Gelukkig, ik had al bijna gepost dat jij de fipo mocht hebben, maar realiseerde dat als ik die zou posten vóór jij gepost had, ik de fipo hadquote:
Lekker scherp Muisiequote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, ik had al bijna gepost dat jij de fipo mocht hebben, maar realiseerde dat als ik die zou posten vóór jij gepost had, ik de fipo had
Ongelovelijk hè, en dat na zo'n slaperig dagjequote:
VI is het meest kansloze programma op tv.... onbegrijpelijk dat er zoveel mensen naar kijkenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
Mja ik kijk VI er is gewoon geen kont! op tv!
Gewoon doenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
Vrijdag maar proberen om weer eens te sporten
Jep, is ook drama tv. Nu dus weer een muziekiequote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
VI is het meest kansloze programma op tv.... onbegrijpelijk dat er zoveel mensen naar kijken
[..]
Gewoon doen
Moet je tegen je tennispartner zeggen dat die wél de prioriteiten op de juiste plaats moet leggenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, is ook drama tv. Nu dus weer een muziekie
Moet mijn tennispartner wel kunnen vrijdag anders is het zo lastig tennissen
Tja, maar dan nog haakt ze af en toe afquote:Op woensdag 30 november 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je tegen je tennispartner zeggen dat die wél de prioriteiten op de juiste plaats moet leggen
in de zak met haarquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja, maar dan nog haakt ze af en toe af
Maar dan wél buiten hè, tegen de wind inquote:Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochjaaaa anders maar sportief op de fiets!
Mhawquote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan wél buiten hè, tegen de wind in
Whut, jij die zo van wind, sneeuw, hagel en kou houdt, wil niet 2 uurtjes buiten fietsenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhawis me te koud en ik wil altijd 2 uurtjes fietsen.
Moet wel leuk blijven plus dat ik wat zuinig ben op mijn materiaal. In deze maanden ligt er iets te veel zooi op de fietspaden... Klinkt wat lafjes, maar al die schades etc is het me net niet waardquote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, jij die zo van wind, sneeuw, hagel en kou houdt, wil niet 2 uurtjes buiten fietsen
Nah, OK, ik ga er mee accoord, maar dan wél alle ramen en deuren van je huis openzetten als je fietst hè, kou voelen moet jequote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet wel leuk blijven plus dat ik wat zuinig ben op mijn materiaal. In deze maanden ligt er iets te veel zooi op de fietspaden... Klinkt wat lafjes, maar al die schades etc is het me net niet waard
Hehe, ochja dat vind ik niet erg! Tennis ook graag in de kou, als het maar droog isquote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, OK, ik ga er mee accoord, maar dan wél alle ramen en deuren van je huis openzetten als je fietst hè, kou voelen moet je
Eh, uit ervaring weet ik dat het níet zo best is als het bij je binnen 'regend'quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, ochja dat vind ik niet erg! Tennis ook graag in de kou, als het maar droog is
Sherlockquote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, uit ervaring weet ik dat het níet zo best is als het bij je binnen 'regend'
Watsonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |