nee, en bij conrad een euro goedkoper op dit moment.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goede dopjes? Heb ze in betaalscherm
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij zin deze wel redelijk, maar meestal heeft ibood ook van die duo packs voor ongeveer zelfde prijs, dus persoonlijk zou ik het niet doen, maar ik heb apple in earsquote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 1 december 2011 02:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Lol whut? age sex location?
24 man enschede
Toendertijd waren ze 30 euro per stuk.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
nee, en bij conrad een euro goedkoper op dit moment.
het is een duo packquote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Volgens mij zin deze wel redelijk, maar meestal heeft ibood ook van die duo packs voor ongeveer zelfde prijs, dus persoonlijk zou ik het niet doen, maar ik heb apple in ears
hoezoquote:
Waar zie jij dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
nee, en bij conrad een euro goedkoper op dit moment.
Nee man, rokquote:Op donderdag 1 december 2011 02:03 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een geurtje of een laptop
of een horloge.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:03 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een geurtje of een laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |