Wie niet ? Ben alweer 70pleuro armer voor het kerstdinerquote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef Bastard het volgende:
Het lijkt me heel leuk en gezellig maar met de kerst ben ik meestal wel occupied ;')
Da's een goed idee.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:32 schreef Bastard het volgende:
Het zijn toch ook niet de dagen om te meeten ook .. je zou beter een nieuwejaarsborrel ergens kunnen halen met zn allen. In het kader van 2012 of wat dan ook.
Geeft niks, komen we toch gewoon gezellig met z'n allen naar jouquote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef mousy31 het volgende:
Ik kan voorlopig niet k ga nu geen lange reizen maken met mn armen
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geeft niks, komen we toch gewoon gezellig met z'n allen naar jou
Om te lopen heb je je armen toch niet nodig?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef mousy31 het volgende:
Ik kan voorlopig niet k ga nu geen lange reizen maken met mn armen
Dat doe ik alquote:
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om te lopen heb je je armen toch niet nodig?
Geintje, ik vind het wel een leuk idee en kan het eventueel combineren met een trip naar mijn nieuwe vriendin. Bij MV thuis was het toch he?
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaBeetje klein misschien
Maar jullie zijn altijd welkom in mijn huis
Wie woon t het moeest centraal?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef MissVanity het volgende:
Laten we maar een centrale plek kiezenDan kan iedereen wat makkelijker komen
Het hoeft niet bij iemand thuis hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wie woon t het moeest centraal?
DM?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef Roellie80 het volgende:
Miss, er komt zo een klant voor ICT, stuur deze maar door naar boven
Ik plaag je maar.. ik vind alles best.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het hoeft niet bij iemand thuis hoorWe kunnen naar Amsterdam, Utrecht of richting het zuiden
Wat?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef Roellie80 het volgende:
Miss, er komt zo een klant voor ICT, stuur deze maar door naar boven
Hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik las dat je bij de receptie zit, ik denk even kijken of je hapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |