Gratis zuipen, je helemaal vol vreten bij je ouders, en je aan de lopende band vol laten lopen met goedkope champagne.quote:
Ditquote:Op donderdag 1 december 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gratis zuipen, je helemaal vol vreten bij je ouders, en je aan de lopende band vol laten lopen met goedkope champagne.
![]()
![]()
Ik moet altijd kotsen als ik champagne zuipquote:Op donderdag 1 december 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gratis zuipen, je helemaal vol vreten bij je ouders, en je aan de lopende band vol laten lopen met goedkope champagne.
![]()
![]()
Familie-etentjesquote:Op donderdag 1 december 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Voor 1 keer ben ik het eens met je. Gratis lekker eten en drinken, cadeautjes krijgen, en met oud en nieuw komt zoals pixell zei echt iedereen bij elkaar van vriendengroep om het te vieren.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht al huh Pringles die reageert.quote:Op donderdag 1 december 2011 07:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Morgen.
Tering, na lang weer zo vroeg opstaan.
Shit is fucked up.quote:Op donderdag 1 december 2011 07:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht al huh Pringles die reageert.
Was het al gewend alleen is er nu een half uur eerder bij gekomen.quote:
ahw schatje toch, wil je een kusje?quote:Op donderdag 1 december 2011 07:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was het al gewend alleen is er nu een half uur eerder bij gekomen.
Hij komt terug!quote:Op donderdag 1 december 2011 08:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh gents en girl!
Net MW3 besteld en waarschijnlijk vanavond al bezorgd
Tuurlijk gek! Ben TE lang weg geweest, heb zin om weer ff lekker te knallen en jullie te vermaken met al mijn gekanker omdat ik er geen kut van kanquote:
Decemberquote:Op donderdag 1 december 2011 01:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou bijna MW3 gaan halenquote:Op donderdag 1 december 2011 08:57 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tuurlijk gek! Ben TE lang weg geweest, heb zin om weer ff lekker te knallen en jullie te vermaken met al mijn gekanker omdat ik er geen kut van kan
Nope, vermaak me te veel met Battlefieldquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, vermaak me te veel met BattlefieldEn ik moet Assassin's Creed nog uitspelen en Batman en Rage en en en en... druk druk druk jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |