Ja, dat zijn van die dingen die je altijd bijblijvenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
De poedel van mn oma die wilde ik als studente zo graag, dat was ook echt mijn hondje, en die hebben ze stiekem weggedaan zonder dat ik het wist toen mn oma naar een verzorgingstehuis ging, oh wat ben ik daar jarenlang woest over geweest zeg...
Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Misschien eerst op proef proberen?Buiten of zo?
Tis ook een vreselijk verhaal. Zo'n oude hond, hij snapt er waarschijnlijk niets van.
Ook heel sneu voor de TS.
(wij gingen verhuizen toen ik een jaar of 13 was, mijn moeder die niet van honden hield heeft toen besloten dat de hond ergens heen moest, met meer ruimte. Ik heb geloof ik een week niet tegen haar gepraat. Mijn vader is de hond één keer gaan opzoeken, hij had het goed daar op de boerderij, maar mijn vader kwam zo'n beetje jankend thuis. De hond had hem zo wat opgevreten en wilde z'n voeten niet loslaten. Hij is niet meer gegaan, het arme dier is een week totaal van slag geweest.
Ja wat is leuk? Leuk als in kom we gaan vrolijk ravotten? Geen idee, nooit gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Vindt Boe andere honden überhaupt wel leuk?
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef indaha het volgende:
O Cat heb ik nog omruilgarantie op die Houdini van jou, want nog even en ik zit in de gevangenis hier ipv de katten
![]()
Fijn alles in de tuin afgemaakt dacht ik, nu heeft hij weer iets nieuws, hij neemt een grote aanloop en springt in de heg en loopt er gewoon boven overheen en volgens mij deed hij dit ook nog.
Ja, wat dat aangaat ben ik nog altijd blij dat we Bullie toen hebben gehaald. Helaas wat ons betreft te kort, maar ik weet dat hij toch nog bijna twee jaar gelukkig is geweest hier.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.
Dus dat is wel fijn, dat mocht het daar niet klikken al met ons en casper of met Baloe en Casper, dat het daar al duidelijk is en we er dan gewoon niet aan moeten beginnen.
Goed. Ik ga het er met Mo overhebben.
*eens diep zucht*
Ik ben jarenlang zo woest op die ooms en tantes van me geweestquote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die dingen die je altijd bijblijven
Verstandige aanpak, lijkt me. Beter wat langer de tijd nemen als overhaaste beslissingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb iig het asiel gebeld en ook aangegeven niet over 1 nacht ijs te gaan. Mocht Mike zoiets hebben van "we kunnen wel kijken" kunnen we altijd langskomen om kennis te maken met hem. Dan volgt er nog een 2de , 3de en eventueel meer kennismakingen, met Baloe er ook bij. En van daaruit kunnen we ook kijken hoe het gaat en of het een optie is.
Dus dat is wel fijn, dat mocht het daar niet klikken al met ons en casper of met Baloe en Casper, dat het daar al duidelijk is en we er dan gewoon niet aan moeten beginnen.
*eens diep zucht*
Dat zei ik dus ook al. Ik heb ook aangegeven dat ik geen ideale 1ste keus ben, maar dat ik het ook niet zie zitten om Casper daar te laten zitten tot hij doodgaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verstandige aanpak, lijkt me. Beter wat langer de tijd nemen als overhaaste beslissingen.
En mocht zich in de tussentijd een ander baasje melden, dan is dat alleen maar meegenomen voor Casper.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
*eens diep zucht*
Dat snap ik dus écht niet... was voor je oma toch ook leuker geweest om het hondje nog zo dicht in de buurt te hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
De poedel van mn oma die wilde ik als studente zo graag, dat was ook echt mijn hondje, en die hebben ze stiekem weggedaan zonder dat ik het wist toen mn oma naar een verzorgingstehuis ging, oh wat ben ik daar jarenlang woest over geweest zeg...
Zijn leeftijd heeft er niet zoveel mee te maken hoor. Ook hij kan nog gewoon andere honden accepteren. Als ik nou een drukke pup in huis zou halen, zou ik je gelijk geven. Dat doe ik hem niet aan. Maar voor wat betreft het Senior met Senior gedeelte... mhaw.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, als Boe echt niet gek is met andere honden zou ik het hem serieus denk ik niet aandoen hoor, een andere hond in zijn huis, op die leeftijd nog...
Ja precies. Dan heeft hij toch nog die 2 jaar gehad. En heeft hij liefdevol kunnen sterven. Ik haat het om te weten dat er zo'n oudje in het asiel zit en misschien er ook wel in doodgaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wat dat aangaat ben ik nog altijd blij dat we Bullie toen hebben gehaald. Helaas wat ons betreft te kort, maar ik weet dat hij toch nog bijna twee jaar gelukkig is geweest hier.
Mijn man heeft hem uitgezocht ja , dat zeg ik hem ook regelmatigquote:Op donderdag 1 december 2011 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een apie! Maar je hebt hem zelf uitgezocht dus ruilen is er niet bij. Niet dat ik hier nog iets heb om te ruilen overigens, mijn huidig materiaal is van andere bouwjaren.
Meh. Dat zei de fysio vandaag ook al toen ik het met haar over Casper hadquote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Qwee, je moet je ondertitel veranderen in:
Grote bek, klein hartje
Het is natuurlijk de vraag of TS precies weet hoe de uithuisplaatsing gegaan is. Kan best zijn dat moeder het voor hem verborgen wilde houden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meh. Dat zei de fysio vandaag ook al toen ik het met haar over Casper had![]()
Eensgezind is iedereen vandaag weer
Wel een beeeeetje jammer dat TS niet eerlijk is geweest in zijn OP. Dat veranderd niks aan de situatie of aan mijn gebroken hart, maar beetje jammer is het wel.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Qwee, je moet je ondertitel veranderen in:
Grote bek, past veel in
Absoluut! Ik geef geen garantie over geslacht tot aan bezoek DA en garantie over karakter is er ook niet bij.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Mijn man heeft hem uitgezocht ja , dat zeg ik hem ook regelmatig![]()
Trouwens gek , ik wilde graag een rooie omdat dat meestal knuffelaars zijn, nou Ollie doet dat wel graag maar bij mijn man terwijl Tommie meestal bij mij komt knuffelen , er is dus werkelijk niets van te zeggen.
Ja, dat is idd een punt. Ik heb ook geen ID idd in hoeverre TS dat weet.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag of TS precies weet hoe de uithuisplaatsing gegaan is. Kan best zijn dat moeder het voor hem verborgen wilde houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |