Doe nou even rustig en normaal manquote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef MineraalWater het volgende:
TAKE THIS FUCKING SHIT TO PM!!!! Ga het lekker uit lullen in een IRC of ietw dergelijks. Ik krijg er schoon genoeg van.. Ja jullie hebben allebij gelijk tevreden mkkay thxbyee
ONTOPIC JONGES!!!!
je had je nagels moeten knippen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja kut man. het komt al uit mn reet
Daar gaat je massa Capt. Ecto.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
sorry, heb geen bed meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Had jij voor mij moeten doen. Zemmelpiet.
No problem, denk overigens dat dat nog wel even gaat duren. En owja, onthoud dat ik ook het liefst een stabiele server wil, belangrijke plugins draaien en extra plugins worden toegevoegd zodra stable er is.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:35 schreef Jajong het volgende:
Okay sportief van je Drump. Als er een stabiele versie van bukkit komt zal ik me wagen aan een 2e poging SMP.
Whaha. Moge.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
lolwat.quote:Op donderdag 1 december 2011 07:23 schreef bobbernaut het volgende:
GEFELICITEEEERD MORDECAAIII!!!
Ok ik ga naar school...
Hij is jarig. En ik ga naar school.quote:
Ah okeyquote:Op donderdag 1 december 2011 07:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hij is jarig. En ik ga naar school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |