Waar nog meer dan. Voorzover ik weet zijn ze alleen bij het station, de TU wijk (heel weinig) en Delft zuid bezig. En Delft zuid moet je ook niet komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
nope.
Rotterdam had in 1940/1945minder schade dan waar delft nu in moet leven.
Daar weet jij alles van? of had je op dat moment een zak over je kop?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed idee, ze zijn daar toch al zo dronken dat je een keer geen zak over je hoofd hoeft te trekken.
Wat een grapquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van? of had je op dat moment een zak over je kop?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van? of had je op dat moment een zak over je kop?
Ik hoopte al dat iemand die het zich ook herinnerde erop in zou gaan.quote:
Alleen weer stomme wissel van Ruttenquote:
?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen weer stomme wissel van Rutten
Goeden faal.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Frankii het volgende:
Op een kwart van de maand, driekwart van je tegoed opbellen met een chick waar het waarschijnlijk niks mee wordt.
Olaquote:
Stop er dan ook meequote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Frankii het volgende:
Op een kwart van de maand, driekwart van je tegoed opbellen met een chick waar het waarschijnlijk niks mee wordt.
Ik denk dat ie dat al door heeftquote:
Wel fappen voor je van huis gaat he.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer, eindelijk ontmoet ik de legende morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |