abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108395667
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:08 schreef Staal het volgende:

[..]

Huillachsmileys tellen niet.
:X .
I´m back.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:12:49 #277
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_108395790
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:X .
-> R&P?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_108395872
whaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
ik ben de belangrijkste vergeten :D

- slaap veel

enneh, ik smeer al anti-rimpel creme vanaf mijn 18e, zou het geholpen hebben?
geen idee, ik zit al 15 jaar niet meer in de felle zon, zou het geholpen hebben? geen idee,
oh oh oh wat zag mij huid er mooi uit toen ik niet rookte (volgens de huidarts)
zou het geholpen hebben? geen idee, want ik rookte gewoon door :P

lang verhaal kort, de goeie genen van mijn vader en weinig zon plus veel smeren does the trick
...
pi_108396008
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoezo met dit, dus vanwege dit?
gewoon ©Detlev

[ Bericht 0% gewijzigd door sacha op 26-02-2012 13:42:09 (sorry detlief!) ]
...
pi_108396218
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:06 schreef Staal het volgende:

[..]

Doe eens een tipje van de sluier? Heb wel een vermoeden trouwens hoor.
Maar ik kan in de omgeving waar ik woon geen Parool kopen.
Op het web heb ik de foto's van Marc Deurloo (nog) niet terug kunnen vinden, maar stel je een vrouwelijke versie van een Hans-van-Willigenburg-tostiehoofd voor, met een gelooid decolleté, teveel kraaiepoten bij de ogen en morenen van lachrimpels achter de mondhoeken waartussen de tanden onnatuurlijk wit gebleekt overkomen. De vrouwen zien er bovenal járen ouder uit dat de vermelde (40-49) leeftijd.
Farts are jazz to assholes
pi_108398412
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef sacha het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

- slaap veel voldoende slaap

- gezond eten
- veel water drinken (liefst zonder legionellabacteriën :P )

en vergeet de Groen Thee niet !!!!

vanwege Antioxidanten enzo... (8>

http://www.groenethee.com/

quote:
Groene thee is rijk aan looizuur en vitamine C en bevat 10 keer meer epigallocatechine gallate,
een sterk antioxidant, dan zwarte thee en 2,5 keer meer dan Oolong thee.
http://mens-en-gezondheid(...)vrije-radicalen.html

quote:
Antioxidanten zijn belangrijk voor de gezondheid. Anti-oxidanten beletten dat Vrije radicalen schade aanrichten en helpen ongewenste oxidatie te voorkomen in ons lichaam.

Lichamelijke veroudering,
schade aan huid en bindweefsels blijken het gevolg te zijn van vrije radicalen.
Anti-oxidanten kunnen veroudering vertragen.
Ken je tenminste wel blijven lachen :P scheelt toch....
pi_108408385
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

- gezond eten
- veel voldoende water drinken (liefst zonder legionellabacteriën :P )

en vergeet de Groen Thee niet !!!!

vanwege Antioxidanten enzo... (8>

http://www.groenethee.com/

[..]

http://mens-en-gezondheid(...)vrije-radicalen.html

[..]

Ken je tenminste wel blijven lachen :P scheelt toch....
zit jij zomaar in mijn lijstje te strepen? }:|
...
pi_108408431
en groene thee drink ik niet vanwege de naam 8)7
...
pi_108408478
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef Staal het volgende:
Ik denk eigenlijk dat zorgen en stress de grootste boosdoeners zijn.
precies, en de zon
...
pi_108411935
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef sacha het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

- slaap veel

enneh, ik smeer al anti-rimpel creme vanaf mijn 18e, zou het geholpen hebben?
geen idee, ik zit al 15 jaar niet meer in de felle zon, zou het geholpen hebben? geen idee,
oh oh oh wat zag mij huid er mooi uit toen ik niet rookte (volgens de huidarts)
zou het geholpen hebben? geen idee, want ik rookte gewoon door :P

lang verhaal kort, de goeie genen van mijn vader en weinig zon plus veel smeren does the trick

PICS!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108413504
quote:
4s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

PICS!
ja! fotooooooooooooooooooows :9~
...
pi_108414642
quote:
16s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:43 schreef sacha het volgende:

[..]

ja! fotooooooooooooooooooows :9~
Je UI voorspelt niet veel goeds :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108419907
ik drink alleen groene thee en brandnetelthee, van die laatste merk ik echt verschil in de conditie van mijn huid, is gewoon goed dan.
verder inderdaad zelden tot nooit in de zon gelegen, water drinken, wel smeren maar om het even wat, gewoon om de huid lekker soepel en vochtig te houden en niet roken.
heb een hele gezonde huid en wordt tegenwoordig nog steeds vaak genoeg eind 20 geschat.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_108430188
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:05 schreef Staal het volgende:
Ik denk eigenlijk dat zorgen en stress de grootste boosdoeners zijn.
Volgens mij doet de zon heel veel kwaad. Mijn zussen zijn echte zonaanbidders en dat zie je. Zonde. Terwijl we best goede genen hebben. In mijn geval, aangezien ik de jongste van 5 ben, kan ik goed aan mijn zussen en broer zien hoe de familie oud wordt en wat mijn voorland is.

Dat onderscheid tussen dag- en nachtcreme schijnt echt onzin te zijn. Een goede creme kun je dag en nacht gebruiken. Je hebt er maar eentje nodig. Daarnaast is het, zeker als je een vochtarme en gevoelige huid hebt zoals ik, heel slecht om je gezichtshuid iedere dag met water te wassen. Ik gebruik alleen een heel milde tonic. Van veel water droogt je huid heel erg uit en ontstaan er dus ook sneller rimpels.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_108443389
Mag ik als man ook wat zeggen? Alle cremes zijn gebaseerd op lanoline, dat is wolvet. Het is een bijproduct van schapenwol en maakt je huid vet. Vooral de parfum die is toegevoegd maakt het aantrekkelijk, ook de overvloedige reclame, die betaalt uzelf.
Lees de tabel op de tube/pot.
Om veroudering van je huid te vertragen (dus niet voorkomen) moet je uit de zon blijven.
Voorts niet roken. Lachen eigenlijk ook niet, kraaienpootjes.
Het heeft wel zin om je huid in te smeren als je geen hoed of pet draagt.
pi_108443579
Oja, denk ook aan de bovenkant van je handen, die verraden veel over je leeftijd.
pi_108444208
Nog wat. Het beste voor je huid en ook het algemeen welbevinden is bewegen. Dat bevordert de doorbloeding van het hele lichaam en ook dus de huid. De huid is het grootste orgaan van ons lichaam en verdient dan ook wat meer aandacht.
Loop of jog een paar kilometer, daar ga je een stuk beter van voelen.
pi_108444627
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:50 schreef FiveseveN het volgende:
Oja, denk ook aan de bovenkant van je handen, die verraden veel over je leeftijd.
en de hals :Y
...
pi_108444675
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:12 schreef sacha het volgende:

[..]

en de hals :Y
ja heb nergens rimpels behalve in mijn nek :(
pi_108445097
ik vind dat er verschil is tussen plooien en rimpels :)
...
pi_108461735
Ik heb het nog nooit gebruikt en men schat mij altijd jaren jonger. :P Niet constant in de zon liggen te bakken en niet roken werkt veel beter dan de duurste creme. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 27 februari 2012 @ 16:14:08 #297
42366 Staal
pi_108466740
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:51 schreef mane het volgende:

[..]

Volgens mij doet de zon heel veel kwaad. Mijn zussen zijn echte zonaanbidders en dat zie je. Zonde. Terwijl we best goede genen hebben. In mijn geval, aangezien ik de jongste van 5 ben, kan ik goed aan mijn zussen en broer zien hoe de familie oud wordt en wat mijn voorland is.

Dat onderscheid tussen dag- en nachtcreme schijnt echt onzin te zijn. Een goede creme kun je dag en nacht gebruiken. Je hebt er maar eentje nodig. Daarnaast is het, zeker als je een vochtarme en gevoelige huid hebt zoals ik, heel slecht om je gezichtshuid iedere dag met water te wassen. Ik gebruik alleen een heel milde tonic. Van veel water droogt je huid heel erg uit en ontstaan er dus ook sneller rimpels.
Water heeft inderdaad hetzelfde effect op je haar schijnt. Dit jaar geen last maar vorig jaar liep ik echt voor gek met heel erg statisch haar. Bij rustig lopen kwam mijn haar gewoon horizontaal achter me aan. :'). (Zal wel aan de zolen van mijn laarzen hebben gelegen.) Dus veel water erin maar dat werd dus afgeraden vanwege het uitdrogen. Dat het je huid uitdroogt neem ik dan ook aan.

Flesjes recent aangeschafte reinigingsmelk en tonic (setje Hema, setje Kruidvat) staan nutteloos in de kast. Het brandt heel erg en mijn huid wordt rood.
Wel twee potjes dag- en nachtcrème. De dag is inderdaad al half leeg en de nacht nog bijna vol. Die dag is fijner en niet zo vet.

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef FiveseveN het volgende:
Mag ik als man ook wat zeggen? Alle cremes zijn gebaseerd op lanoline, dat is wolvet. Het is een bijproduct van schapenwol en maakt je huid vet. Vooral de parfum die is toegevoegd maakt het aantrekkelijk, ook de overvloedige reclame, die betaalt uzelf.
Lees de tabel op de tube/pot.
Om veroudering van je huid te vertragen (dus niet voorkomen) moet je uit de zon blijven.
Voorts niet roken. Lachen eigenlijk ook niet, kraaienpootjes.
Het heeft wel zin om je huid in te smeren als je geen hoed of pet draagt.
Ja wolvet. O+ . Jaren terug op de boerderij geholpen met het scheren. (Hele grote farm niet in Nederland.) Dus dagen in de weer met je handen in de wol, scheren en selecteren. Zacht dat ze waren. Het zal wel goed voor je huid zijn maar dat hoef ik niet op mijn snoet. Maar je hebt wel gelijk. Je kunt net zo goed een pot uierzalf kopen. Heb wel gemerkt in dit topic dat meeste vrouwen wel van vochtinbrengende licht vettige crèmes houden. Zelf doe ik dat in ieder geval wel. Dan heb je niet het idee dat je met een masker op je hoofd rondloopt.

Eindconclusie: hele dure crèmes zijn absolute onzin en helpen niet.
Un certain jeune homme
pi_108470849
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:14 schreef Staal het volgende:

[..]

[..]

ja eh, zo promoveer je natuurlijk nooit :s)
...
pi_108473521
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:14 schreef Staal het volgende:

[..]

Water heeft inderdaad hetzelfde effect op je haar schijnt. Dit jaar geen last maar vorig jaar liep ik echt voor gek met heel erg statisch haar. Bij rustig lopen kwam mijn haar gewoon horizontaal achter me aan. :'). (Zal wel aan de zolen van mijn laarzen hebben gelegen.) Dus veel water erin maar dat werd dus afgeraden vanwege het uitdrogen. Dat het je huid uitdroogt neem ik dan ook aan.

Flesjes recent aangeschafte reinigingsmelk en tonic (setje Hema, setje Kruidvat) staan nutteloos in de kast. Het brandt heel erg en mijn huid wordt rood.
Wel twee potjes dag- en nachtcrème. De dag is inderdaad al half leeg en de nacht nog bijna vol. Die dag is fijner en niet zo vet.

[..]

Ja wolvet. O+ . Jaren terug op de boerderij geholpen met het scheren. (Hele grote farm niet in Nederland.) Dus dagen in de weer met je handen in de wol, scheren en selecteren. Zacht dat ze waren. Het zal wel goed voor je huid zijn maar dat hoef ik niet op mijn snoet. Maar je hebt wel gelijk. Je kunt net zo goed een pot uierzalf kopen. Heb wel gemerkt in dit topic dat meeste vrouwen wel van vochtinbrengende licht vettige crèmes houden. Zelf doe ik dat in ieder geval wel. Dan heb je niet het idee dat je met een masker op je hoofd rondloopt.

:D "eindconclusie"... alsof je dat al niet dacht dat je dit topic opende haha

anyways, over het algemeen zijn veel dure cremes onzin, maar om nu te zeggen dat hele dure cremes onzin zijn is echt onzin.

een vriend van me is dermatoloog. bijna alle dermatologen nemen vitamine a-zuur (voor het gemak noemen we het retinol) voor hun geliefden of zichzelf mee naar huis. weliswaar in hogere (doch aangepast ivm irritatie van huid) dosering dan bijvoorbeeld in het merk 'roc' zit, maar ook daar mag uitgegaan worden van effect.
inmiddels zijn er ook cremes op de markt die een hogere dosering retinol bevatten, zodanig hoog, dat er zeker vermindering van rimpels zal plaatsvinden. deze cremes zijn dus aboluut geen onzin.

als je goed zoekt kun je wel wat wetenschappelijke stukken vinden over deze materie. bijvoorbeeld:http://www.sciencedaily.com/releases/2007/05/070521162324.htm

als je kop nog niet oud genoeg is kun je ook op zoek gaan naar dat merk met een hoge dosering (ik ga dat niet tippen hier, straks lijkt het nog alsof ik erop verdien :P ).

je kunt natuurlijk ook gewoon oud worden en je rimpels koesteren..

dag omaaa :W
  maandag 27 februari 2012 @ 19:29:01 #300
42366 Staal
pi_108474339
Jouw kop en dag omaaa. Schattig. :').
Un certain jeune homme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')