My thought exactlyquote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Perfect misschien niet, maar wel een hele goeie
En bedankt voor de TT
Er hoeft niet perse iemand uberhaupt mijn reet in.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
Moeten we met z´n allen tegelijkertijd in St.babs z´n reet duiken of is één per topic voldoende?
Homo!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er hoeft niet perse iemand uberhaupt mijn reet in.
Kan ook van een afstandje hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
Ik raak hem met geen vinger aan en ik kom ook niet bij hem in de buurt. Het is vast besmettelijk.
Nou, nou, nou Barbus! Is de zon ondergedoken?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
Moeten we met z´n allen tegelijkertijd in St.babs z´n reet duiken of is één per topic voldoende?
Ok, dan is het goed. Was het ook niet echt van plan namelijk, hoe tov je ook bentquote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er hoeft niet perse iemand uberhaupt mijn reet in.
Moet jij nu niet in Riga zijn om Ancilla Tilia bij te staan?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed. Was het ook niet echt van plan namelijk, hoe tov je ook bent
Ik bedoel het lief hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou Barbus! Is de zon ondergedoken?
Dat zou ik eigenlijk wel moeten jaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet jij nu niet in Riga zijn om Ancilla Tilia bij te staan?
Okquote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bedoel het lief hoorEn de zon is er nog, samen met een heerlijke 20 graadjes
Voor mij ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk wel moeten jaHelaas ging het feest voor mij niet door
Dat doe ik dus ook, dank jequote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ok
Oooooh, ben zo JALOERS op je!! Geniet ervan!
MNR is gewoon hartstikkekeisuperveulverliefd op hem, dat zie je toch?quote:
hoeft niet hoor, hij heeft namelijk nooit vakantie :pquote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ok
Oooooh, ben zo JALOERS op je!! Geniet ervan!
Jij en ik zeiden op hetzelfde moment dat we ons volgende topic aan hem zouden wijden. Enne... ik heb t een keer gedaan toen hij er niet was en deze is "alsnog"quote:
Jullie willen gewoon stiekem ook een ophemelingstopic!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MNR is gewoon hartstikkekeisuperveulverliefd op hem, dat zie je toch?
Dit is al de 2e of 3e?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |