Ik wist wel dat je het fijn zou vinden als ik weer zou komen postenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik lach de ballen uit mijn broek hier.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Soit het volgende:
Nee, hier heb je me niet mee, magnetron. Pas als je met een daad zoals die van Supersoep komt, heb je me. Kost alleen tijd.
Kost me nu veertig seconden als ik het zou willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Soit het volgende:
Nee, hier heb je me niet mee, magnetron. Pas als je met een daad zoals die van Supersoep komt, heb je me. Kost alleen tijd.
Onmogelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kost me nu veertig seconden als ik het zou willen.
Is dat een uitnodiging?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Soit het volgende:
Een keiharde bobbel vanaf het moment dat je weer postte.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het fijn zou vinden als ik weer zou komen posten
Zoals ik zeg, onmogelijk nu.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord.
Oehlala, kusje erop?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
Een keiharde bobbel vanaf het moment dat je weer postte.
Had ik even zin in. Wat voor heldhaftigs heb jij onlangs gedaan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef Soit het volgende:
Ja, hij mag het best wel proberen. Waarom noem je Supersoep held trouwens?
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou ben ik voor Microsoft-troep en met name die .NET-meuk ook een beetje allergischHoewel ik moet toegeven dat hoe meer ik zie van de geavanceerde features in .NET hoe enthousiaster ik word.
Maar hoe ben je daar ingerold eigenlijk? Wat een vreemde combinatie
[..]
Javascript-benchmarks zijn hoe dan ook niet echt representatief.
Daarnaast, om wat gebruikersdingen te noemen ipv techniek, als je kiest voor een iPhone:
• Mis je echte multitasking
• Mis je vrijheid
• Is ontwikkelen een stuk lastiger dan op Android bijvoorbeeld
• Betaal je teveel, de winstmarge op dat product is huge
• Krijg je een OS wat pas in versie 5, wat op de 4S draait, notificaties ondersteunt. Uiteraard gejat van he het in Android werkt
• Mis je standaard ondersteuning voor tethering
• Zit je vast aan iTunes, wat onder Windows het meest verschrikkelijke stuk software ooit gemaakt is, op Mac OS X is het overigens redelijk
• Heb je niet de vrijheid om uit meerdere modellen te kiezen
De techniek van de iPhone is sowieso al niet het beste
Graag.quote:
O, vandaag heb ik een vrouw die eten uit de vuilnisbak haalde en in haar fietstas propte een zak truffelpepernoten gegeven die ik net had gekocht. Heldhaftig of niet? Verder niet veel.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oehlala, kusje erop?/pedo mode
[..]
Had ik even zin in. Wat voor heldhaftigs heb jij onlangs gedaan?
Nee, waarom denk je dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je gaat weer vreemd?
Die truffelpepernoten zijn lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Soit het volgende:
[..]
O, vandaag heb ik een vrouw die eten uit de vuilnisbak haalde en in haar fietstas propte een zak truffelpepernoten gegeven die ik net had gekocht. Heldhaftig of niet? Verder niet veel.
Wat zijn truffelpepernoten? Vond ze je lief?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Soit het volgende:
O, vandaag heb ik een vrouw die eten uit de vuilnisbak haalde en in haar fietstas propte een zak truffelpepernoten gegeven die ik net had gekocht. Heldhaftig of niet? Verder niet veel.
lekker voedzaam.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Ok, dat is wel tof.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 30 november 2011 21:34 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Cactus heeft de sensatie terug gebracht in dit topic
Lol, okay, er is dus één ding wat Apple inderdaad gejat heeft van Android, nu de vraag.... op welke OS is geheel Android op gebaseerd ? Juistem.... iOS , iOS heeft de standaard gezet, en Android heeft geprobeerd dat met succes gekopieerd , niet dat ik ze wat kwalijk neem aangezien Android daardoor een succes is. Wat Microsoft met Windows Mobile 7 doet vind ik veel knapper, die hebben daadwerkelijk een goede OS ontwikkeld wat totaal anders lijkt dan iOS en Android, niet dat ik een Windows Mobile ga kopen, maar wel chapeau daarvoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou ben ik voor Microsoft-troep en met name die .NET-meuk ook een beetje allergischHoewel ik moet toegeven dat hoe meer ik zie van de geavanceerde features in .NET hoe enthousiaster ik word.
Maar hoe ben je daar ingerold eigenlijk? Wat een vreemde combinatie
[..]
Javascript-benchmarks zijn hoe dan ook niet echt representatief.
Daarnaast, om wat gebruikersdingen te noemen ipv techniek, als je kiest voor een iPhone:
• Mis je echte multitasking
• Mis je vrijheid
• Is ontwikkelen een stuk lastiger dan op Android bijvoorbeeld
• Betaal je teveel, de winstmarge op dat product is huge
[*] Krijg je een OS wat pas in versie 5, wat op de 4S draait, notificaties ondersteunt. Uiteraard gejat van he het in Android werkt
• Mis je standaard ondersteuning voor tethering
• Zit je vast aan iTunes, wat onder Windows het meest verschrikkelijke stuk software ooit gemaakt is, op Mac OS X is het overigens redelijk
[*] Heb je niet de vrijheid om uit meerdere modellen te kiezen
De techniek van de iPhone is sowieso al niet het beste
Een truffelkruidnootje, 2e handsquote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat krijg ik als het wel lukt?
Er staat nu maar 1 ding op mijn lijstje:quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Cactuuuuuuuus![]()
![]()
![]()
Met haar meterslange lijstje
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zijn truffelpepernoten? Vond ze je lief?
Ik had niets anders.quote:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die truffelpepernoten zijn lekker
Jammer dat ik er nu geen heb
waarom niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er staat nu maar 1 ding op mijn lijstje:
* Geen mannen meer voor onbepaalde tijd
Dus ik moet het van jullie hosselverhalen hebben
Ik kan mijn stekels intrekkenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zou Cactus knuffelen. Stekels of niet, bite me
Wat zijn het nou?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Soit het volgende:
Volgens mij wel.
Vind ik ook.Alleen wel duur vergeleken met al die andere pepernoten.
Dit:quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat krijg ik als het wel lukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, het kan je niet lukken. Ben je al achter gekomen vermoed ik.
oh, je zit nog met je ex. dat is wel vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het werkt niet om iets op te bouwen als je nog iets moet afbouwen
Ik probeer nog een date te regelen voordat ik 18 wordt.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er staat nu maar 1 ding op mijn lijstje:
* Geen mannen meer voor onbepaalde tijd
Dus ik moet het van jullie hosselverhalen hebben
Ik zie nu wat je gedaan hebt, inderdaad. Zo ongeveer.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Een truffelkruidnootje, 2e hands
Hahaha, ik heb in de zomer een belofte aan een maat van mij gemaakt dat ik binnen een jaar een vriendin zou hebben, dan ben ik alweer bijna 22, dus ik vond dat ik die belofte wel kon maken ^^.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer nog een date te regelen voordat ik 18 wordt.
Alleen ik heb geen flauw idee wie.
Ik heb mezelf wel eens zoiets beloofdquote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb in de zomer een belofte aan een maat van mij gemaakt dat ik binnen een jaar een vriendin zou hebben, dan ben ik alweer bijna 22, dus ik vond dat ik die belofte wel kon maken ^^.
Hopelijk winnen we beide
Protip: the chase is better than the catchquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zie nu wat je gedaan hebt, inderdaad. Zo ongeveer.
Voor mij niet. Ik vind de catch alles. De chase vind ik alleen maar extra rompslomp...maar dat ben ikquote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Protip: the chase is better than the catch
Dat wil ik niet want anders kom ik niet over hem heen. Dus als ik weer een eindje op weg ben, dan ruikt hij dat en gaat vervolgens weer contact zoeken, hoop geven en dan weer naar mijn concurrente en dan ben ik weer over de zeikquote:Op woensdag 30 november 2011 21:39 schreef dawg het volgende:
oh, je zit nog met je ex. dat is wel vervelend inderdaad.
hebben jullie nog contact of dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |