Hoe moet je eigenlijk F5-en op een Macbookquote:Op donderdag 1 december 2011 00:27 schreef vigier het volgende:
[..]
Niks mee te maken, gewoon blijven F5-en
en terechtquote:Op donderdag 1 december 2011 00:28 schreef delano.888 het volgende:
Alhoewel computerprobleem had best wel een kut box volgens mij laatst, maar andere mensen wel echt toffe.
Of gewoon annuleren natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 00:28 schreef tralalala het volgende:
Maar bij zo'n dure aankoop wil je toch eerst wat research doen of ben ik nou gek?
rijke mensenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
wtf ??? wie kan nou in een paar seconde beslissen om 429 euro uit te geven?
Recessie is een mythe.. hoppa!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:28 schreef tralalala het volgende:
Maar bij zo'n dure aankoop wil je toch eerst wat research doen of ben ik nou gek?
Zijn zat mongolenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die er op wachten, 50% van wat je nu ziet is al ooit geweest voor een hoger bedragquote:Op donderdag 1 december 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
volgens mij is deze nog niet betaaldquote:Op donderdag 1 december 2011 00:29 schreef Plastic_zak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |