed voor de hond werd gezorgd.

Goed, dat verandert niets natuurlijk.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 1 december 2011 @ 15:52:09 #77
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_105055598
De poedel van mn oma die wilde ik als studente zo graag, dat was ook echt mijn hondje, en die hebben ze stiekem weggedaan zonder dat ik het wist toen mn oma naar een verzorgingstehuis ging, oh wat ben ik daar jarenlang woest over geweest zeg...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 15:53:05 #78
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_105055633
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
De poedel van mn oma die wilde ik als studente zo graag, dat was ook echt mijn hondje, en die hebben ze stiekem weggedaan zonder dat ik het wist toen mn oma naar een verzorgingstehuis ging, oh wat ben ik daar jarenlang woest over geweest zeg...
Ja, dat zijn van die dingen die je altijd bijblijven
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_105055634
O Cat heb ik nog omruilgarantie op die Houdini van jou :P , want nog even en ik zit in de gevangenis hier ipv de katten :'(
Fijn alles in de tuin afgemaakt dacht ik, nu heeft hij weer iets nieuws, hij neemt een grote aanloop en springt in de heg en loopt er gewoon boven overheen en volgens mij deed hij dit ook nog :6 .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 1 december 2011 @ 15:53:29 #80
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105055649
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef Strega het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen.
Misschien eerst op proef proberen?Buiten of zo?
Tis ook een vreselijk verhaal. Zo'n oude hond, hij snapt er waarschijnlijk niets van.
Ook heel sneu voor de TS.
(wij gingen verhuizen toen ik een jaar of 13 was, mijn moeder die niet van honden hield heeft toen besloten dat de hond ergens heen moest, met meer ruimte. Ik heb geloof ik een week niet tegen haar gepraat. Mijn vader is de hond één keer gaan opzoeken, hij had het goed daar op de boerderij, maar mijn vader kwam zo'n beetje jankend thuis. De hond had hem zo wat opgevreten en wilde z'n voeten niet loslaten. Hij is niet meer gegaan, het arme dier is een week totaal van slag geweest.
Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.

Dus dat is wel fijn, dat mocht het daar niet klikken al met ons en casper of met Baloe en Casper, dat het daar al duidelijk is en we er dan gewoon niet aan moeten beginnen.

Goed. Ik ga het er met Mo overhebben.

*eens diep zucht*
  donderdag 1 december 2011 @ 15:55:23 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105055728
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Vindt Boe andere honden überhaupt wel leuk?
Ja wat is leuk? Leuk als in kom we gaan vrolijk ravotten? Geen idee, nooit gedaan :') Maar het is tegenwoordig ook niet meer zo dat hij honden aanvliegt oid.

Ik verbaasde me al enorm dat hij met 3 honden waarvan 1 zwarte lab en een rottweiler in 1 ruimte zat bij de DA (en de lab kon totaaaaal niet over andere reuen) en dat ik hem los had (riem en korf vergeten) en hij afgezien van wat zenuwachtig brommen omdat de lab telkens naar hem gromde hij niet eens overeind kwam.

Dus ja, ergens geeft mij dat wel een positieve insteek.
pi_105055748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef indaha het volgende:
O Cat heb ik nog omruilgarantie op die Houdini van jou :P , want nog even en ik zit in de gevangenis hier ipv de katten :'(
Fijn alles in de tuin afgemaakt dacht ik, nu heeft hij weer iets nieuws, hij neemt een grote aanloop en springt in de heg en loopt er gewoon boven overheen en volgens mij deed hij dit ook nog :6 .
_O- _O- _O-
Wat een apie! Maar je hebt hem zelf uitgezocht dus ruilen is er niet bij. Niet dat ik hier nog iets heb om te ruilen overigens, mijn huidig materiaal is van andere bouwjaren. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 15:56:19 #83
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_105055760
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.

Dus dat is wel fijn, dat mocht het daar niet klikken al met ons en casper of met Baloe en Casper, dat het daar al duidelijk is en we er dan gewoon niet aan moeten beginnen.

*eens diep zucht*
Ja, wat dat aangaat ben ik nog altijd blij dat we Bullie toen hebben gehaald. Helaas wat ons betreft te kort, maar ik weet dat hij toch nog bijna twee jaar gelukkig is geweest hier. ;(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  donderdag 1 december 2011 @ 15:56:21 #84
176471 oh-oh
pi_105055762
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, dat zijn van die dingen die je altijd bijblijven
Ik ben jarenlang zo woest op die ooms en tantes van me geweest :(
En op mn ouders ook. Gelukkig heb ik jaaaaaaaren later nog eens uit een tante weten te frutselen waar die hond heen gegaan is en heb ik contact gehad met die mensen.
17 jaar geworden, dat hondje, en door dat hondje zijn zij een trimsalon begonnen en poedels gaan fokken, zo gek waren ze dr van. Toen kon ik er wel vrede mee hebben uiteindelijk, maar liever had ik dr zelf gehouden :(
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_105055783
quote:

[..]

*eens diep zucht*
Verstandige aanpak, lijkt me. Beter wat langer de tijd nemen als overhaaste beslissingen.
En mocht zich in de tussentijd een ander baasje melden, dan is dat alleen maar meegenomen voor Casper.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 1 december 2011 @ 15:57:10 #86
176471 oh-oh
pi_105055799
Qwea, als Boe echt niet gek is met andere honden zou ik het hem serieus denk ik niet aandoen hoor, een andere hond in zijn huis, op die leeftijd nog...
( Groucho Marx )
  donderdag 1 december 2011 @ 15:58:05 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105055827
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Verstandige aanpak, lijkt me. Beter wat langer de tijd nemen als overhaaste beslissingen.
En mocht zich in de tussentijd een ander baasje melden, dan is dat alleen maar meegenomen voor Casper.
Dat zei ik dus ook al. Ik heb ook aangegeven dat ik geen ideale 1ste keus ben, maar dat ik het ook niet zie zitten om Casper daar te laten zitten tot hij doodgaat.

Dus idd, stel we zijn er 5x geweest en er is een ander baasje wat Casper wil, dan is dat geen probleem van mijn kant.
pi_105055834
quote:

[..]

*eens diep zucht*
^O^

In ieder geval al lief dat je wil proberen om Casper te helpen :*
  donderdag 1 december 2011 @ 15:58:58 #89
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_105055864
Qwee, je moet je ondertitel veranderen in:

Grote bek, klein hartje
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 15:59:45 #90
43556 miss_dynastie
pi_105055893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Dat snap ik dus écht niet... was voor je oma toch ook leuker geweest om het hondje nog zo dicht in de buurt te hebben :? Vaak moeten oude mensjes van ellende hun beesten wegdoen aan een vreemde omdat er niemand in de naaste omgeving is die voor ze kan zorgen, en hier is er iemand in de nabije omgeving en die wordt gepasseerd :? -O-
  donderdag 1 december 2011 @ 16:00:15 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105055909
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, als Boe echt niet gek is met andere honden zou ik het hem serieus denk ik niet aandoen hoor, een andere hond in zijn huis, op die leeftijd nog...
Zijn leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken hoor. Ook hij kan nog gewoon andere honden accepteren. Als ik nou een drukke pup in huis zou halen, zou ik je gelijk geven. Dat doe ik hem niet aan. Maar voor wat betreft het Senior met Senior gedeelte... mhaw.

En nogmaals, stel, en het is helemaal niet zeker, eerder niet dan wel... maar stel we zouden er voor willen gaan, dan reis ik sowieso meerdere keren af naar dat asiel om te kijken hoe Baloe het zou doen met Casper alvorens ik Casper uit dat asiel zou trekken en in mijn huis zou nemen. Want niemand, maar in het bijzonder Casper niet, heeft er iets aan als het niet gaat.
  donderdag 1 december 2011 @ 16:00:27 #92
176471 oh-oh
pi_105055913
Ja maar ik studeerde toen en woonde op kamers, iedereen besliste voor mij dat het onverstandig was :')
( Groucho Marx )
  donderdag 1 december 2011 @ 16:01:08 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105055937
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:56 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, wat dat aangaat ben ik nog altijd blij dat we Bullie toen hebben gehaald. Helaas wat ons betreft te kort, maar ik weet dat hij toch nog bijna twee jaar gelukkig is geweest hier. ;(
Ja precies. Dan heeft hij toch nog die 2 jaar gehad. En heeft hij liefdevol kunnen sterven. Ik haat het om te weten dat er zo'n oudje in het asiel zit en misschien er ook wel in doodgaat.
pi_105055948
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Wat een apie! Maar je hebt hem zelf uitgezocht dus ruilen is er niet bij. Niet dat ik hier nog iets heb om te ruilen overigens, mijn huidig materiaal is van andere bouwjaren. :P
Mijn man heeft hem uitgezocht ja , dat zeg ik hem ook regelmatig *)
Trouwens gek , ik wilde graag een rooie omdat dat meestal knuffelaars zijn, nou Ollie doet dat wel graag maar bij mijn man terwijl Tommie meestal bij mij komt knuffelen , er is dus werkelijk niets van te zeggen. _O-
  donderdag 1 december 2011 @ 16:02:05 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105055980
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:

Grote bek, klein hartje
Meh. Dat zei de fysio vandaag ook al toen ik het met haar over Casper had :')

Eensgezind is iedereen vandaag weer :')

Wel een beeeeetje jammer dat TS niet eerlijk is geweest in zijn OP. Dat veranderd niks aan de situatie of aan mijn gebroken hart, maar beetje jammer is het wel.
pi_105056031
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Meh. Dat zei de fysio vandaag ook al toen ik het met haar over Casper had :')

Eensgezind is iedereen vandaag weer :')

Wel een beeeeetje jammer dat TS niet eerlijk is geweest in zijn OP. Dat veranderd niks aan de situatie of aan mijn gebroken hart, maar beetje jammer is het wel.
Het is natuurlijk de vraag of TS precies weet hoe de uithuisplaatsing gegaan is. Kan best zijn dat moeder het voor hem verborgen wilde houden.
  donderdag 1 december 2011 @ 16:03:32 #97
176471 oh-oh
pi_105056050
quote:
17s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:

Grote bek, past veel in
:P
( Groucho Marx )
pi_105056082
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef indaha het volgende:

[..]

Mijn man heeft hem uitgezocht ja , dat zeg ik hem ook regelmatig *)
Trouwens gek , ik wilde graag een rooie omdat dat meestal knuffelaars zijn, nou Ollie doet dat wel graag maar bij mijn man terwijl Tommie meestal bij mij komt knuffelen , er is dus werkelijk niets van te zeggen. _O-
Absoluut! Ik geef geen garantie over geslacht tot aan bezoek DA en garantie over karakter is er ook niet bij. :+

Hoe is het met de mannen? Groeien ze goed? O+
  donderdag 1 december 2011 @ 16:04:16 #99
176471 oh-oh
pi_105056090
TS heeft zelf ook contact gehad met dat asiel, zou dat dan niet ter sprake gekomen zijn?
( Groucho Marx )
  donderdag 1 december 2011 @ 16:04:18 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105056092
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk de vraag of TS precies weet hoe de uithuisplaatsing gegaan is. Kan best zijn dat moeder het voor hem verborgen wilde houden.
Ja, dat is idd een punt. Ik heb ook geen ID idd in hoeverre TS dat weet.

Daarom heb ik TS ook een PM gestuurd met de vraag hoe dat zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')