van ibood website gekaapt, dan loopt die gelijkquote:
alles is voor bassiequote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 04:24 schreef bambino het volgende:
Ik moet pissen, doe ff een lang geurtje ofzo
pissen dan.quote:
Doe mij dan ook maar een stukquote:Op donderdag 1 december 2011 04:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
pissen dan.
en breng mij meteen pizza met 200km/h
Almelo is te ver, deze aanbieding loopt als n treinquote:Op donderdag 1 december 2011 04:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doe mij dan ook maar een stuk
40 euro. reservering staat pas als je bij het betaalscherm bentquote:Op donderdag 1 december 2011 04:26 schreef PfenisBaron het volgende:
Maar wat kost een box doorgaans?
En als je op een aanbieding klikt, blijft ie dan gereserveerd tot je naam etc is ingevuld?
Nee, je moet echt in het betalingsscherm zitten wil je dat hij gereserveerd is. (dus in je bank al)quote:Op donderdag 1 december 2011 04:26 schreef PfenisBaron het volgende:
Maar wat kost een box doorgaans?
En als je op een aanbieding klikt, blijft ie dan gereserveerd tot je naam etc is ingevuld?
heb je sowieo geen tijd voor tijdens hunt, alleen als je zo'n kut aanbieding wilt als dezequote:Op donderdag 1 december 2011 04:26 schreef bambino het volgende:
Back
50 euro
als je slim bent log je nu vast in, en zet je die gegevens in je account.
Daar heb je geen tijd voor tijdens een box
Something is technically wrong.quote:
hier werkt het gewoonquote:Op donderdag 1 december 2011 04:27 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Something is technically wrong.
Thanks for noticing—we're going to fix it up and have things back to normal soon.
ik snap geen ruk van jou taalgebruikquote:Op donderdag 1 december 2011 04:28 schreef bambino het volgende:
misschien kan iemand me dit uitleggen, snap geen ruk van twitter.
Hij zegt als laatst, durf ik niet te zeggen
Hoe kan ik nou zien waar die op reageert? niet de persoon maar de tekst zeg maar
die sandwiches met gehaktbal zijn lekker, die van station deventerquote:Op donderdag 1 december 2011 04:30 schreef bambino het volgende:
Ik kom er net achter dat ik ook een sandwich had gekocht bij texaco, wit gezond
smul time
heb je erop gezeten?quote:Op donderdag 1 december 2011 04:31 schreef bambino het volgende:
hij is wel iets warmer dan toen ik em kocht
quote:Op donderdag 1 december 2011 04:31 schreef bambino het volgende:
hij is wel iets warmer dan toen ik em kocht
I don't blame herquote:
nee heater aangezet omdat ik het koud hadquote:
zo jaloers, zit in alleen box + tshirtquote:Op donderdag 1 december 2011 04:32 schreef bambino het volgende:
[..]
nee heater aangezet omdat ik het koud had
24 graden hier
waitwhut?:')quote:Op donderdag 1 december 2011 04:32 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
me neither, you my friend are a sick motherfucker bastard
Heb je de fles wel gehad?quote:Op donderdag 1 december 2011 04:32 schreef OhNoes het volgende:
[..]
zo jaloers, zit in alleen box + tshirtKOUD
hoe oud ben je?:@quote:Op donderdag 1 december 2011 04:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ik moet zelf weten wat ik doe
I'm not sick, my mom had me testedquote:Op donderdag 1 december 2011 04:32 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
me neither, you my friend are a sick motherfucker bastard
cooperquote:Op donderdag 1 december 2011 04:33 schreef bambino het volgende:
[..]
I'm not sick, my mom had me tested
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |