Ja dat vind ik ook niet bijzonder hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gevonden! Wie ziet zoiets in hemelsnaam, zeker met het oog op wat er nog meer is te zien.
Nu maar ff een ander topic aanklikken om dat beeld van mijn netvlies te krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef Tally het volgende:
Ja dat vind ik ook niet bijzonder hoormaar okay
Die dingen moet je toch nooit vertrouwen. Het is letterlijk een schatting.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik leef nogbatterij was blijkbaar leeg. Fijn dat het icoontje nog op half stond.
Steve heeft het zo gewild.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Die dingen moet je toch nooit vertrouwen. Het is letterlijk een schatting.
Het is een foto met een hoog wortelgehalte.quote:
Kanowaardig, zou ik haast zeggen.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een foto met een hoog wortelgehalte.
Een kale kano is niet altijd een lust voor het oog.quote:
Flauw.quote:
Tegelspreuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kale kano is niet altijd een lust voor het oog.
Foto's waarop je ene bil mazelen en je andere rode hond lijkt te hebben zijn dan ook niet noodzakelijk het toppunt van flatteus.quote:
En het rijmt geeneens.quote:
Zou ze het setje nog geruild hebben trouwens?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Foto's waarop je ene bil mazelen en je andere rode hond lijkt te hebben zijn dan ook niet noodzakelijk het toppunt van flatteus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |