Jup, werkt primaquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Jij weegt toch geen 180kg o_O
Of ben je heel veel naar mac geweest na de meeting
whehequote:Op donderdag 1 december 2011 02:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
was ook als een grapje bedoeld
Gatverdamme.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:45 schreef bambino het volgende:
Kheb al 2,5 pakje peuken gerookt vandaag, echt neit normaal pff
22 uur wakker bijna
Nja het rare is, als je alleen daarop klikt gaat de voorraad niet omlaag.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:45 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Vandaar dat die dingen zo snel weggaan steeds
Kopen gaat volgens mij niet dan hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:43 schreef bambino het volgende:
Jup dat kan
Voortaan dus alleen op ik neem er een klikken, 2e tab openen kijken wat het is. En dan evt kopen
ik verwacht nog minstens 1 uur en een kwartier.quote:
Ik kwam gewoon op rabo ideal paginaquote:Op donderdag 1 december 2011 02:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kopen gaat volgens mij niet dan hoor.
Als je door klikt tot ideal/paypal en dan weer op cancel klikt, komt de voorraad weer vrij (als de aanbieding nog loopt)quote:
Nee daarom juist, ze hebben gewoon veel meer voorraad dan dat ze verkopen ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 02:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja het rare is, als je alleen daarop klikt gaat de voorraad niet omlaag.
Ik denk ook dat ze bijv 20% marge nemen met mensen die cancellenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:47 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Nee daarom juist, ze hebben gewoon veel meer voorraad dan dat ze verkopen ofzo
Dat was bij dat geurtje toch? Dan zijn er nog genoeg dus dan werkt het en anders niet. Dénk ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon op rabo ideal pagina
DING DING DINGquote:Op donderdag 1 december 2011 02:48 schreef OhNoes het volgende:
[..]
3 stuks waarschijnlijk, die nogeens refurbished zijn ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |