Ja daar gingen we vanmiddag ook al kijken (voor drinkbare koffie), maar toen struikelden we nog over de bejaarden.quote:
Ik vond er toen wel heel veel leer-bars zitten. Ik weet niet, niet zo'n aangename sfeer eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:23 schreef Vanyel het volgende:
's Avonds beter hoor. Zelfs nu al. Maar 9u haal ik ws niet. Morgen weer een kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:34 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, we hadden vanmiddag ook nog een ouderwets "mensen zonder kinderen hebben tijd zat" moment, waarbij de draak omstandig aan oom en tante (die geen kinderen hebben) uitlegde hoe haar kinderloze zus tijd zat had.
Wij zaten daar bij, ik beet mijn tong spreekwoordelijk af, waarna mijn Mrs uiteindelijk los gingScenario?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ja hoi, wij hebben plannen met kerst. Dit jaar vieren we het romantisch met zijn tweeën.
Kusjes"
Niet dan?
Overigens heeft ze deels wel een punt (eigenzaakhouders daargelaten), maar geen tijd hebben wegens kinderen is een keuze....Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Valt het op?quote:Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef lezzer het volgende:
En nog eens wat, heb je free wifi in de Yumbo?
Ze zou gewoon eens moeten stoppen met dingen voor andere mensen invullen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:39 schreef Vanyel het volgende:
Overigens heeft ze deels wel een punt (eigenzaakhouders daargelaten), maar geen tijd hebben wegens kinderen is een keuze....
Nee snap ik lieverdquote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef lezzer het volgende:
Als het aan mij zou liggen, zou ik er niet naar toe gaan.
Ik doe dat echt puur voor mijn Mrs.
Ik heb in een eerdere relatie een vreselijke ruzie gehad met mijn schoonmoeder en daardoor 2 jaar niet daar over de vloer gekomen. Dat wil ik echt niet meer.
quote:
Zo moeilijk, zeggen wat je echt vindt met behoud van relatie.quote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef lezzer het volgende:
Als het aan mij zou liggen, zou ik er niet naar toe gaan.
Ik doe dat echt puur voor mijn Mrs.
Ik heb in een eerdere relatie een vreselijke ruzie gehad met mijn schoonmoeder en daardoor 2 jaar niet daar over de vloer gekomen. Dat wil ik echt niet meer.
Toen was je nog een ander.quote:Op zondag 4 december 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
Die angst voor de Kerst is trouwens 3 jaar terug ontstaan, tijdens het meest afschuwelijke kerstdiner dat ik ooit heb meegemaakt. Ik las net nog even terug, dat ik er toen ook wat over gepost heb.
Nou, ik zeg het wel eens hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo moeilijk, zeggen wat je echt vindt met behoud van relatie.
Die zin heeft twee delen hequote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik zeg het wel eens hoor.
Maar dan gaat de draak over de zeik hè...
Moet je d'r een klap voor d'r bek geven.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik zeg het wel eens hoor.
Maar dan gaat de draak over de zeik hè...
Heb jij zoveel haar daar?quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
O geen details
Soms zou ik willen dat jullie hier waren en dat we dan ijs aten en elkaar haartjes vlechtenNou ja. Jullie het mijne dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |