Dus je hebt nu een open relatie? En mag zij ook vreemdgaan?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Zo is het nou eenmaal. Mijn vriendin leeft niet met de gedachte dat ik haar voor altijd trouw zal zijn, dat gaat namelijk niet gebeuren. Nooit. Hebben we het uitgebreid over gehad.
Ik wel, hij is hoog.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hecht niet zoveel belang aan Sinji's mening
Ik heb nog wel wat gaatjes openquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Pfff toch helemaal niet nodig... wat doe je dit weekend?
Whehe.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat gaatjes openHad je een leuk idee?
Het punt is, hij is zelf aanzienlijk jaloerser en zou dat niet pikken. Meh..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een open relatie? En mag zij ook vreemdgaan?
Klinkt erg geloofwaardig, helemaal aangezien het vreemdgaan voor haar eerst de reden was om het uit te maken en twijfels te hebben bij de relatie.
Het enige wat ik hieruit heb gehaald is dat jij een ontstoken voet hebt. iewwquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Flirten is inderdaad leuk! Gisteren op de borrel had ik sloffen aan, nee ik ben geen gek die normaal sloffen naar buiten aandoet. Een huisgenoot gaf een kleine verjaardagsborrel in de fusie en ik heb een ontstoken voet dus dacht blijf toch thuis dus kan ik fijn mijn sloffen aanhouden. Toen de kerel die ik wou versieren naar mij toe kwam 'mooie sloffen heb je aan' en daarna een geweldig gesprek gehad over wat schoenen over mensen kunnen zeggen en ondertussen flirten met elkaar. Dat zijn de leukste gesprekken(heel verhaal geworden maar ach
)
quote:
Deze chimeids wetenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet qua lengte, maar hij compenseert dat ruimschoots
Waar staat dat ik een open relatie heb? Wie weet heb ik niet eens een relatie meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een open relatie? En mag zij ook vreemdgaan?
Klinkt erg geloofwaardig, helemaal aangezien het vreemdgaan voor haar eerst de reden was om het uit te maken en twijfels te hebben bij de relatie.
Echt he.quote:
Not this shit againquote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Soit het volgende:
Waar staat dat ik een open relatie heb? Wie weet heb ik niet eens een relatie meer.
Samengevat: het stadium waarin je elkaar nog leert kennen en aan het flirten bent is een van de leukste momenten naar mijn mening.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het punt is, hij is zelf aanzienlijk jaloerser en zou dat niet pikken. Meh..
[..]
Het enige wat ik hieruit heb gehaald is dat jij een ontstoken voet hebt. ieww
Anyway, sterkte
Spannend dit.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Waar staat dat ik een open relatie heb? Wie weet heb ik niet eens een relatie meer.
Met wie ben je aan het flirten dan? Is het een Fokker?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Casie het volgende:
Samengevat: het stadium waarin je elkaar nog leert kennen en aan het flirten bent is een van de leukste momenten naar mijn mening.
Daarom zit ik nu ook veel voor mijn doen achter mijn laptop
oke ik typ wel even.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
huh wat loopt Mlig nu te doen en waarom wil die onvindbaar zijn ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar stond de tekst van me relatieplanet profiel in.
vervolgens krijg ik een bericht INEENS na 14 maanden (erg toevallig dus).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgensmij is zij/hij/het een troll van fok ofzo.
ik vind dat erg vervelend zoals ik al zei, omdat ik nu dus onoprechte dingen krijg op de serieuse site.
ik moet/ga nu dus uitzoeken hoe *iemand* mij heeft kunnen vinden op relatieplanet.
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-11-2011 23:03:17 ]
Ik heb zelf het probleem dat ik 'het jagen' zoveel leuker/spannender vindt dan 'het hebben'. Ik ben niet geschikt voor een relatie at the momentquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Samengevat: het stadium waarin je elkaar nog leert kennen en aan het flirten bent is een van de leukste momenten naar mijn mening.
Het was ook niet al te serieus bedoeld. Maar ik geloof niet dat je nog een relatie hebt idd als je dat aan haar hebt gezegd.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij bent dat ook de enige die dat vondquote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik vond mijn eigen gejank leuker dan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar stond de tekst van me relatieplanet profiel in.
vervolgens krijg ik een bericht INEENS na 14 maanden (erg toevallig dus).
[spoiler]Dat zou wel erg lullig zijn, volgens mij gunt iedereen hier jou het beste wel. Waarom zouden ze dat doen?quote:[ afbeelding ] Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
omg, er was net een geluidje wat ik nog nooit gehoord had, iemand heeft me een bericht gestuurd, ik denk dat het komt omdat ik de heel avond al online ben dat mensen me sneller vinden.
"
Lieve Jeroen,
Ik vond je oproep heel mooi. Ik kijk geen animee maar ik vind katten wel helemaal gaaf. Ze zijn zacht en aaibaar en ze spinnen. Spinnen vind ik eng, maar als katten het doen vind ik het niet erg. Ik denk dat ik verlieft ben op je kaaklijn. Ik houd ook van naar sneeuw kijken. Manderijntjes zijn mijn lievelingseten en mijn vader rijdt een kia. Ik spaar fietstoeters en als ik heel eenzaam ben ga ik rondjes fietsen en naar iedereen toeteren. De blauwe is voor mannen, de groene voor oude omaatjes, de roze voor meisjes en de gele voor negers. Als iemand heel boos kijkt heb ik een oranje toeter.
Ik voel echt dat wij een connectie hebben. Toe, schrijf nog 'ns wat terug, bijvoorbeeld over hoedjes vouwen?
liefs,
Lianne
"
ik heb het zelf nog niet gelezen, ik ben nu lichtelijk in paniek
edit: nu ik het lees wantrouw ik het, volgensmij is het supersoep of strawberry.... ik snap niet hoe ze me hebben gevonden.
[/spoiler]
volgensmij is zij/hij/het een troll.
ik vind dat erg vervelend zoals ik al zei, omdat ik nu dus onoprechte dingen krijg op de serieuse site.
Ik vind het al knap als je het het kan. Ik zou niet weten hoe het moet, flirtenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |