Huh?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
Net die a night to remember quest afgemaakt, en nu kan ik echt een fucking sterke unit oproepen.
Ja dat snap ik, maar een sterke unit oproepen? Kon ik niet daarnaquote:
PIETER, NEEEEEEE. Hebben ze jou ook al te pakken???quote:Op donderdag 1 december 2011 17:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar een sterke unit oproepen? Kon ik niet daarna
Al een weekquote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
PIETER, NEEEEEEE. Hebben ze jou ook al te pakken???
Gast, al tijden. Ik ben alleen mijn chick in Skyrim aan het zoeken, want die is als een echte golddigger met al mijn geld er vandoor gegaanquote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
PIETER, NEEEEEEE. Hebben ze jou ook al te pakken???
Je weet niet wat je mist man. Alles aan gort hakken, mannen, vrouwen, paarden, koeien, opa's, oma's.quote:
Fuck die bitch, ga naar een dorp en steel daar een vrouw en geld.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast, al tijden. Ik ben alleen mijn chick in Skyrim aan het zoeken, want die is als een echte golddigger met al mijn geld er vandoor gegaan
Toch vind ik met een tank alles aan gort schieten nog steeds leukerquote:Op donderdag 1 december 2011 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist man. Alles aan gort hakken, mannen, vrouwen, paarden, koeien, opa's, oma's.
Dat was inderdaad ook mijn eerste missie. "Oh Dragonborn, jij moet ons verlossen van alle ellende, jij bent de oplossing tot al onze problemen!" Prima, maar ik wil eerst mijn geld en chick terug. Godverdomme kapitalen ingestoken, dus ze zal terugkomen ook. En anders blijf ik net zolang brood en tomaten jatten totdat ik al dat geld terugheb!quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef dreamzk het volgende:
Fuck die bitch, ga naar een dorp en steel daar een vrouw en geld.
Een of andere fucking grote duivel met een enorm tweehandig vlammend zwaard die Lydia met een slag dood krijgt. Ik heb hem al zo vaak die hoer laten aanvallen, en ze wordt elke keer verneukt.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar een sterke unit oproepen? Kon ik niet daarna
Hoezo kan ik dat nietquote:Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een of andere fucking grote duivel met een enorm tweehandig vlammend zwaard die Lydia met een slag dood krijgt. Ik heb hem al zo vaak die hoer laten aanvallen, en ze wordt elke keer verneukt.
Nou ja, koffie...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijk die boy koffie drinken als een ekte baas
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een of andere fucking grote duivel met een enorm tweehandig vlammend zwaard die Lydia met een slag dood krijgt. Ik heb hem al zo vaak die hoer laten aanvallen, en ze wordt elke keer verneukt.
Zwakkelingenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo kan ik dat nietIk ben Lydia helaas kwijt, maar ik zou haar laten bloeden voor het feit dat ze mijn stash heeft gejat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |