iphone oordopjes vind ik nog altijd de beste die ik heb getestquote:Op donderdag 1 december 2011 02:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb liever oordopjes van een paar euro dan van 25 euro.
Mochten de dopjes keer tussen de spaken verwijden
presentquote:Op donderdag 1 december 2011 02:12 schreef geindoctrineerd het volgende:
zijn er weer mensen die een nachtje door gaan halen?
hoe deed je dat net, met de bestelling half doen, dan de specsbekijken en dan pas besluiten of je hem wel/niet wilt? terwijl het volgende product er al is?quote:bambino
Ik heb zoiets van als er maar gewoon normaal geluid uit komt. dan vind ik alles al bestquote:Op donderdag 1 december 2011 02:12 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
iphone oordopjes vind ik nog altijd de beste die ik heb getest
zijn het geld dubbel en dwars waard
nee morgen vroeg practicum waar ik aanwezig moet zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 02:12 schreef geindoctrineerd het volgende:
zijn er weer mensen die een nachtje door gaan halen?
Gewoon op ik neem er 1 klikken, dan op doorgaan klikken. ideal selecteren en je bank, en bevestigen.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:12 schreef OhNoes het volgende:
[..]
hoe deed je dat net, met de bestelling half doen, dan de specsbekijken en dan pas besluiten of je hem wel/niet wilt? terwijl het volgende product er al is?
gewoon naar betaal schermpje gaan waar je moet inloggen dan is hij in principe voor jou gereserveerdquote:Op donderdag 1 december 2011 02:12 schreef OhNoes het volgende:
[..]
hoe deed je dat net, met de bestelling half doen, dan de specsbekijken en dan pas besluiten of je hem wel/niet wilt? terwijl het volgende product er al is?
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 02:14 schreef Rem-koe het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het raar vind dat ze dit niet op vrijdag of zaterdag doen?
dus daarom zijn al die artikelen meteen uitverkocht, maar bedankt!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Gewoon op ik neem er 1 klikken, dan op doorgaan klikken. ideal selecteren en je bank, en bevestigen.
Volgens mij werkt het ook al bij ik neem er een, maar dat weet ik niet 100% zeker
ibood heeft het al druk genoegquote:Op donderdag 1 december 2011 02:14 schreef Rem-koe het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het raar vind dat ze dit niet op vrijdag of zaterdag doen?
anders is het nog drukkerquote:Op donderdag 1 december 2011 02:14 schreef Rem-koe het volgende:
dan houden de servers het niet, krijgen ze alleen maar meer klachtenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:14 schreef Rem-koe het volgende:
Nee niet de enige. Ze hebben 't nog nooit gedaan in het weekend volgens mij? Raar en vooral vervelend, vind ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:14 schreef Rem-koe het volgende:
Whehequote:Op donderdag 1 december 2011 02:15 schreef GieJay het volgende:
Toevallig dat die coupons precies tot gisteren geldig waren...
Echt hequote:Op donderdag 1 december 2011 02:15 schreef GieJay het volgende:
Toevallig dat die coupons precies tot gisteren geldig waren...
Zoals hierboven gezegd is.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee niet de enige. Ze hebben 't nog nooit gedaan in het weekend volgens mij? Raar en vooral vervelend, vind ik.
hoe kom je aan dat gemiddelde?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd is.
Als ze het op vrijdag of zaterdag doen, klappen hun servers. Dan zijn er misschien wel een half miljoen tot een miljoen man online op hun site of refreshers via andere site.
Nu is het al gem 300.000 man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |