quote:Op woensdag 30 november 2011 16:44 schreef knight-errant het volgende:
'ent ve vill diskus no dout de jurosoon'
Ik schaam mij kapot voor zo'n premier.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:44 schreef knight-errant het volgende:
'ent ve vill diskus no dout de jurosoon'
Ik totaal niet (met weerlegbaar bewijs) maar er is een reden daar voor.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:48 schreef P8 het volgende:
Ik heb zelf ook een Nederlands accent en ik durf te wedden dat 95% van jullie dat ook heeft. En dat is helemaal niet erg. Je kan aan Obama even goed horen dat hij een Amerikaan is, als aan Rutte dat hij Nederlands is.
Boeiend * 0%
Wacht weerlegbaar bewijs?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik totaal niet (met weerlegbaar bewijs) maar er is een reden daar voor.
Winnaar van het universumquote:
omg ik ga stukquote:
Omdat ie een vreemde taal niet accentloos spreekt? wtf manquote:Op woensdag 30 november 2011 16:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik schaam mij kapot voor zo'n premier.
wow dudequote:Op woensdag 30 november 2011 16:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Al die mongolen zoals Bredemug die gaan huilen zodra een Nederlander Engels gaat praten. RAAR HE dat Rutte een accent heeft? Net zoals Duitsers, Spanjaarden, Italianen en Amerikanen zelf. Iedereen heeft dat. Maar op de een of andere manier voelen Nederlanders zich vaak beter als een landgenoot Engels gaat praten.
WEERLEGBAARquote:Op woensdag 30 november 2011 16:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja newbie.
Mijn Britse accent als ik Engels praat. [NU ECHT MET VIDEO]
Dit dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Nouja, accent kan je 'verbeteren' zodat het iig Engels gaan klinken. Als Minister-President lijkt me dat er wel verwacht wordt dat je fatsoenlijk Engels spreekt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |