quote:Op donderdag 1 december 2011 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lijkt wel een pinguïn met een kleurstoornis. Op een slee.
ik niet, gewoon op de normale websitequote:Op donderdag 1 december 2011 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iedereen ziit op de mobiele site?
Oke, omdat ik daar niet op kan inloggenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:07 schreef bambino het volgende:
[..]
ik niet, gewoon op de normale website
Nou, gooi die link er nog eens in maestro!quote:Op donderdag 1 december 2011 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oke, omdat ik daar niet op kan inloggen
gelijk betalenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je op "Ik neem er 1" duwt dan ben je binnen? Of moet je het betaalproces ook nog in een splitsecond afronden?
Betaalproces ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je op "Ik neem er 1" duwt dan ben je binnen? Of moet je het betaalproces ook nog in een splitsecond afronden?
bij mij staat er boven in ook "inloggen" als ik op "ik neem er een!" klik ben ik ingelogd (omdat ik dat al wasquote:Op donderdag 1 december 2011 01:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oke, omdat ik daar niet op kan inloggen
Nep pruik op en hoppa, de heren gebruiken de dot's als richtschijven!quote:Op donderdag 1 december 2011 01:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BOOD Internet's Best Online Offer Daily
Een ogenblik alsjeblieft...
Je wordt in een ogenblik doorgestuurd naar de betalingspagina.
Bezig met verwerken van je bestelling...
Ze hadden er genoeg kunnen kopen hierquote:Op donderdag 1 december 2011 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze krijgen die jurken aan de straatstenen niet kwijt omdat niet alle vrouwen een PC in de keuken hebben staan
Volgende hunt: Magnetron met ingebouwde PCquote:Op donderdag 1 december 2011 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze krijgen die jurken aan de straatstenen niet kwijt omdat niet alle vrouwen een PC in de keuken hebben staan
Nee, want die werden te snel verkochtquote:Op donderdag 1 december 2011 01:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze hadden er genoeg kunnen kopen hierTesamen met laptops
Topidee!quote:Op donderdag 1 december 2011 01:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Volgende hunt: Magnetron met ingebouwde PC
Oja.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want die werden te snel verkocht
jijquote:Op donderdag 1 december 2011 01:11 schreef Studiotje het volgende:
Iemand al gezegd dat het lang duurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |