SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit is aaaaaaaaaanquote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef Morgen- het volgende:
Jullie hebben zeker allebei 45 chromosomen?
Zeik niet. Jij kunt tenminste iTunes gebruikenquote:
Heb je je nieuwe ipad al?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeik niet. Jij kunt tenminste iTunes gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe ipad al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe ipad al?IK KOM JE IN JE TIETEN KNIJPENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
lol... zoek je op dropbox op google, pak je de 1ste link want ja, dat zal ie wel zijn. is het gewoon een referral van iemand!
Je hebt 't of je hebt 't niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef PierreTT het volgende:
Hoezo dat tweede topic? Is het nou zo moeilijk om op Open Nieuw Deel te klikken? Faaluser eerste klas.
Ja, dat komt hier een beetje het topic verzieken en vervolgens falen met het maken van een nieuw topic. En dat topic ook een zwaar verziekte TT geven.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt 't of je hebt 't niet.
Pierre is back in businessquote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat komt hier een beetje het topic verzieken en vervolgens falen met het maken van een nieuw topic. En dat topic ook een zwaar verziekte TT geven.
Aandachtsgeil.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Nou nou, wees eens aardig tegen mijn stalker.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef badboynova het volgende:
even een huishoudelijke mededeling:
sorry dat ik de laatste tijd niet zoveel post, maar het gaat aan deze kant niet echt heel lekker tussen de mister en Miss.
Zoals het er naar uit ziet zitten we op een spoor die geen wissels heeft, maar enkel een stootblok.
Einde mededeling.
MiMi to the rescuequote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dat komt hier een beetje het topic verzieken en vervolgens falen met het maken van een nieuw topic. En dat topic ook een zwaar verziekte TT geven.
Klote he!quote:
Wie zegt dat ik dat ben?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen wonder dat je vrijgezel bent.
*klikt stop volgen* doei tliciouz, groetjes, stalker -_-'quote:Op woensdag 30 november 2011 21:00 schreef PierreTT het volgende:
Hoezo dat tweede topic? Is het nou zo moeilijk om op Open Nieuw Deel te klikken? Faaluser eerste klas.
thanks.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh jeetje...
Dat klinkt niet goed man
Sterkte
nogal, maar hoop is niet iets waar we op hopen (dat heeft ons tot nu toe bij elkaar gehouden), maar aan hoop heb ik niks.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klote he!Hopen dat het toch nog goedkomt, zou zonde zijn ..
we hebben en P we hebben een L we hebben een A we hebben een Y we hebben een E we hebben R Pringlesquote:
Tja, als je al op dat punt aangekomen bent en je weet beide dat er niets meer te redden valt.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
thanks.
[..]
nogal, maar hoop is niet iets waar we op hopen (dat heeft ons tot nu toe bij elkaar gehouden), maar aan hoop heb ik niks.
Jawel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe, ouwe boef. Sterkte man.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
we hebben en P we hebben een L we hebben een A we hebben een Y we hebben een E we hebben R Pringles![]()
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
*klikt stop volgen* doei tliciouz, groetjes, stalker -_-'
ps: ik heb gewoon op nieuw deel geklikt. Enige wat ik heb veranderd was de TT. Dus, kuttopic, kutusers, kutmichhas. Nee michhas, je bent geen user. Je bent een hater met 45 chromosomen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hehe, ouwe boef. Sterkte man.
All good things are wild and free.
Volgens mij is dat echt een mannen ding.quote:
Dat gaat hem dus niet worden he.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Kutstudent het volgende:
[Modern Warfare 3] #17 Battlefield 3 is beter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Frankii het volgende:
Ja hoe gaat het dan vrienden van me.
Ja redelijk man. Beetje gezeik hier en daar, maar dat regel ik wel.quote:
Wat is er zo grappig dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit me echt stuk te lachen op dit moment.
Waddup what's happeningquote:Op woensdag 30 november 2011 21:59 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja redelijk man. Beetje gezeik hier en daar, maar dat regel ik wel.
Dat sowieso. Ik ben een keizer, een god en een komiek tegelijk.quote:
dank je.quote:
Zeker alleen bij het station geweest?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
dank je.
p.s
Wat is delft een grote bouw put.
Zorg jij nou maar eerst dat je ontmaagd word voor je zulke dingen naar mij gaat sturen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst dat je ontmaagd word voor je zulke dingen naar mij gaat sturen.
nope.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeker alleen bij het station geweest?
Goed idee, ze zijn daar toch al zo dronken dat je een keer geen zak over je hoofd hoeft te trekken.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien een keer naar lloret of salou gaan dan.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst dat je ontmaagd word voor je zulke dingen naar mij gaat sturen.
Nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed idee, ze zijn daar toch al zo dronken dat je een keer geen zak over je hoofd hoeft te trekken.
quote:
Ohja vertel ik nog wel een keer. Hoeft niet in een openbaar topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Waar nog meer dan. Voorzover ik weet zijn ze alleen bij het station, de TU wijk (heel weinig) en Delft zuid bezig. En Delft zuid moet je ook niet komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
nope.
Rotterdam had in 1940/1945minder schade dan waar delft nu in moet leven.
Daar weet jij alles van? of had je op dat moment een zak over je kop?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed idee, ze zijn daar toch al zo dronken dat je een keer geen zak over je hoofd hoeft te trekken.
Wat een grapquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van? of had je op dat moment een zak over je kop?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van? of had je op dat moment een zak over je kop?
Ik hoopte al dat iemand die het zich ook herinnerde erop in zou gaan.quote:
Alleen weer stomme wissel van Ruttenquote:
?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen weer stomme wissel van Rutten
Goeden faal.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Frankii het volgende:
Op een kwart van de maand, driekwart van je tegoed opbellen met een chick waar het waarschijnlijk niks mee wordt.
Olaquote:
Stop er dan ook meequote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Frankii het volgende:
Op een kwart van de maand, driekwart van je tegoed opbellen met een chick waar het waarschijnlijk niks mee wordt.
Ik denk dat ie dat al door heeftquote:
Wel fappen voor je van huis gaat he.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer, eindelijk ontmoet ik de legende morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |