Heb wel interesse in de processor.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef Joe-Momma het volgende:
Verkoop je het geheugen ook los? Zo ja? Heb ik interesse? Wat is de vraagprijs?
Noted, gaat de goede kant opquote:
Ik zal het overwegen, laat het nog wel een paar dagen staan. Als andere niet meer geīnteresseerd zijn kunnen we er wel uit komen denk ik. Je woont 15 minuten bij mij vandaan met de auto, is ophalen geen optie?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:03 schreef W4 het volgende:
100 EURO voor set + kast en incl. verzenden of brengen in de regio Maassluis/Vlaardingen
(meteen ook uiterste bod trouwens)
Primaquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:10 schreef W4 het volgende:
zit met wat tijd issues ... veel aan de hand in het weekend en vaak laat thuis uit werk, vandaar mijn bod op deze manier ...
ksnap dat je nog een paar dagen wacht, maar ondertussen kijk ik ook verder, dus geen garanties ...
Als je hem komt halen mag je hem direct hebben, eerlijk gezegd totaal geen zin om hem te brengenquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef W4 het volgende:
heb ook op iets anders geboden, dus bod hier is zeker geen gegarandeerde afname meer ... interesse is er nog wel ...
Notedquote:Op maandag 5 december 2011 00:05 schreef Prowl het volgende:
Reservebod 100,= voor alles inclusief verzenden
PMquote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef W4 het volgende:
Als je wilt verzenden (dus 100e incl) dan kunnen we wmb zakendoen ... PM met maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |